Yeni motorum Honda 600f ama Gümüş...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gökay hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız bin ama kaskın bu motorda uyum sağlamamış. Gel yeni kask verelim sana :p
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
64
Yine mi 600 F bu adamların yüzünden yavaş gidemiyoruz 90 la gidince hararet yapıyo :queen:. Hayırlı olsun gökay :cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Gökay hayırlı olsun güle güle bin. sen nerelerdeydin şimdiye kadar bir gittin gidiş o gidiş.Senin portakalı kim aldı?
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
heheh başardım sonunda, aldın demek hiçde haber etmiyosun,
gökaycım hayırlı olsun güle güle kullan nazar değmesin, kazadan beladan uzak dursun, tekerin düz bassın :)
çok iyi ettin,
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Gökay hayırlı olsun güle güle bin. sen nerelerdeydin şimdiye kadar bir gittin gidiş o gidiş.Senin portakalı kim aldı?

Agbi sitenin uyesi senin 2-3 msg yukarına bak =) cevabı orda =)

Agbi ben yazları istanbulda kalıyorum, tabi aile motor sevmedigi icin motor ankarada kalıyo =)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
scorp
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah

biraz bilgi verir misin? kaç kilometrede ne kadara aldın...er 6yı kaça sattın...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Agbi sitenin uyesi senin 2-3 msg yukarına bak =) cevabı orda =)

Agbi ben yazları istanbulda kalıyorum, tabi aile motor sevmedigi icin motor ankarada kalıyo =)

Anladım bende Ankara MT'den birisi aldı zannettimde onun için merak etmiştim.Her ikinize de tekrar hayırlı olsun kazasız binin.
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Gökay hayırlı olsun güle güle kullan.Bende TA'yı sattım bakalım nasıl bir şey alabilirim araştırıyorum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kardeş hayırlı olsun temiz makinaymış merak ettiğim r6 dan sonraki değişiklikleri yazarmısın mesela benzin sarfiyatı gibi
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
satış anında demiştim zaten ama bide burdan yazayım hayırlı ugurlu olsun.
bide noldu lennn bizim koltuk degnekleri???????
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
scorp
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah

biraz bilgi verir misin? kaç kilometrede ne kadara aldın...er 6yı kaça sattın...

Agbi er6n istedigimden daha dusuk fiyata gitti tabi arkadasa gittigi icin sorun yok simdi soylemiyim nekdr oldugunu =)

2007model . 5.500 km civarindaydi daha

ama bende 600f i yine arkadastan aldıgım icin oda uygun oldu...



Gökay hayırlı olsun güle güle kullan.Bende TA'yı sattım bakalım nasıl bir şey alabilirim araştırıyorum

Agbi hayırlısı olsun bende davut agbiden duydum. senide XT ci yapmaya calısıyomus ankara Enduro gurubu =) haberlerini aldım. ilk toplantıda goruselim...

satış anında demiştim zaten ama bide burdan yazayım hayırlı ugurlu olsun.
bide noldu lennn bizim koltuk degnekleri???????

Yaw agbi degnekleri vericemde aldıgım gunden beri motordan inmedim nereye sokacam onlari, nasi getiricem tukkana =)



Ben aldım :cat:. Ankara MT sayılırım her ne kadar toplantılara gelemesem de.:cat: Yabancıya gitmedi yine ::154::

Bak motoru aldın bedevaya populer oldun =)

tekrar hayırlı olsun sanada =)
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
HAYIRLI OLSUN
Allah akza bela vermesin hep güle güle kullan inş.
en güzel rengini almışsın
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
hayırlı olsun bende düşünüyorum inşallah 2009 başı fiyat km model hakkında bilgi verirsen sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst