Yaşasın, baba oldum.

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allah sağlıklı hayırlı neşeli bir evlat nasip etsin...1-2 ay bişey anlamazsın hocam...sonra dünyan şaşar...sende yeniden doğarsın...bebişle aranda muhteşem bir bağ olacak...seni her gördüğünde tebessüm edicek falan derken babadan asla kopamayacak...anneden süt emcek tüm sıkıntıyı anne çekicek...keyfi baba sürecek...:queen:ben bilirim...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
allah analı babalı büyütsün .. dünyanın en güzel duygusu olsa gerek ... ufaklıga sevgiler
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Allah Analı, Babalı ve sağlıklı büyütmek nasip etsin. Bizler kız babası olarak şanslıyız galiba. Hehehe
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
ne güzel,ömrü uzun,bahtı açık olsun.
Doğumhane kapısında sigara içtin mi?
acaip keyifli oluyor.
Ben bırakmışken orda sırf o keyif için başlamıştım:)
yine bıraktım ama 15 sene sonra:)

Dostum inan ki canım çok istedi ama yakmadım. Ben de bırakalı 1 sene oldu.

Murat abi çok sevindim tebrikler :rendeer:
Oya ablama da selamlarımızı ve tebriklerimizi iletirsen sevinirim :)
Allah analı babalı büyütür inşallah.
Büyüsünde biran önce bende o zaman amca olurum gezilere gideriz yiğenimizle :)

Sağol Maliciğim Allah sana da nasip eder inşallah.

Allah sağlıklı hayırlı neşeli bir evlat nasip etsin...1-2 ay bişey anlamazsın hocam...sonra dünyan şaşar...sende yeniden doğarsın...bebişle aranda muhteşem bir bağ olacak...seni her gördüğünde tebessüm edicek falan derken babadan asla kopamayacak...anneden süt emcek tüm sıkıntıyı anne çekicek...keyfi baba sürecek...:queen:ben bilirim...:cherry:

Valla daha 3 gün oldu, şimdiden dünyamız değişti. Aynen dediğin gibi oluyor.

Tüm arkadaşlarıma güzel dilekleri için tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Hayırlı olsun,Allah analı babalı büyütsün,uzun ve sağlıklı ömürler versin...
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
85
Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün; Allah hayırlı uzun ömür versin.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
murat hayırlı uğurlu olsun allah analı babalı büyütsün yaşadığın sevinci gerçekten güzel anlatmışsın ee desene şimdi bizde evleneceğiz artık böyle mutluluk yaşanıyorsa değilmi selamlar yeğenimizi öp bizim yerimize sevindim valla
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
allah uzun ömürler versin,analı babalı büyüsün işallah bebişiniz..................tebrikler
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
saglıkla,iyi gunlere büyüsün ve anne baba olarak sizde görün..:rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın bir yaşına geldinde motora bindirmeye başla alışsın şimdiden :)))
 
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
22
Rabbim analı babalı buyutsun bahtı acık saglıklı olsun darısı basıma (İNŞALLAH)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooo Allah analı babalı büyütsün inşallah ve maşşallah diyelim... Allah nazarlardan saklasın korusun Amin... =)) :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
@fevri kardeşim ;

Allah Derin bebemizi analı ve babalı, sağlık ve esenlik içerisinde büyütmeyi nasip etsin...:rendeer:

Evet insan evlat sahibi olunca varıyor hayatın tadını....:)

Bende ilk baba olduğum sıralarada inan ayaklarım yere değmeyecek derece
gezer,gururla etrafıma bakınırdım..Sonra 2.ci evlat geldi...Şimdi mutlu ,mesut yaşayıp
gidiyoruz..:cherry:

Cenab-ı Hak 2.ci evlat nasip eder inşallah diyerek tekrar hayırlı bir evlat olmasını diliyorum kardeşim..:rendeer:
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
98
Tebrikler...Sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum kızınıza ve sizlere.
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
114
Allah analı babalı büyütsün.allah hayırlı bır evlat nasıp eder inş.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst