Yeni evim :)

Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Örnek bir davranış imkanı olupta yapabilene ne mutlu, gerçekten çok duygulandım, saygılarımla..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evdeki can dostum köpeğim ABBAS ta belediye barınağından alınma bir aslan parçası
harika birşey yapmışsın dostum
tek bir konuda eleştiriyorum sakın sakın birdaha tatlı şekerli bişeyler vermeyesin zira köpeklerde şeker gözleri kör eden ciddi bir zehirdir.
gönlüne sağlık
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
154
çoban köpeğimi bu :silent: dün gece uykumdan uyandıran iki tane köpeğe taş attım biri isabet etti bağara bağara kaçtı gitti:queen:
 
Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
98
işte bu !!! insanlar cins köpek peşinde ee hava olsun ama dişarda kalan aç sakat köpekler :/
çok teşekkür ederim gercekten tüylerim diken diken oldu :/
Buda benim köpeğim daha resimleri var bu küçükken çekilmişti bir güvenlik kulubesinin yanında soğukta titrerken bulduk arkadaşımla

(Resimdeki ben Değilim :) )


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

çoban köpeğimi bu :silent: dün gece uykumdan uyandıran iki tane köpeğe taş attım biri isabet etti bağara bağara kaçtı gitti:queen:

Dikkat et o taş motor un üzerindeyken önüne çıkmasın ;)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hepiniz sağolun arkadaşlar. Sizlerede boş vaktinizde gidip oradaki hayvanları görmenizi tavsiye ederim. Çoğumuzun motoru var, havalar güzel, nereye gideyim diye düşünenlere benden tavsiye olsun işte :) Masrafsızlar ayrıca, giriş ücreti yok, herhangi birşey talep eden yok.Sadece güzel canlılar var.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Gözlerim yaşardı okurken Erdem kardeşim.Keşke herkes senin gibi duyarlı olabilse!!
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Örnek davranış ve çok etkili yazım şekli için tebrikler. ( bende senden beterim başımdan bela eksik olmuyor : )
06102011020.th.jpg
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Veleti ziyarete gidemedim daha. Dün gece maymunlar cehennemi başlangıçı izledim. Orada da orangutan jönü hapsediyorlardi da aklima geldi bizim bacaksız. Gidince selamlarinizi iletirim :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Erdem teşekkürler arkadaşım. Bize insanlığa dair önemli bir olguyu bu kadar etkileyici bir şekilde hatırlattığın için.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Çok çok teşekkürler yaptığınız gerçekten çok güzel bir davranış Allah yolunuzu açık etsin..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
tebrik ederim... :) erdemli bir davranış. hele ki belediyeler kısırlaştıracağına zehirlerken...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
çoban köpeğimi bu :silent: dün gece uykumdan uyandıran iki tane köpeğe taş attım biri isabet etti bağara bağara kaçtı gitti:queen:

böyle hayvanlarda var arkadaş...
biz böyle insanlarla zaman geçiriyoruz demekki bu forumda
ben böyle kendini insan sanan arkadaşların uzaklaştırılması taraftarıyım
kimse kusura bakmasın.


evet ben bu arkadaşa hakaret ettim
ama kimin uzaklaştırılması gerek?




bu arada arkadaşlar izmir hayvan barınağını su basmış bulunmktadır
elnizde kullanmadığınız eski halı perde gibi hayvanları soğuktan koruyabilecek malzemelere ihtiyaç vardır

mümkünse bu taşımacılıkta kullanılan paletlerden götülerebilir
tansaşta çalışan bir arkadaştan istedim ben
orası gerçekten çok soğuk.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erdem banada bi el atsana bi zahmet..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst