En güncel geri çağırma için link:
https://www.yamaha-motor.co.jp/recall/mc/
Tarayıcıda otomatik çeviri yapın (örn Chrome). 20 Kasım 2018 tarihli duyuruda ayrıntılar var:
https://www.yamaha-motor.co.jp/recall/mc/recall/2018-11-20/index.html
Kasa (şasi) numarası girerek kontrol için:
https://www2.yamaha-motor.co.jp/Recall/Mc/
Daha motor gelmedi ama bu bilgilere ulaştım.
18 Mart'ta 2019 Mavi R25 siparişi verdim. Bayi, merkezden teyit alarak getirteceğini söyledi ve kapora verip sözleşme yaptım. Merkez ha bugün ha yarın derken bugüne kadar oyaladı. Cuma günü mail attım merkeze. Pazartesi tekrar attım. Bugün yine yazdım ama tenezzül edip cevap vermiyorlar. Oysa ÖTV indirimi ve fiyat konusunda sorduğum iki soruyor 24 saat içinde cevap vermişlerdi. Şimdi merkezi aradım bir yetkili ile görüşmek için ama call center çıktı ve kayıt oluşturdu.
Bir tarafım 28 gün süren bu bekleyişe sinir yapıyor ve Yamaha'dan dönüş dahi yapmadığı için iğne bile alma diyor. Bir tarafım da sakin ol, bu kadar bekledin diyor. Sizce ne yapayım?