yanlız_kurt salih abi kaza yaptı durumu ıyı

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
arkadaslar bugun caddebostan sahılde otururken aldıgımız haberle solugu gostepe ssk hastanesı acilinde aldık salih abi gene bilincsiz bır surucu hatasıyla e5de kaza yapmıs.... :salut: baska bır kazaya bakan araba bırden onune kırınca motoruyla kurtulmak ısterken kaza yapan salıh abinin durumu ıyı hastaneye gittigimizde sag ayak tarak kemıgınde kırık varmıs allahımıza sukurki baska bir seyi yok allah korudu :salut: umarım bir daha yasanmaz gecmiş olsun salıh abi seni seviyoruz :rendeer: :rendeer: :rendeer: aman arkadaslar daha dikkat desekde..... Aman neolur.... :rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
sarışın bombaya geçmiş olsun:rendeer::rendeer:
ayakları biraz kokuyordu farkettinmi okan :queen::queen:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Geçmiş olsun yine kazalar çoğalmaya başladı aman dikkat arkadaşlar..
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
26
geçmiş olsun
''gene bilincsiz bır surucu hatasıyla e5de kaza yapmıs'' gibi yazıları okuyunca
insan tedirgin oluyor
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Çok büyük geçmiş olsun. E5'teki kazalar hep korkutuyor beni. Ucuz atlattığına ve durumunun iyi olduğuna sevindim.

Allah tekrarını yaşatmasın inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun saliabi:rendeer:dikkat et kendine
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Geçmiş olsun.Ciddi bir şeyi olmaması sevindirici.Allah ailesine ve sevdiklerine bağışlamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst