Gökay hayırlı olsun güle güle bin. sen nerelerdeydin şimdiye kadar bir gittin gidiş o gidiş.Senin portakalı kim aldı?
Agbi sitenin uyesi senin 2-3 msg yukarına bak =) cevabı orda =)
Agbi ben yazları istanbulda kalıyorum, tabi aile motor sevmedigi icin motor ankarada kalıyo =)
Gökay hayırlı olsun güle güle bin. sen nerelerdeydin şimdiye kadar bir gittin gidiş o gidiş.Senin portakalı kim aldı?
scorp
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah
biraz bilgi verir misin? kaç kilometrede ne kadara aldın...er 6yı kaça sattın...
Gökay hayırlı olsun güle güle kullan.Bende TA'yı sattım bakalım nasıl bir şey alabilirim araştırıyorum
satış anında demiştim zaten ama bide burdan yazayım hayırlı ugurlu olsun.
bide noldu lennn bizim koltuk degnekleri???????
Ben aldım :cat:. Ankara MT sayılırım her ne kadar toplantılara gelemesem de.:cat: Yabancıya gitmedi yine ::154::