geçmiş olsun
artık şu E- 5 lafı geçince ürperiyorum, en iyisi yolu biraz uzatmak pahasına olsa da alternatif güzergahları kullanmak...E- 5 artık metrobüs yolları, kaldırılan emniyet şeritleri, yeni açılan hastahane ve avm ler ( göztepe medical, yenisahrada da optimum) sürekli yol yapım onarım çalışmaları ile iyiden iyiye güvensizlik vermeye başladı.
lütfen dikkat, 3 km fazla yapalım E-5 e bulaşmayalım...