- Katılım
- 28 May 2008
- Mesajlar
- 782
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar bugun caddebostan sahılde otururken aldıgımız haberle solugu gostepe ssk hastanesı acilinde aldık salih abi gene bilincsiz bır surucu hatasıyla e5de kaza yapmıs.... :salut: baska bır kazaya bakan araba bırden onune kırınca motoruyla kurtulmak ısterken kaza yapan salıh abinin durumu ıyı hastaneye gittigimizde sag ayak tarak kemıgınde kırık varmıs allahımıza sukurki baska bir seyi yok allah korudu :salut: umarım bir daha yasanmaz gecmiş olsun salıh abi seni seviyoruz :rendeer: :rendeer: :rendeer: aman arkadaslar daha dikkat desekde..... Aman neolur.... :rendeer: :rendeer:
Son düzenleme: