- Katılım
- 14 Eki 2006
- Mesajlar
- 21
rodaj yapılırken,basılmaz dıye bısey yok 100 km de falan bı ıkı kere zorlayacaksın bastıktan sonrada bırakacaksın soguyacak sonra bı yuz km daha hıc basma bole bole ac motoru eger hıc zorlamazsanda motor sağır kalır onemlı olan motorun cok ısınmaması ama yınede o motorun en fazla yapacagı 110-120