- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Allah sağlıklı hayırlı neşeli bir evlat nasip etsin...1-2 ay bişey anlamazsın hocam...sonra dünyan şaşar...sende yeniden doğarsın...bebişle aranda muhteşem bir bağ olacak...seni her gördüğünde tebessüm edicek falan derken babadan asla kopamayacak...anneden süt emcek tüm sıkıntıyı anne çekicek...keyfi baba sürecek...:queen:ben bilirim...:cherry:
Son düzenleme: