Yeni Makinem Monero XF 200-2V(pioneer)

Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Motorumdan şimdilik memnunum inş. uzun vadede beni üzmez çok seri görünüşe bakılırsa çin mallarından biraz farklı daha kaliteli malzeme gibi görünüyor ama bakacaz uzun vadede görecez motoru herkese tavsiye ederim :)


 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Arkadaşlar kusura bakmayın Taziye, Tebrik Ve Kutlamalar bölümüne açacağıma dalgınlığıma geldi buraya açmışım inş. modlar biran önce taşır :)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
gule gule, kazanın k sine uramadan hep iyi gunlerde kaskını montunu unutmadan kullanmanı dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun nice km'ler devirmen dileğiyle...kafa granajı aynı apache 150'ye benziyor:silent:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
hayırlı olsun güle güle kullan
fiyat konusunda da aydınlatırsan sevinirim ödeme seçenekleriyle birlikte
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
fiyat 2800 ytl plaka ruhsat dahil peşin aldım normalde satış fiyatı 3300 ben 2800 ytlye aldım kazasız sürüşler
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
topraaam hayirlisi olsun, kazasiz surusler diliyorum.sen simdilik makinayi fazla uzme,tektekere fazla zorlama,ben gelince itinayla yaparim o isi o makinayla :p
hakkatten bu makinayi biliyorum,debriyaj ile oynamadan cok rahat kafa dikebiliyo...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
topraaam hayirlisi olsun, kazasiz surusler diliyorum.sen simdilik makinayi fazla uzme,tektekere fazla zorlama,ben gelince itinayla yaparim o isi o makinayla :p
hakkatten bu makinayi biliyorum,debriyaj ile oynamadan cok rahat kafa dikebiliyo...
siee ulan sana motor verirmiyim ben :D gerçi versemde arkana binmem canıma doymadım daha :D:D
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Güle güle vede özelikle korunmali kulan yeni motorunu.
cinli minli hikayelerini de bosver, motor motordur ve o motor senindir :)
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
hayırlı olsun Allah kaza bela varmesin:rendeer:
bu markaya çin değil demişsiniz de ben çin diye biliodum ama bunu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan kardeş inşallah tekerin düz bassın...:rendeer:

Nazar boncuğu takmayı unutma...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst