Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
Varta modellerine baktım ama r25 için uygun boyutlarda 6amper var. Sizin ki 12v 6a mı?

Servis Formuna baktım, dediğiniz gibi 12V 6A olan model sanırım. Orijinali de 12V 6A olması lazım. ürünün linki şu: https://urun.n11.com/aku/yuasa-ytz7s-wr250r-delight-xmax-300-r25-mt25-nmax-aku-P289618925

Zaten satan mağaza da yamaha bayisi, büyük ihtimalle servislerinde bu ürünü kullanıyorlardr.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

2014 2018 arası r25 ve mt25 ler geri çağrılıyormuş haberiniz var mı ? En yakın servise gidip hangi parçaların değişeceğini öğrenebilirsiniz

Dün 3.kez geri çağırma nedeniyle servisteydim. Vites torsiyon yayı ve radyatör hortum seti değişiyor. Vites geçişlerinde bir farklılık hissettim. Geçişler bi tık daha net ve bi tık daha kemikli. Belki zamanla değişir bilemiyorum. Radyatör hortumuyla ilgili önceki sayfalarda yaşadığımız kelepçeden sızdırma olayını çözmüştük. Şimdi orijinal kelepçe yeniden takıldı. Bir süre kaçak kontrolü yapmak gerekecek yine :)
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
107
Merhaba arkadaşlar, 2016 r25 im var 24 bine gelmek üzereyim, bir kaç sorum var:

Radyatör suyum orjinal ne zaman değiştirmeliyim? hararet 4 diş olmadı hiç, kışında kullanıyorum.

Fren hidroliğim orjinal, frenlerim iyi bir sene daha gider mi?

Balatalarım hala orjinal, bitene kadar gideyim mi?

Buji ler orjinal, yakıt oranım hala aynı 3 lt ile 3.5 lt arasında, 120km hızı pek geçmiyorum değiştirmem gerekir mi?

Zincirim bir bölümü bollaştı fakat zincir mükemmel duruyor,hafif ses yapıyor ne kadar daha gider? teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
Merhaba arkadaşlar, 2016 r25 im var 24 bine gelmek üzereyim, bir kaç sorum var:

Radyatör suyum orjinal ne zaman değiştirmeliyim? hararet 4 diş olmadı hiç, kışında kullanıyorum.

Fren hidroliğim orjinal, frenlerim iyi bir sene daha gider mi?

Balatalarım hala orjinal, bitene kadar gideyim mi?

Buji ler orjinal, yakıt oranım hala aynı 3 lt ile 3.5 lt arasında, 120km hızı pek geçmiyorum değiştirmem gerekir mi?

Zincirim bir bölümü bollaştı fakat zincir mükemmel duruyor,hafif ses yapıyor ne kadar daha gider? teşekkür ederim.

Radyatör suyunu değiştir hocam. 20.000 bakımında değiştiriyorlar sanırım. Sistem her ne kadar kapalı da olsa havada bulunan su buharı, ısınma-soğuma sonucunda buharlaşıp yoğuştukça radyatör suyu özelliğini kaybeder. 1 litresi zaten 30 TL.

Fren Hidroliğini de değiştir. 20.000 bakımında değişiyorlar sanırım ama hidrolik, kimyasal yapısından dolayı havadaki nemi çeker. Her ne kadar sızdırmaz contaları olsa dahi bir miktar nem, hidrolik devresine girmiştir 3 yılda. Zaten yılda bir değişimi öneriliyor. Hatta çok nemli bölgelerde 6 ayda bir değişimi öneriliyor. Bunlar öneri tabi ki, bunu her söylediğinde ya da dile getirdiğinde: "yılda bir hidrolik mi değişir yeaaa" gibi şeyler duydum/sen de duyabilirsin. Hatta elemanın biri 12 yıldır değiştirmiyorum değiştirmeye de gerek yok falan yazmıştı forumda.

Balataları bitene kadar kullan.

Bujilerle ilgili çok bilgim yok, normalde km ye göre ya da tırnakların deforme olmasıyla değişiyor. Yakıt artmamış olabilir ama 20.000 bakımında değiştirmediysen değiştirmen gerekebilir.

Zincir ile ilgili olarak bollaşma var ise ger. Eğer gerecek kadar arka lastikte mesafe kalmadıysa zinciri ve dişlileri değiştirmen gerek.
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
107
Teşekkür ederim.
Hidrolik ve radyatör suyunu değiştireceğim.
Zincirde gerdirme payım var bir işaret kadar ama tam gerince çok sıkı oluyor 25 bin bakımında zaten radyatör hortumum değişecek garantiden o zaman suyuda değiştiririm.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
2019 model ile ilgili 2 sorum olacak. Yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ama genel olarak teknik konuların yıllardır içerisindeyim:

1- Durduğum yerede ön amortisörü yaylandırdığımda veya hareket halindeyken ön freni sıkıp kafanın aşağı doğu eğildiği zaman, "tık, tık" diye tanımlayabileceğim sesler geliyor. Aynı zamanda hissediliyor bu sesin kaynağı. Servis normal dedi. Ama tecrübeli kullanıcıların yorumunu merak ettim.

2- Vites bazen çok kolay geçiyor ama bazen de aşırı kemikli hale geliyor. Özellikle vites yükseltirken 4-5 ve 5-6 arası sanki çift kademe gibi vitese geçiyor.

3- Normalde duracağımda yada yavaşlayıcağımda vites küçültürüm, ki tavsiye edilen de o sanırım. Ama bazen doğrudan debriyaj fren ile yavaşlıyorum ve 2-3 kademe vites birden düşürmem gerekiyor. Bu durumda vites sanki arafa düşüyor. Şöyleki; 6. vitesteyim, fren debriyaj yaptım, 2 ye düşürmeye çalışıyorum ama göstergede vites gidiyor ve mekanik olarak da değişmiyor. Vites ortada yok sanki. Debriyajı hafif bırakıyorum ve tak diye vitese geçiyor, aynı zamanda göstergede vites geri geliyor. Boşa ve 1 e kadar debriyajı bu şekilde yaparak düşürmek zorunda kalıyorum. Trafikte ciddi sıkıntı oluyor. Servis buna da normal dedi. Yeni olduğu için yaşanabilirmiş, görülen bir durummuş ve geçiciymiş. Siz ne dersiniz?
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
2019 model ile ilgili 2 sorum olacak. Yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ama genel olarak teknik konuların yıllardır içerisindeyim:

1- Durduğum yerede ön amortisörü yaylandırdığımda veya hareket halindeyken ön freni sıkıp kafanın aşağı doğu eğildiği zaman, "tık, tık" diye tanımlayabileceğim sesler geliyor. Aynı zamanda hissediliyor bu sesin kaynağı. Servis normal dedi. Ama tecrübeli kullanıcıların yorumunu merak ettim.

2- Vites bazen çok kolay geçiyor ama bazen de aşırı kemikli hale geliyor. Özellikle vites yükseltirken 4-5 ve 5-6 arası sanki çift kademe gibi vitese geçiyor.

3- Normalde duracağımda yada yavaşlayıcağımda vites küçültürüm, ki tavsiye edilen de o sanırım. Ama bazen doğrudan debriyaj fren ile yavaşlıyorum ve 2-3 kademe vites birden düşürmem gerekiyor. Bu durumda vites sanki arafa düşüyor. Şöyleki; 6. vitesteyim, fren debriyaj yaptım, 2 ye düşürmeye çalışıyorum ama göstergede vites gidiyor ve mekanik olarak da değişmiyor. Vites ortada yok sanki. Debriyajı hafif bırakıyorum ve tak diye vitese geçiyor, aynı zamanda göstergede vites geri geliyor. Boşa ve 1 e kadar debriyajı bu şekilde yaparak düşürmek zorunda kalıyorum. Trafikte ciddi sıkıntı oluyor. Servis buna da normal dedi. Yeni olduğu için yaşanabilirmiş, görülen bir durummuş ve geçiciymiş. Siz ne dersiniz?

İki defa sıfır r25 sahibi olaraktan diyorumki kasa değişikliği sadece görüntüden ibaret.Aynı şeyleri eski kasasında bende yaşadım.

3 numara için diyeyim.Normal r25’te.durduktan sonra biraz debriyajı bırak veya debriyaj sıkılı halde öne doğru ittir.Cuk diye vites oturuyor.Sonra göstergede de geliyor vites.Servis tüm motorlarda böyle olur genelde demişti;Ama bu vites meselesini mt-125’te hiç yaşamadım.
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
2019 model ile ilgili 2 sorum olacak. Yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ama genel olarak teknik konuların yıllardır içerisindeyim:

1- Durduğum yerede ön amortisörü yaylandırdığımda veya hareket halindeyken ön freni sıkıp kafanın aşağı doğu eğildiği zaman, "tık, tık" diye tanımlayabileceğim sesler geliyor. Aynı zamanda hissediliyor bu sesin kaynağı. Servis normal dedi. Ama tecrübeli kullanıcıların yorumunu merak ettim.

2- Vites bazen çok kolay geçiyor ama bazen de aşırı kemikli hale geliyor. Özellikle vites yükseltirken 4-5 ve 5-6 arası sanki çift kademe gibi vitese geçiyor.

3- Normalde duracağımda yada yavaşlayıcağımda vites küçültürüm, ki tavsiye edilen de o sanırım. Ama bazen doğrudan debriyaj fren ile yavaşlıyorum ve 2-3 kademe vites birden düşürmem gerekiyor. Bu durumda vites sanki arafa düşüyor. Şöyleki; 6. vitesteyim, fren debriyaj yaptım, 2 ye düşürmeye çalışıyorum ama göstergede vites gidiyor ve mekanik olarak da değişmiyor. Vites ortada yok sanki. Debriyajı hafif bırakıyorum ve tak diye vitese geçiyor, aynı zamanda göstergede vites geri geliyor. Boşa ve 1 e kadar debriyajı bu şekilde yaparak düşürmek zorunda kalıyorum. Trafikte ciddi sıkıntı oluyor. Servis buna da normal dedi. Yeni olduğu için yaşanabilirmiş, görülen bir durummuş ve geçiciymiş. Siz ne dersiniz?

1. O sese ben de dikkat etmiştim. Herhangi bir sorun yok. 4 yıldır amortisör keçesinden sızan bir damla bile yağ görmedim.

2. 1 ile 2 arası kemikli olabilir fakat üst vitesler bende daha rahat geçiyor gibi hissederim hep.

3. Sadece 1 ile 2 arasında durduğun yerde vites geçişi olmayabilir. İleri geri yaparsan vites geçecektir. Fakat bu durum dışında gösterge her zaman vitesin geçtiği an değişiyor bende. Sürüş akıcılığını ve gaz kontrolünü kaybetmemek adına vitesleri birer birer küçültüp motor freninden de faydalanmak adına bu geçişler arasında vites değiştirmediğin anlarda debriyajı bırakmanı öneririm. Motosiklet sürüş kültüründe panik frenleme konusunda iki farklı görüş var: Alman ve Japon frenlemesi adı altında. Karıştırıyor olabilirim fakat hatırladığım kadarıyla: Alman: frenleme yaparken sürekli vitesi düşür ve durana dek debriyajı her bıraktığında motor freninden de faydalan. Japon: debriyajı ve fren manetini çek ve durana dek çekili tut. Bunlardan hangisi size uyuyorsa ona alıştırın kendinizi. Ama ileride daha büyük hacimli motorlara kolay uyum sağlayabilmek adına Alman frenleme sistemini kullanıyorum. Nedenini ise bir örnekle açıklayayım: diyelim 140 la 6. viteste gidiyorsunuz, önünüzde trafik aniden durdu ve geç farkettiniz. Duramayacağınızı anladığınızda sağ şeride geçmeye karar verdiniz fakat sağ şeritte sabit hızla giden beşke bir araç var. Frenlemeye başladınız, debriyajı da çektiniz. Hızınız 50-60 km iken sağ şeritte bulunan aracın önüne geçebilmek için gazı açıp sağ şeride geçmeye çalıştınız. Altınızda 250 cc ve 6. viteste 4000 devirde kedi olan bir motosiklet bulacaksınız ve hızlanarak sağ şeride geçmek istediğinizde başarısız olacaksınız. Aynı durumda 2. viteste 8000-9000 devir civarında nispeten daha yüksek torklu bir motosiklet ile aynı harekette kurtulma ihtimaliniz daha yüksek. Belki yılda bir başınıza gelecek bir durum ama altın kural şu: motosikleti gaz kolu kontrol eder. Elinizin altında her an durmaya ya da hızlanmaya uygun torkta (dolayısı ile viteste) motosiklet olmalı. Rahmetli Barkın Abi' nin hem bu konuda hem de frenleme nasıl yapılır adlı 2 adet çok güzel videosu var. Onları izlemenizi ya da motosiklet eğitim merkezlerinden eğitim almanızı öneririm.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
9
merhaba ben 2018 model r25 alarak aranıza katıldım 1 ay kadar once. 2. motosikletim bu arada toplam 1 yıl gibi bi tecrubem var motor üzerinde. 800 küsür km kullandım motosikleti, 2 tane sorun var kafama takılan acaba sadece bende mı boyle motorda bi sorun mu var gibisinden aklımı kurcalıyor sureklı bi yandan da sıfır motor sandıkdan cıkmıs ne olabilirki diyorum ama size sorayım dedım. tüm bunlar kasksız kullanımda dikkatimi cektı kask takılıyken duyulmuyor pek.

1. 10-15km hızdan sonra debriyajı cekınce genelde sol arka zincir tarafından bi ses geliyor şırıl şırıl arada geliyor arada gidiyor,
2. boşta gaz verınce motor sesi gayet iyi ama sankı 1-2-3. viteslerde 4-5bin devirlerde üfleme tarzı ses geliyor ama hava sesimi o tam anlayamadım.

bir de yaklasık 2 kere plakam düştü 1 aylık sure ıcınde artık 3m bant ile bantladım plakayı, kendı plakalıgımı dandik yoksa benden mı kaynaklı bilemedim.

rodaj bakımına gittigimde soyleyecegım bunları ama servislere de pek guvenmıyorum nedense bakalım.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Zincir sesi mt25/R25 hepsinde var. hava sesine benzer olanda normal. yataklı iki silindirin krank uğultusu
 
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
9
plakalıga ne dersın hocam? plakalık plakayı üstten tutmuyor tırnak yok sadece altta var ve sadece üstten vidalamıslar orijinali mi boyle yoksa bende mı boyle acaba alttan havada duruyor ve rolantide bile titriyo, 2 defa plakayı dusurdum 2. de bulamadım yenı ruhsat plaka cıkarmak zorunda kaldım. plakalık ve plakayı 3m çift taraflı bantla yapıstırdım umarım dusmez artık.
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
plakalıga ne dersın hocam? plakalık plakayı üstten tutmuyor tırnak yok sadece altta var ve sadece üstten vidalamıslar orijinali mi boyle yoksa bende mı boyle acaba alttan havada duruyor ve rolantide bile titriyo, 2 defa plakayı dusurdum 2. de bulamadım yenı ruhsat plaka cıkarmak zorunda kaldım. plakalık ve plakayı 3m çift taraflı bantla yapıstırdım umarım dusmez artık.

Plakan ile plakalığın ölçüleri tam uyumlu değil ya da hem alttan hem üstten plakayı tutacak bir plakalık bul. Ben de bir kere düşürdüm plakalığı, dolayısı ile plaka da gitti, emniyeti, noteri, plakacısı... uğraş dur. Plakayı plakalığa taktıktan sonra etrafını da şeffaf silikonla dolanırsan plaka kolay kolay çıkmaz. Tek soru işareti plakalık kalır. Yeni plakalık alacak isen full pleksi özellikte olanı almanı öneririm.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Şimdi rast geldiğim bir Alman haber kaynağına göre
https://www.motorradonline.de/supersportler/rueckruf-yamaha-mt-03-r3-handbremshebel/
2019 R3 ve MT03 lerdeki fren kolu hatası nedeni ile geri çağırma uygulanıyormuş. Bizi ilgilendirir mi bilmiyorum. Çoğu ülkede bizim R25 ler R3 olarak satıldığından paylaşmak istedim.
Haberde, MH3RH12D000002001 ila MH3RH12D000002315 arası ve MH3RH125000010041 ila MH3RH125000010640 arası şasi numaraları çağrılıyor denmiş.
Dün 1000 bakımında idim, bişey diyen olmadı. Haberi gördükten sonra Japon Yamaha geri çağırma listesine baktım, orda da bişey yoktu. Yinede bilgi burda yer almış olsun.
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
107
Bu adamlara helal olsun. Devamlı bir Arge çalışması ve eski ürünlerini takip konusunda çok başarılılar. Her firmanın uğraşacağı işler değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

S.a arkadaşlar motul yağ kullanıyorum gayet memnunum 25k bakımımdan sonra castrol kullanmak istiyorum. Deneyen test eden var mı nasıl ikisi arasında kaldım.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Rüzgar konusunda çok rahatsızım. Biliyorum, bu tarz motorlarda doğal bir durum ama göğsümden itibaren yukarıya rüzgar çarpması, artık motordan bile soğumama sebep oluyor. İç anadolu ikliminde yazın bile sabah serin oluyor ve işe giderken 25 dakika rüzgar keyfimi kaçırıyor. kışın kullanmam diye Montu aptal gibi Revit GTR aldım ama bu kadar fileli olacağını tahmin etmemiştim. İçime softshell yelek yada daha serinse onun yerine softshell ceket giyiyorum ve ancak kurtarıyor. Ama yine de vuran rüzgar canımı sıkıyor.
Malum bagaj konusu da ayrı sıkıntı.

Geçen Pazar Tracer 700 ve Xmax 250 sürdüm. Tracer 700 ü eledim. Çünkü hem üstüne bir dünya para verip, hem de yine tur camı ile çanta almak zorunda kalacağım. Xmax 250 bagaj olarak mükemmel, iki kask ve ufak tefek malzeme alabiliyor. Rüzgarı baya önlüyor, ek olarak rüzgar saptarıcı (deflektör) alsam daha da iyi olacaktır. Sürüşü de çok zahmetsiz. AMMMA AMMAA AMMAAA, o racing tipini bırak, yakışıklı motosiklet tipinden eser yor. Evet güzel bir scooter ama neticede scooter tipi var :) Yani konfor ve göz zevki arasında seçim yapmak demek.

Dün de tanıtımlarda tipiyle dikkat çeken Zontes X310'u inceledim. Rüzgar işini büyük ölçüde çözer en fazla bir deflektör alırım. Zaten çanta yeri de var, bagaj da çözülür diye düşündüm. Ama sırf bunlar için en az 10-15 bin tl bütçe arttırmam gerek ve bunu tek slindirli ve ne kadar yakacağını bilmediğim bir motor için yapacağım.

R25 deki rüzgar ve bagaj işi için şunu deneyim diye düşüdnüm, o yzüden sizden fikir almak istedim.
Yurt dışından artı selesine takabileceğim çanta (aynı zamnda sırt çantası olarak kullanılabilen) alıp bu sorunu az da olsa çözmeyi düşünüyorum. Tabi yine çarşı pazarda avm de, oğlumla elde kask çanta gezmiş olcam. Tek başımda olduğumda biraz bagaj şansı verecek.
Rüzgarı azaltmak için 2019 R25 ön cam halen yan sanayi olarak mevcut değil. Sanırım çıkması zaman alacak.
Orjinal aksesuar cam yaklaşık 650 TL. Endurance windscreen diye geçiyor ve oldukça bombeli bir yapısı var. Kullanan olsa görüş alacağım ama sanmıyorum ki makyajlı kasayı alıp, sonra bu fiyata birisi alıp kullanıyor olsun.
Neticede bagaj ve rüzgar için 850 tl lik bir deneme, belki de başarı elde edeceğim.

Biraz uzun oldu ama yeni bir sürücü olarak, siz deneyimli kullanıcıların fikirleri önemli.
 
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
26
2019 model R25 ile ilk izlenimimi video olarak paylaştım. yorumlarınızı video altına alabilirim :)

 
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
22
Bagaj konusundan ben de huzursuzum artçı sele çantaları var ama ufaklar bir sırt çantasını ona göre ayarlayacağım(zaman için bir şey söyleyemiyorum:cherry:)
Yaptığım zaman +/- ile burada paylaşırım sen de yaptığın zaman paylaşırmısın hem fotoğraf hem de +/- ile?
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
Rüzgar konusunda çok rahatsızım. Biliyorum, bu tarz motorlarda doğal bir durum ama göğsümden itibaren yukarıya rüzgar çarpması, artık motordan bile soğumama sebep oluyor. İç anadolu ikliminde yazın bile sabah serin oluyor ve işe giderken 25 dakika rüzgar keyfimi kaçırıyor. kışın kullanmam diye Montu aptal gibi Revit GTR aldım ama bu kadar fileli olacağını tahmin etmemiştim. İçime softshell yelek yada daha serinse onun yerine softshell ceket giyiyorum ve ancak kurtarıyor. Ama yine de vuran rüzgar canımı sıkıyor.
Malum bagaj konusu da ayrı sıkıntı.

Geçen Pazar Tracer 700 ve Xmax 250 sürdüm. Tracer 700 ü eledim. Çünkü hem üstüne bir dünya para verip, hem de yine tur camı ile çanta almak zorunda kalacağım. Xmax 250 bagaj olarak mükemmel, iki kask ve ufak tefek malzeme alabiliyor. Rüzgarı baya önlüyor, ek olarak rüzgar saptarıcı (deflektör) alsam daha da iyi olacaktır. Sürüşü de çok zahmetsiz. AMMMA AMMAA AMMAAA, o racing tipini bırak, yakışıklı motosiklet tipinden eser yor. Evet güzel bir scooter ama neticede scooter tipi var :) Yani konfor ve göz zevki arasında seçim yapmak demek.

Dün de tanıtımlarda tipiyle dikkat çeken Zontes X310'u inceledim. Rüzgar işini büyük ölçüde çözer en fazla bir deflektör alırım. Zaten çanta yeri de var, bagaj da çözülür diye düşündüm. Ama sırf bunlar için en az 10-15 bin tl bütçe arttırmam gerek ve bunu tek slindirli ve ne kadar yakacağını bilmediğim bir motor için yapacağım.

R25 deki rüzgar ve bagaj işi için şunu deneyim diye düşüdnüm, o yzüden sizden fikir almak istedim.
Yurt dışından artı selesine takabileceğim çanta (aynı zamnda sırt çantası olarak kullanılabilen) alıp bu sorunu az da olsa çözmeyi düşünüyorum. Tabi yine çarşı pazarda avm de, oğlumla elde kask çanta gezmiş olcam. Tek başımda olduğumda biraz bagaj şansı verecek.
Rüzgarı azaltmak için 2019 R25 ön cam halen yan sanayi olarak mevcut değil. Sanırım çıkması zaman alacak.
Orjinal aksesuar cam yaklaşık 650 TL. Endurance windscreen diye geçiyor ve oldukça bombeli bir yapısı var. Kullanan olsa görüş alacağım ama sanmıyorum ki makyajlı kasayı alıp, sonra bu fiyata birisi alıp kullanıyor olsun.
Neticede bagaj ve rüzgar için 850 tl lik bir deneme, belki de başarı elde edeceğim.

Biraz uzun oldu ama yeni bir sürücü olarak, siz deneyimli kullanıcıların fikirleri önemli.

Boyum 182 ve bugüne dek hiç rüzgar ile ilgili problem yaşamadım (ya da beni rahatsız etmedi). Yakında 2019 modeller için de double buble windshield düşer aliexpress ya da amazona. O bir miktar kesebilir rüzgarı. Kuyruğa takılacak çanta küçük olacağından sırt çantası olarak pek kullanamazsınız. Sırt çantası için Dainese gibi ürünlere 1000 TL para vermek pek mantıklı değil. En ekonomik çözüm şu olabilir: Decathlon'dan 2015 yılında alıp hemen hemen hergün sırtımda olan Simond alpinisim 22L marka çantayı öneririm. 150 TL civarında alabilirsiniz, gerçi tipi değişmiş biraz bendekine göre. Sırt kısmı sert ve delikli yapıda, terletmiyor. Belden ve göğüsten de sabitleme yerleri bayağı rahatlatıyor motosiklet kullanırken. Geçenlerde motoin.de deindirimden BUSE marka sırt çantası aldım, bayağı sağlam. Türkiye' de bulamazsınız sanırım. Yaklaşık maliyeti: 50 € + vergi + kargo
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Boyum 182 ve bugüne dek hiç rüzgar ile ilgili problem yaşamadım (ya da beni rahatsız etmedi). Yakında 2019 modeller için de double buble windshield düşer aliexpress ya da amazona. O bir miktar kesebilir rüzgarı. Kuyruğa takılacak çanta küçük olacağından sırt çantası olarak pek kullanamazsınız. Sırt çantası için Dainese gibi ürünlere 1000 TL para vermek pek mantıklı değil. En ekonomik çözüm şu olabilir: Decathlon'dan 2015 yılında alıp hemen hemen hergün sırtımda olan Simond alpinisim 22L marka çantayı öneririm. 150 TL civarında alabilirsiniz, gerçi tipi değişmiş biraz bendekine göre. Sırt kısmı sert ve delikli yapıda, terletmiyor. Belden ve göğüsten de sabitleme yerleri bayağı rahatlatıyor motosiklet kullanırken. Geçenlerde motoin.de deindirimden BUSE marka sırt çantası aldım, bayağı sağlam. Türkiye' de bulamazsınız sanırım. Yaklaşık maliyeti: 50 € + vergi + kargo

Çanta işini hallettim.
Ama rüzgar işi hala sorun. Bahsettiğim cam 5 cm da uzunmuş. 650 tl verip 5 cm ile fark edeceğini bilsem, tereddüt etmicem. Ama alıp hiç fayda görememek var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

Bagaj konusundan ben de huzursuzum artçı sele çantaları var ama ufaklar bir sırt çantasını ona göre ayarlayacağım(zaman için bir şey söyleyemiyorum:cherry:)
Yaptığım zaman +/- ile burada paylaşırım sen de yaptığın zaman paylaşırmısın hem fotoğraf hem de +/- ile?

Çantayı taktım. Resim paylaşırım bi ara. Çok rahat oldu. Ayrıca kurye motoru gibi de olmadı :)
Dün markete gittim. Çanta var diye suyunu çıkarmışım alışverişin. Fazla mazlemeyi poşete koydum. Elimde poşetle tüpçü motoru gibi gittim eve. Ama kullanışlılık mükemmel. Bir kask kadar malzemeyi rahatça yolcu selesinde taşıyorum.
 
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
22
Çantayı taktım. Resim paylaşırım bi ara. Çok rahat oldu. Ayrıca kurye motoru gibi de olmadı :)
Dün markete gittim. Çanta var diye suyunu çıkarmışım alışverişin. Fazla mazlemeyi poşete koydum. Elimde poşetle tüpçü motoru gibi gittim eve. Ama kullanışlılık mükemmel. Bir kask kadar malzemeyi rahatça yolcu selesinde taşıyorum.
Sorununu çözdüğüne sevindim hayırlı olsun:thumleft:.Kaskın sığması benim için önemli idi lakin sen yazınca fark ettim market alışverişlerinde sanırım bende abartacam, müsait olduğun da fotoğrafları bekliyorum.:bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst