o 8 kilo kiyafet janim,hem onu gec sen bi yemekte zaten 8 kilo alirsincanım kardeşim inşallah ben yanılıyorumdur ama Monero Made İn Has Chına...hemda hasosu...:queen:
sizi yanıltmasınlar...
getirenlerde Arzu Bisiklet...Sirkecide şirketin nerde olduğunuda biliyom...eski pisikletciler...canım kardeşim Tr ye gelen Tayvan malları SYM ve KYMCO bildiğim bu...inşallah yanılırım...güle güe kullan...:rendeer:
nalçak köftee 122 kiloyum ulenn...8 kiloyuda işkembeden salladın hee...makinam taş taşş...nazara gelcek zaten merak etme yakında...14.000 deydim haco daha ne olsun...
tık yok maşallah...:cat:
DOHC = Double On Head Camabi üzerinde made in taiwan yazıyo![]()
doch motor alttan egzantirik olmuyormı? ben üstten egzantriklerin hepsi soch alttan egzaniriklein hepsi doch diye biliyordum yanlış yazmışım o zmn![]()
zuhaha derim cbr 125 kaç hp? ben cbf 150 ile kapıştım açık ara fark attım sizin ordaki pionerın üstünde adam yokmuşhayırlı olsun cbr ve senin makinayı kapıştırmıştık bir kere.....
sonuç olarak cbr ile önde bitirmiştim.iyi sürüşler
SmirnouF' Alıntı:benden daha ii varmi o cevrede ???![]()
dostum Zobghsen ÇİN malının büyük babası...
Motor üzerinde made in taiwan yazıyor taiwan nalı çin değilmotor 200 cc 4 subap
teknik özellikler
Motorun Teknik Özellikleri
Ölçüler : 1975 x 720 x 1160
Ağırlığı : 120 Kg.
Motor Tipi : 4 Zamanlı
Soğutma Sistemi : Hava
Şanzuman : 5 Vites
Motor Hacmi : 199 Cm3
Max. Güç Hp: 18
Marş : Elden Elektrikli
Frenler Ön/Arka : Disk / Kampana
Bu model daha moeronun sitesine eklenmedi ben katalok verilerini yazıyorum orda eski modeli var o 15 hp bu 17 motor olarak biraz farkılar eski kasayla bu üstten egzantirik soch motor 4 subap diğerini bilmiyorum birde bunda vakumlu karbüratör var sıkıştırma ortanıda yazmıyor
metehan abi bir çok çin distiribitörü motor getiremicek nisandan itibaren sanırım sadece mondial monero lifan ramzey ve motoran kalıcak diğerleri kapanacak bunlar türkiyede fabrika kurdu diğer markalar fabrika kurmadı türkiyede satış yapamıcakmoneronun kurtköyde fabrikası var
![]()
DOHC = Double On Head Cam
SOHC = Single On Head Cam
sanirim hersey acik![]()
ulen simdi kufur ettircen banasenden iyisi bizim 125 ktci as 950 otobüsü olan çocuk![]()
![]()
anlamlarını bilmiyom ki:mrgreen::mrgreen:
as 950 kamyonmu? o otobüsulen simdi kufur ettircen bana![]()
darjeling kaç km. yaptın? Rodaj bittimi? Yakıt durumu nedir? Motoru aynı benim Razmey 200cc krosunkine benziyodu eski kasaların. Bu yeni kasayı bilmiyorum. Kros yapamıyorum diye bi süre naked tarza geçmeyi düşünüyorum. Tavsiye edermisin? İki kişi rampa çıkarken zorluyormu?
Rodajım bitti şehir içinde kmde 13.8 krş yakıyor şimdi subap ayarı ve karbüratör ayarı yapılacak dahada düşer ben aletten memnunum Tabikide tavsiye ederim çinlere göre daha kaliteli malzeme iki kişi dediğin 200 kg yükle fazla zorlanmadan çıkıyor 120-130 kg ile hiç zorlanmadan gidiyor ...
Yakıt biraz fazla karbüratör ayarlarına ve sibop ayarlarına baktır bence.