Yaşasın, baba oldum.

Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Biri 16 diğeri 11 yaşında 2 kızım var ve benden bahtiyarı var mı diye düşünüp dururum...

Tebrikler,en güzel günlerinizin birlikte geçmesini dilerim.
Bizim yerimize süt kokan gıdısından öpücük yollayınız....:rendeer:

ALLah C.c. ßağışLasın inŞ.
ßüyüyüp evLenmeSini, TorunLarınızı Görmeniz diLeği iLe..
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Alllah analı babalı büyütsün ismi de çok güzel bahtıda güzel olur umarım.<maşallah>
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
murat abi meraba.. abi kusura bakma coktandır giremiyorum foruma. daha yeni gördüm. geçen hafta abilerimiz de bahsediyordu.. gözün aydın abi.. allah analı babalı büyütsün.. inşallah coook cook ilerde onu gelinliğiyle görürüz... :mrgreen::mrgreen: görüsürüz abi...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
22
Hayirli Ugurlu olsun...

Bende Agustosun sonu - Eylulun basinda kiz babasi olacagim insallah :)

Allah anali, babali buyutsun insallah.

Selamlar,
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
muratcım merhaba.inan şimdi gördüm.çok sevindim.beklediğiniz yolcu geldi nihayet.allah analı babalı büyütsün,şansı,bahtı güzel olsun.sevgilerimle.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Allah analı babalı büyütür, hayırlı evlat olmasını nasib eder inşallah.

Bu arada erkek adamın erkek damadı olur =)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah analı babalı büyütsün,
her zaman mutlu etsin inşallah
en önemlisi sağlıklı bir hayat dilerim hepinize
:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
- Yaşasın, baba oldum...
- Dede olduğunu da görürüz inşallah... :wiinkk:

Ekleme:
ahyılısı olsun allah analı babalı büyüsün :rendeer:

YUH ULAN bu ne biçim temennidir?
ahyılısı ne menem bir şey oluyor acep.. :silent:
allah analı babalı büyüsün sözüne ne demeli :silent: Allah zaten en büyük.. hem, Allahın anası babası mı var? Tövbe estağfurullah, günaha sokarlar bunlar adamı... :cyclopsan

Tamam, bir hata olur, iki hata olur.. ama bu kadarı da olmaz ki be birader. Arkanızdan kovalayan mı var? Yazdıklarınızı önce bir kendiniz okuyun da öyle gönderin yahu!
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
İnşallah birgün kızımla hep beraber gezi ve organizasyonlara da katılırız. Zaman çok çabuk geçiyor..

İyi dileklerini paylaşan tüm dostlara tekrar teşekkür ederim. Allah olmayanlara da nasip etsin.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..Allah analı babalı büyütsün..
app_3_13541680500_9259.gif
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Allahutela evlanıdızı size sizide evladınıza bagışlasın. Vatanı, milleti ve ailesi için hayırlara vesile olsun. Aklı Fikri ve Rızkı bol olsun.... Allahın izni 15 gün gibi kısa bir süre sonra ben de yasaycam bu duygularııı. Darısı evlat sahibi olamayanlara....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst