Arkadaslar hepınıze ıyı dıleklerınız ıcın ayrı ayrı tesekkur ederım.Tek tek isim saymak ıstemıyorum olay oldugu andan ıtıbaren bır kısmınız yanıma geldı bır kısmınız yetısemedı telefonla ulaştı hepınız ıyıkı varsınız. Boyle buyuk bır aılenın ferdı olmaktan mutluluk duydum.
Yatmaya daha fazla dayanamadım ve bugun ıtıbarıyle zorda olsa pc basına gectım.Durumum fena deıl agrılarım azaldı ayagıma basamıyorum doktorlar 10 gun sure ıle basmamamı ıstedı bır aksılık olmazsa pazartesı yada salı gunu gıdıp kontrol olacagım inş. alcıyı cıkartırlar malum onumuzde fuar da var nasıpse orada olmayı cok ıstıyorum.Kısa zaman ıcınde gorusmek ve sızlerle bırlıkte nıce uzun suruşler yapmak dılegıyle...