Beyler bugün 400TL'ye işçilik dahil RK marka performans dişlisi ve zinciri taktım motora cok fena ivmelenmeye basladı motor. :flower:
Nerede taktırdın servistemi?
Beyler bugün 400TL'ye işçilik dahil RK marka performans dişlisi ve zinciri taktım motora cok fena ivmelenmeye basladı motor. :flower:
Beyler bugün 400TL'ye işçilik dahil RK marka performans dişlisi ve zinciri taktım motora cok fena ivmelenmeye basladı motor. :flower:
Sen RC200 test etmiş olmayasın....:mrgreen: Utanmasan ivmede cbr500 bile geçtiğini söylersin...ne r25 yahu...:silent:RC 390 sürdüm kardeşim ktm test sürüşünde hatta o ara kredimi çekip paramı cebime koymuştum vitesli bi motor alıcaktım
rc390 a bindim kardeşim ben böyle bi titreşim görmedim abartmıyorum böbrek taşım varsa düşmüştür.
neyse titreşim bi kenara sen 390 cc bi motorsun gidişi nerdeyse cbr 250 gibi 30 dakika sürem vardı 20 dakikada geri götürdüm
motordan inince hemen ordan uzaklaştım.
sonra r25 aldım mutlu mesut yaşıyorum
Sen RC200 test etmiş olmayasın....:mrgreen: Utanmasan ivmede cbr500 bile geçtiğini söylersin...ne r25 yahu...:silent:
Nerede taktırdın servistemi?
yok kanki yanında 390 yazıyodu
Rc 390 veya Duke 390'la, herhangi bir R25'in içinden geçilir. Duke 200, Cbr 250, Rc 390, R25 süren birisi olarak bunu söylüyorum.
R25 güzel ve şu an kategorisinde rakipsiz bir motor. Ama kalkıpta böyle iddialarda bulunmak yanlış. Her şeyden önce RC 390 cc ve beygir olarak önde, aklın alıyor mu cbr 250 gibi gideceğini? Hayır R25 gibi gidiyor desen neyse, malını kıyaslıyor garip diyeceğimde CBR diyorsun bir de
Titreşim konusuna hiç değinmiyorum. Evet titriyor ama sanırım sizin böbreklerde de sorun var, sanırım fazla hassaslar![]()
Merhaba arkadaşlar
Abus 8077 Alarmlı Disk Kilidi R25'e uygun mu? Kullanan var mı
Hayır değil.Disk kalın olduğu için takar takmaz alarm devreye giriyor, ayrıca kesinlikle parasını haketmeyen bir ürün.Ben motoru almadan önce gittim o kilidi aldım sırf kaliteli diyerek, disk kalın olduğu için alarmı sökmek zorunda kaldım. 2 hafta kullandım ondan sonra kilidin içinden 2 tane demir bilye düştü ve kitlenmemeye başladı, nerden düştüğünüde bulamadım.Param boşa gitti.
yok ya özel bi yerde Yamaha'da orjinalleri yoktu bunlar nasip oldu araştırmam sonucu orjinali kötüymüş ya cok güzel bi ivmelenme geldi motora zevk almaya basladım tekrardan su sıra R25'ten :mrgreen:
@IRau hacım 20.750KM olduydu motor zincirlerim ölmüştü mecbur değiştirttim keyiften boş yere para harcamaya degmez boşver![]()
kullanmış gibi konuşuyosunda pek kullanma şansın olmadı herhalde
bu sayfada az üst sıralara bak adam 196 yapmış hangi 390 la yapıcaksın bunu?
hadi yaptın diyelim Titreşim o kadar önemsiz bi ayrıntı değil haa ben sadece evden bakkala gidicem diyosan tabiki alınabilir.
sözün özü sürmeyen bilemez rc390
RC 390 sürdüm kardeşim ktm test sürüşünde hatta o ara kredimi çekip paramı cebime koymuştum vitesli bi motor alıcaktım
rc390 a bindim kardeşim ben böyle bi titreşim görmedim abartmıyorum böbrek taşım varsa düşmüştür.
neyse titreşim bi kenara sen 390 cc bi motorsun gidişi nerdeyse cbr 250 gibi 30 dakika sürem vardı 20 dakikada geri götürdüm
motordan inince hemen ordan uzaklaştım.
sonra r25 aldım mutlu mesut yaşıyorum