- Yaşasın, baba oldum...
- Dede olduğunu da görürüz inşallah... :wiinkk:
Ekleme:
ahyılısı olsun allah analı babalı büyüsün :rendeer:
YUH ULAN bu ne biçim temennidir?
ahyılısı ne menem bir şey oluyor acep.. :silent:
allah analı babalı büyüsün sözüne ne demeli :silent: Allah zaten en büyük.. hem, Allahın anası babası mı var? Tövbe estağfurullah, günaha sokarlar bunlar adamı... :cyclopsan
Tamam, bir hata olur, iki hata olur.. ama bu kadarı da olmaz ki be birader. Arkanızdan kovalayan mı var? Yazdıklarınızı önce bir kendiniz okuyun da öyle gönderin yahu!