Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
135
Merhaba arkadaşlar , bende geçen hafta R25 alarak aranıza katıldım :)
Kask almam gerekiyor , ne marka kask kullanıyorsunuz ?
R25 beyaz kırmızı için tavsiye edebileceğiniz marka model var mı ?
 
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
90
Merhaba arkadaşlar , bende geçen hafta R25 alarak aranıza katıldım :)
Kask almam gerekiyor , ne marka kask kullanıyorsunuz ?
R25 beyaz kırmızı için tavsiye edebileceğiniz marka model var mı ?

Öncelikle hayırlı olsun. MT kask modelleri var uygun fiyatlı, tavsiye üzerine aldım memnunum. Ama eğer bütcen uygunsa AGV K1 - K3 serilerine de bakabilirsin.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Agv’ye para verilmez zaten. Hayatımda böyle kötü bir ses yalıtımı olan kask görmedim. K3-Sv vardı. Aldığım güne lanetler ediyordum.
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
Stomp grip kullanan var mı ? Son günlerde kendime stomp grip bakıyorum ama bazısı 300 tl bazısı 40 tl anlamadım acaba bir fayda sağlar mı bu ucuzları yoksa boşa harcama mı yaparım bu konuda bilgi çok az ?
 

P.P

Katılım
9 Nis 2019
Mesajlar
1
2014 2018 arası r25 ve mt25 ler geri çağrılıyormuş haberiniz var mı ? En yakın servise gidip hangi parçaların değişeceğini öğrenebilirsiniz
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
En güncel geri çağırma için link:
https://www.yamaha-motor.co.jp/recall/mc/
Tarayıcıda otomatik çeviri yapın (örn Chrome). 20 Kasım 2018 tarihli duyuruda ayrıntılar var:
https://www.yamaha-motor.co.jp/recall/mc/recall/2018-11-20/index.html
Kasa (şasi) numarası girerek kontrol için:
https://www2.yamaha-motor.co.jp/Recall/Mc/

Daha motor gelmedi ama bu bilgilere ulaştım. :)

18 Mart'ta 2019 Mavi R25 siparişi verdim. Bayi, merkezden teyit alarak getirteceğini söyledi ve kapora verip sözleşme yaptım. Merkez ha bugün ha yarın derken bugüne kadar oyaladı. Cuma günü mail attım merkeze. Pazartesi tekrar attım. Bugün yine yazdım ama tenezzül edip cevap vermiyorlar. Oysa ÖTV indirimi ve fiyat konusunda sorduğum iki soruyor 24 saat içinde cevap vermişlerdi. Şimdi merkezi aradım bir yetkili ile görüşmek için ama call center çıktı ve kayıt oluşturdu.
Bir tarafım 28 gün süren bu bekleyişe sinir yapıyor ve Yamaha'dan dönüş dahi yapmadığı için iğne bile alma diyor. Bir tarafım da sakin ol, bu kadar bekledin diyor. Sizce ne yapayım?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
44
Aynaları uzatmak için aparat almıştım ancak aynayı nasıl sökeceğimi çözemedim somun vs göremedim, yardımcı olabilecek var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

Benim gibi göremeyen beceriksizlere lazım olursa diye yazayım.

-Aynaların bağlantı yerinde ikişer tane siyah kapak var onları ince bir tornavidayla kaldırıyorsunuz.
-Kapakların altında alyan anahtarla sökebileceğiniz ikişer adet vida var.
-Yükseltme aparatı takacaksanız aynaları söktükten sonra satın aldığınız aparatı ve üstüne de aynayı koyup yeni gelen vidalarla sabitliyorsunuz.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
En güncel geri çağırma için link:
https://www.yamaha-motor.co.jp/recall/mc/
Tarayıcıda otomatik çeviri yapın (örn Chrome). 20 Kasım 2018 tarihli duyuruda ayrıntılar var:
https://www.yamaha-motor.co.jp/recall/mc/recall/2018-11-20/index.html
Kasa (şasi) numarası girerek kontrol için:
https://www2.yamaha-motor.co.jp/Recall/Mc/

Daha motor gelmedi ama bu bilgilere ulaştım. :)

18 Mart'ta 2019 Mavi R25 siparişi verdim. Bayi, merkezden teyit alarak getirteceğini söyledi ve kapora verip sözleşme yaptım. Merkez ha bugün ha yarın derken bugüne kadar oyaladı. Cuma günü mail attım merkeze. Pazartesi tekrar attım. Bugün yine yazdım ama tenezzül edip cevap vermiyorlar. Oysa ÖTV indirimi ve fiyat konusunda sorduğum iki soruyor 24 saat içinde cevap vermişlerdi. Şimdi merkezi aradım bir yetkili ile görüşmek için ama call center çıktı ve kayıt oluşturdu.
Bir tarafım 28 gün süren bu bekleyişe sinir yapıyor ve Yamaha'dan dönüş dahi yapmadığı için iğne bile alma diyor. Bir tarafım da sakin ol, bu kadar bekledin diyor. Sizce ne yapayım?

şasi numarasını nası yazıcaz acaba? denedim 1 2 kere değişim gözükmüyor diyor.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
şasi numarasını nası yazıcaz acaba? denedim 1 2 kere değişim gözükmüyor diyor.

Uzman değilim ama 3. linkteki sorgunun uluslararası sorgu olduğunu düşünüyorum. Eğer öyleyse ve sorguladığında çıkmıyor ise, değişim gerekmiyor olabilir.
Şayet yetkili serviste de değişim görünmüyorsa, bu tez güçlendir. Burada da paylaşırsan sonucu, kullanıcılara yardımı olur, hatta ayrı bi başlık da açılır.
Bu arada şimdilik kapsam dışındayım, bana bunun bir faydası yok. Kendime bişey araştırmıyorum, bulduğum linkleri paylaştım sadece.
 
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
99
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
90
Aksiyon kamera kullanan arkadaşlar varsa bi sorum olacak, motosiklet üzerinde kamera için en uygun yer neresi sizce ?
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Lazım olabilir, soran olabilir, bilgi bulunsun:
R25 kaskosu 2500tl den başlıyor.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
2019 lar için tank pad ve yan pad ler 50 şer tl! Bu nedir yahu! Yok mu normal fiyata (ucuz bile aramıyorum) satan yer?
Biraz şekil farkı dışında hiç bir farkı yok. Sırf yeni diye %60 daha pahalı satmak nedir yahu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst