Yeni Makinem Monero XF 200-2V(pioneer)

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan. :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
hayırlı olsun kardeşim allah sanayi yüzü göstermesın kazasız belasız kullanmk nasip etsin...
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
55
hayırlı olsun cbr ve senin makinayı kapıştırmıştık bir kere.....
sonuç olarak cbr ile önde bitirmiştim.iyi sürüşler

bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan. :)

çin malı.denizlide 3 kişi tanıyorum kullanan biri nakavt olmuş durumda.bir tanesine sahibi pırıl pırıl bakıyor ve motorda ona bakıyor. gecen sene denizliden ağrıya gitti geldi.izmire pist yarışına gittik denizliden ve rahat sayılır ama yinede ÇİN malı işte...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan. :)

dostum Zobghsen ÇİN malının büyük babası...nası olmaz...Monero dediğinizde aynı şey...bunların piyasa ömrü bitti artık...çoğu marka tasfiyesini yapacak...nalları diktiler zaten merak etmeyin...eski satışlar yok artık...bitti o dönem...makinaların son sahapları sizlersiniz...2-3 yılda sizin sattığınız mallar 2.elde dolaşsa bu devir kapanır...büyükler ayakta kalır yine...

yada en kötü ihtimal 2 sene sonra bu modelleri markaları 1000 ytlye alırsınız..yine kar ederler ama merak etmeyin...

siee ulan sana motor verirmiyim ben :D gerçi versemde arkana binmem canıma doymadım daha :D:D

su verme bu smirno kekosuna...valla makinayı pert eder...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan. :)
Motor üzerinde made in taiwan yazıyor taiwan nalı çin değil :) motor 200 cc 4 subap
teknik özellikler
Motorun Teknik Özellikleri
Ölçüler : 1975 x 720 x 1160
Ağırlığı : 120 Kg.
Motor Tipi : 4 Zamanlı
Soğutma Sistemi : Hava
Şanzuman : 5 Vites
Motor Hacmi : 199 Cm3
Max. Güç Hp: 18
Marş : Elden Elektrikli

Frenler Ön/Arka : Disk / Kampana
Bu model daha moeronun sitesine eklenmedi ben katalok verilerini yazıyorum orda eski modeli var o 15 hp bu 17 motor olarak biraz farkılar eski kasayla bu üstten egzantirik soch motor 4 subap diğerini bilmiyorum birde bunda vakumlu karbüratör var sıkıştırma ortanıda yazmıyor :(
yada en kötü ihtimal 2 sene sonra bu modelleri markaları 1000 ytlye alırsınız..yine kar ederler ama merak etmeyin...
:
metehan abi bir çok çin distiribitörü motor getiremicek nisandan itibaren sanırım sadece mondial monero lifan ramzey ve motoran kalıcak diğerleri kapanacak bunlar türkiyede fabrika kurdu diğer markalar fabrika kurmadı türkiyede satış yapamıcak :) moneronun kurtköyde fabrikası var :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
siee ulan sana motor verirmiyim ben :D gerçi versemde arkana binmem canıma doymadım daha :D:D
benden daha ii varmi o cevrede ??? :p
bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan. :)
zongi cinin en buyuk motosiklet ve parca ureticisi,diger cinlilere gore biraz daha kalite bi makina gibi gozukuyo.
su verme bu smirno kekosuna...valla makinayı pert eder...:queen:



ulen keko pert etcekmisin makinayi ha:p,en azindan ben hakkini vererek pert ediyom:),ya sen ?? uzerinde gezmen bile bi pert sebebi nede olsa 130 kg + kiyafetler bayagi agir ceker :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Motor üzerinde made in taiwan yazıyor taiwan nalı çin değil :) motor 200 cc 4 subap
teknik özellikler
Motorun Teknik Özellikleri
Ölçüler : 1975 x 720 x 1160
Ağırlığı : 120 Kg.
Motor Tipi : 4 Zamanlı
Soğutma Sistemi : Hava
Şanzuman : 5 Vites
Motor Hacmi : 199 Cm3
Max. Güç Hp: 18
Marş : Elden Elektrikli

Frenler Ön/Arka : Disk / Kampana
Bu model daha moeronun sitesine eklenmedi ben katalok verilerini yazıyorum orda eski modeli var o 15 hp bu 17 motor olarak biraz farkılar eski kasayla bu üstten egzantirik soch motor 4 subap diğerini bilmiyorum birde bunda vakumlu karbüratör var sıkıştırma ortanıda yazmıyor :(

metehan abi bir çok çin distiribitörü motor getiremicek nisandan itibaren sanırım sadece mondial monero lifan ramzey ve motoran kalıcak diğerleri kapanacak bunlar türkiyede fabrika kurdu diğer markalar fabrika kurmadı türkiyede satış yapamıcak :) moneronun kurtköyde fabrikası var :)


canım kardeşim inşallah ben yanılıyorumdur ama Monero Made İn Has Chına...hemda hasosu...:queen:
sizi yanıltmasınlar...

getirenlerde Arzu Bisiklet...Sirkecide şirketin nerde olduğunuda biliyom...eski pisikletciler...canım kardeşim Tr ye gelen Tayvan malları SYM ve KYMCO bildiğim bu...inşallah yanılırım...güle güe kullan...:rendeer:

ulen keko pert etcekmisin makinayi ha:p,en azindan ben hakkini vererek pert ediyom:),ya sen ?? uzerinde gezmen bile bi pert sebebi nede olsa 130 kg + kiyafetler bayagi agir ceker :queen::queen:


nalçak köftee 122 kiloyum ulenn...:p8 kiloyuda işkembeden salladın hee...makinam taş taşş...nazara gelcek zaten merak etme yakında...14.000 deydim haco daha ne olsun...:ptık yok maşallah...:cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
hayırlı uğurlu olsun ama benim anlamadığım soch motor nasıl 4 subab olur.4subab motor doch olur üstten çift egzantirikli.seni taiwan malı dedikleri gibi yanıltmış olmasınlar
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsunda bu çin li değilmi şimdi?çünkü onlara benziyor ilk defa duyuyorum bu markayı.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
canım kardeşim inşallah ben yanılıyorumdur ama Monero Made İn Has Chına...hemda hasosu...:queen:
sizi yanıltmasınlar...

getirenlerde Arzu Bisiklet...Sirkecide şirketin nerde olduğunuda biliyom...eski pisikletciler...canım kardeşim Tr ye gelen Tayvan malları SYM ve KYMCO bildiğim bu...inşallah yanılırım...güle güe kullan...:rendeer:




nalçak köftee 122 kiloyum ulenn...:p8 kiloyuda işkembeden salladın hee...makinam taş taşş...nazara gelcek zaten merak etme yakında...14.000 deydim haco daha ne olsun...:ptık yok maşallah...:cat:

abi üzerinde made in taiwan yazıyo :)
hayırlı uğurlu olsun ama benim anlamadığım soch motor nasıl 4 subab olur.4subab motor doch olur üstten çift egzantirikli.seni taiwan malı dedikleri gibi yanıltmış olmasınlar

doch motor alttan egzantirik olmuyormı? ben üstten egzantriklerin hepsi soch alttan egzaniriklein hepsi doch diye biliyordum yanlış yazmışım o zmn :(
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
egzantirik zaten silindirin üstündeki parçada olur.ama 4 subab ise doch motordur.doch motorlarda daha verimli olur
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
hayırlı olsun,kazasız belasız kullanırsın inşallah...:cat:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
yeni motosikletin hayırlı olsun,güle güle kullan tekerin düz bassın yollara :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst