Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #61
Vallahi ben neymisim oyle farkinda degilmisim
Şaka bir yana olmasi gerekeni yaptim sadece, sadece 5-10 liralik yakit harcadim. Cok insan goruyorum, herhangi bir cafe yada restoranin bahcesinde otururken, amaci sadece karnini doyurmak olan kediye 2 lokma yediginden vermek yerine tekme atan. Yada kalan yemeklerini cop konteynirinin yanina bir posete koymak yerine diger coplerin icine atan. İnsan olmak icin maddiyat sart degil. Bizi insan yapan ne aklimiz, ne paramiz, nede gucumuz kuvvetimiz. İnsan olmak kucuk detaylarda sakli bence.
Herkese tekrar tesekkur ederim, ben iyi birsey yapmadim, olmasi gerekeni yaptim
Herkese tekrar tesekkur ederim, ben iyi birsey yapmadim, olmasi gerekeni yaptim