- Katılım
- 20 Eki 2011
- Mesajlar
- 166
Örnek bir davranış imkanı olupta yapabilene ne mutlu, gerçekten çok duygulandım, saygılarımla..

çoban köpeğimi bu :silent: dün gece uykumdan uyandıran iki tane köpeğe taş attım biri isabet etti bağara bağara kaçtı gitti:queen:
çoban köpeğimi bu :silent: dün gece uykumdan uyandıran iki tane köpeğe taş attım biri isabet etti bağara bağara kaçtı gitti:queen:
napayım gece uykumdan kaldırdı çok havlıyordu :silent:hiç atmadım deme belki sende taş atmışsındır:wiinkk::bounce:Aferin nasıl becerdin? Utanmadan gülerek anlatıyorsun birder: :farao: :jocolor:
çoban köpeğimi bu :silent: dün gece uykumdan uyandıran iki tane köpeğe taş attım biri isabet etti bağara bağara kaçtı gitti:queen: