bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan.![]()
bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan.![]()
siee ulan sana motor verirmiyim bengerçi versemde arkana binmem canıma doymadım daha
![]()
Motor üzerinde made in taiwan yazıyor taiwan nalı çin değilbence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan.![]()
metehan abi bir çok çin distiribitörü motor getiremicek nisandan itibaren sanırım sadece mondial monero lifan ramzey ve motoran kalıcak diğerleri kapanacak bunlar türkiyede fabrika kurdu diğer markalar fabrika kurmadı türkiyede satış yapamıcakyada en kötü ihtimal 2 sene sonra bu modelleri markaları 1000 ytlye alırsınız..yine kar ederler ama merak etmeyin...
:
benden daha ii varmi o cevrede ???siee ulan sana motor verirmiyim bengerçi versemde arkana binmem canıma doymadım daha
![]()
zongi cinin en buyuk motosiklet ve parca ureticisi,diger cinlilere gore biraz daha kalite bi makina gibi gozukuyo.bence çin malı değil. çinliler 4 subaplı motoru üretecek kadar gelişmediler. zongshen e 4 subablı ama çin malı değdil. bu da değildir tahminim. 200'lük motor işte taş gibi duruyor. ybr'den kalıplı en azından. göstergeleri harika. devir km vites benzin. süper alt bence. Türkiye bayisi kim bunların darjeling ? sen nasıl aldın ? teknik özelliklerini versene. sıkıştırma oranlarını filan.![]()
su verme bu smirno kekosuna...valla makinayı pert eder...:queen:
Motor üzerinde made in taiwan yazıyor taiwan nalı çin değilmotor 200 cc 4 subap
teknik özellikler
Motorun Teknik Özellikleri
Ölçüler : 1975 x 720 x 1160
Ağırlığı : 120 Kg.
Motor Tipi : 4 Zamanlı
Soğutma Sistemi : Hava
Şanzuman : 5 Vites
Motor Hacmi : 199 Cm3
Max. Güç Hp: 18
Marş : Elden Elektrikli
Frenler Ön/Arka : Disk / Kampana
Bu model daha moeronun sitesine eklenmedi ben katalok verilerini yazıyorum orda eski modeli var o 15 hp bu 17 motor olarak biraz farkılar eski kasayla bu üstten egzantirik soch motor 4 subap diğerini bilmiyorum birde bunda vakumlu karbüratör var sıkıştırma ortanıda yazmıyor![]()
metehan abi bir çok çin distiribitörü motor getiremicek nisandan itibaren sanırım sadece mondial monero lifan ramzey ve motoran kalıcak diğerleri kapanacak bunlar türkiyede fabrika kurdu diğer markalar fabrika kurmadı türkiyede satış yapamıcakmoneronun kurtköyde fabrikası var
![]()
ulen keko pert etcekmisin makinayi ha,en azindan ben hakkini vererek pert ediyom
,ya sen ?? uzerinde gezmen bile bi pert sebebi nede olsa 130 kg + kiyafetler bayagi agir ceker :queen::queen:
canım kardeşim inşallah ben yanılıyorumdur ama Monero Made İn Has Chına...hemda hasosu...:queen:
sizi yanıltmasınlar...
getirenlerde Arzu Bisiklet...Sirkecide şirketin nerde olduğunuda biliyom...eski pisikletciler...canım kardeşim Tr ye gelen Tayvan malları SYM ve KYMCO bildiğim bu...inşallah yanılırım...güle güe kullan...:rendeer:
nalçak köftee 122 kiloyum ulenn...8 kiloyuda işkembeden salladın hee...makinam taş taşş...nazara gelcek zaten merak etme yakında...14.000 deydim haco daha ne olsun...
tık yok maşallah...:cat:
hayırlı uğurlu olsun ama benim anlamadığım soch motor nasıl 4 subab olur.4subab motor doch olur üstten çift egzantirikli.seni taiwan malı dedikleri gibi yanıltmış olmasınlar