Yeni Makinem Monero XF 200-2V(pioneer)

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
canım kardeşim inşallah ben yanılıyorumdur ama Monero Made İn Has Chına...hemda hasosu...:queen:
sizi yanıltmasınlar...

getirenlerde Arzu Bisiklet...Sirkecide şirketin nerde olduğunuda biliyom...eski pisikletciler...canım kardeşim Tr ye gelen Tayvan malları SYM ve KYMCO bildiğim bu...inşallah yanılırım...güle güe kullan...:rendeer:




nalçak köftee 122 kiloyum ulenn...:p8 kiloyuda işkembeden salladın hee...makinam taş taşş...nazara gelcek zaten merak etme yakında...14.000 deydim haco daha ne olsun...:ptık yok maşallah...:cat:
o 8 kilo kiyafet janim,hem onu gec sen bi yemekte zaten 8 kilo alirsin :p
abi üzerinde made in taiwan yazıyo :)

doch motor alttan egzantirik olmuyormı? ben üstten egzantriklerin hepsi soch alttan egzaniriklein hepsi doch diye biliyordum yanlış yazmışım o zmn :(
DOHC = Double On Head Cam
SOHC = Single On Head Cam
sanirim hersey acik :p
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
hayırlı olsun cbr ve senin makinayı kapıştırmıştık bir kere.....
sonuç olarak cbr ile önde bitirmiştim.iyi sürüşler
zuhaha derim cbr 125 kaç hp? ben cbf 150 ile kapıştım açık ara fark attım sizin ordaki pionerın üstünde adam yokmuş :) + eski kasası olabilir ona bişey diyemem :)
SmirnouF' Alıntı:
benden daha ii varmi o cevrede ??? :p

senden iyisi bizim 125 ktci as 950 otobüsü olan çocuk :D :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
dostum Zobghsen ÇİN malının büyük babası...


Motor üzerinde made in taiwan yazıyor taiwan nalı çin değil :) motor 200 cc 4 subap
teknik özellikler
Motorun Teknik Özellikleri
Ölçüler : 1975 x 720 x 1160
Ağırlığı : 120 Kg.
Motor Tipi : 4 Zamanlı
Soğutma Sistemi : Hava
Şanzuman : 5 Vites
Motor Hacmi : 199 Cm3
Max. Güç Hp: 18
Marş : Elden Elektrikli

Frenler Ön/Arka : Disk / Kampana
Bu model daha moeronun sitesine eklenmedi ben katalok verilerini yazıyorum orda eski modeli var o 15 hp bu 17 motor olarak biraz farkılar eski kasayla bu üstten egzantirik soch motor 4 subap diğerini bilmiyorum birde bunda vakumlu karbüratör var sıkıştırma ortanıda yazmıyor :(
metehan abi bir çok çin distiribitörü motor getiremicek nisandan itibaren sanırım sadece mondial monero lifan ramzey ve motoran kalıcak diğerleri kapanacak bunlar türkiyede fabrika kurdu diğer markalar fabrika kurmadı türkiyede satış yapamıcak :) moneronun kurtköyde fabrikası var :)

metehan abi motorun üstünde yazıyomuş yav ?:silent::silent: hayır olmadı fabrikadan almaya gideriz. 200'lük naked bulmuşuz. bize ciğeri lazım abi :queen::queen:

DOHC = Double On Head Cam
SOHC = Single On Head Cam

sanirim hersey acik :p

anlamlarını bilmiyom ki :p:p:p:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
darjeling kaç km. yaptın? Rodaj bittimi? Yakıt durumu nedir? Motoru aynı benim Razmey 200cc krosunkine benziyodu eski kasaların. Bu yeni kasayı bilmiyorum. Kros yapamıyorum diye bi süre naked tarza geçmeyi düşünüyorum. Tavsiye edermisin? İki kişi rampa çıkarken zorluyormu?
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
darjeling kaç km. yaptın? Rodaj bittimi? Yakıt durumu nedir? Motoru aynı benim Razmey 200cc krosunkine benziyodu eski kasaların. Bu yeni kasayı bilmiyorum. Kros yapamıyorum diye bi süre naked tarza geçmeyi düşünüyorum. Tavsiye edermisin? İki kişi rampa çıkarken zorluyormu?

Rodajım bitti şehir içinde kmde 13.8 krş yakıyor şimdi subap ayarı ve karbüratör ayarı yapılacak dahada düşer ben aletten memnunum Tabikide tavsiye ederim çinlere göre daha kaliteli malzeme iki kişi dediğin 200 kg yükle fazla zorlanmadan çıkıyor 120-130 kg ile hiç zorlanmadan gidiyor ...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
makina güzel görünüyor umarım seni üzmeden yıllarca kullandırır kendini :)
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
Rodajım bitti şehir içinde kmde 13.8 krş yakıyor şimdi subap ayarı ve karbüratör ayarı yapılacak dahada düşer ben aletten memnunum Tabikide tavsiye ederim çinlere göre daha kaliteli malzeme iki kişi dediğin 200 kg yükle fazla zorlanmadan çıkıyor 120-130 kg ile hiç zorlanmadan gidiyor ...


Yakıt biraz fazla karbüratör ayarlarına ve sibop ayarlarına baktır bence.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
115
karbüratör ve sbop ayarlarını kesinlikle yaptır
200 kg yükle 300 km 1,3 krş
290 ila 355 km de yedege düştüğüm oluyor
wmax tavsiye ederim yagınıda kaliteli kullan
arka dişlinide 46 dan 42 ye düşür
motor sonunu göremeden 8000 devirlerde yine aynı performansı veriyor
20,000 km civarında arka çekici bilyanı kesinlikle degiştirmeni tavsiye ederim
zincirinide kmc 428 e çevir
110-130 u rahat görürsün
bak keyfine
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız servissiz bol km ler. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst