Yeni evim :)

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Vallahi ben neymisim oyle farkinda degilmisim :) Şaka bir yana olmasi gerekeni yaptim sadece, sadece 5-10 liralik yakit harcadim. Cok insan goruyorum, herhangi bir cafe yada restoranin bahcesinde otururken, amaci sadece karnini doyurmak olan kediye 2 lokma yediginden vermek yerine tekme atan. Yada kalan yemeklerini cop konteynirinin yanina bir posete koymak yerine diger coplerin icine atan. İnsan olmak icin maddiyat sart degil. Bizi insan yapan ne aklimiz, ne paramiz, nede gucumuz kuvvetimiz. İnsan olmak kucuk detaylarda sakli bence.
Herkese tekrar tesekkur ederim, ben iyi birsey yapmadim, olmasi gerekeni yaptim :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
bravo eline sağlık hayvanları sevmeyen insanlarıda sevmezmiş
kendim yapmış gibi mutlu oldum.6 kedi yavrusu ve anasına bakmıştim
yavruların ben geldiğimde koşup ayaklarıma çıkıp paçalarıma sürünmesini
unutamam...çocuklara hayvan sevgisini aşılamak lazım..
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
biz yiyip içerken sıcak yuvada yaşarken, onlarında rısklarını düşünmeliyiz, tanrı tarafından inanıyorum ki bana gönderiyor! ve bana bakması düşüyor, günahı sevabıda beni ilgilendirmez
ben sadece sorumluluğumu ve sevgimi paylaşarak görevimi tamamlıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

ben bahçede ki hayvanlarıma mama verirken farkettim ki kargalar isyan etti, lan baktım olay ciddi! simdi kargalara da yemek vermeye başladım, ve inanılmaz birşey
kargada avladığı hayvanı bahçeye bırakmaya başladı! ve sesleri kesildi herkes mutlu mesut :) seviyorum ulen hepsi çok şerefsiz yaa :)
camide ki imama da tembih ettik cemaati uyardık sakın kimse fare zehiri kullanmasın diye!!! etrafta ki hayvanlara dikkat edilsin, artıklarınız varsa düzgünce verilsin diye...
çevreyide düzenlemeye çalışıyoruz böylelikle...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
33
Bir buçuk ay önceki bir paylaşım ama yine yorum yapmak istedim, örnek bir davranış gerçekten tebrik ederim. Bu soğuk günlerde elimizden geldiğince sokak hayvanlarını unutmayalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst