Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
Egzozunu değiştiren arkadaşlar memnun mu acaba? Yeni R25'im için hangi egzozu önerirsiniz, 2Brothers, akropovic, scorpion, Mivv, Ixil, Tiger gibi markalar veya sizin önerebileceğiniz var mı? Kimler sesten memnun acaba?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
RC 390 sürdüm kardeşim ktm test sürüşünde hatta o ara kredimi çekip paramı cebime koymuştum vitesli bi motor alıcaktım

rc390 a bindim kardeşim ben böyle bi titreşim görmedim abartmıyorum böbrek taşım varsa düşmüştür.
neyse titreşim bi kenara sen 390 cc bi motorsun gidişi nerdeyse cbr 250 gibi 30 dakika sürem vardı 20 dakikada geri götürdüm
motordan inince hemen ordan uzaklaştım.

sonra r25 aldım mutlu mesut yaşıyorum
Sen RC200 test etmiş olmayasın....:mrgreen: Utanmasan ivmede cbr500 bile geçtiğini söylersin...ne r25 yahu...:silent:
 
Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
Yavuz Sultan Selim Köprüsüne ulaşan yeni çevreyolunda bu da benden 0-115 km/h test videosu olsun :)
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
Nerede taktırdın servistemi?

yok ya özel bi yerde Yamaha'da orjinalleri yoktu bunlar nasip oldu araştırmam sonucu orjinali kötüymüş ya cok güzel bi ivmelenme geldi motora zevk almaya basladım tekrardan su sıra R25'ten :mrgreen:


@IRau hacım 20.750KM olduydu motor zincirlerim ölmüştü mecbur değiştirttim keyiften boş yere para harcamaya degmez boşver :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
yok kanki yanında 390 yazıyodu

Rc 390 veya Duke 390'la, herhangi bir R25'in içinden geçilir. Duke 200, Cbr 250, Rc 390, R25 süren birisi olarak bunu söylüyorum.
R25 güzel ve şu an kategorisinde rakipsiz bir motor. Ama kalkıpta böyle iddialarda bulunmak yanlış. Her şeyden önce RC 390 cc ve beygir olarak önde, aklın alıyor mu cbr 250 gibi gideceğini? Hayır R25 gibi gidiyor desen neyse, malını kıyaslıyor garip diyeceğimde CBR diyorsun bir de :)
Titreşim konusuna hiç değinmiyorum. Evet titriyor ama sanırım sizin böbreklerde de sorun var, sanırım fazla hassaslar :)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Rc 390 veya Duke 390'la, herhangi bir R25'in içinden geçilir. Duke 200, Cbr 250, Rc 390, R25 süren birisi olarak bunu söylüyorum.
R25 güzel ve şu an kategorisinde rakipsiz bir motor. Ama kalkıpta böyle iddialarda bulunmak yanlış. Her şeyden önce RC 390 cc ve beygir olarak önde, aklın alıyor mu cbr 250 gibi gideceğini? Hayır R25 gibi gidiyor desen neyse, malını kıyaslıyor garip diyeceğimde CBR diyorsun bir de :)
Titreşim konusuna hiç değinmiyorum. Evet titriyor ama sanırım sizin böbreklerde de sorun var, sanırım fazla hassaslar :)

kullanmış gibi konuşuyosunda pek kullanma şansın olmadı herhalde
bu sayfada az üst sıralara bak adam 196 yapmış hangi 390 la yapıcaksın bunu?
hadi yaptın diyelim Titreşim o kadar önemsiz bi ayrıntı değil haa ben sadece evden bakkala gidicem diyosan tabiki alınabilir.

sözün özü sürmeyen bilemez rc390
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
Merhaba arkadaşlar
Abus 8077 Alarmlı Disk Kilidi R25'e uygun mu? Kullanan var mı

Ben kullanıyorum. Sorun yok. Arka diske olmuyor. Sadece ön disk. Diske uymuyor diyenler takamamıştır.

kEWX6y.jpg


aXG1Y7.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

Hayır değil.Disk kalın olduğu için takar takmaz alarm devreye giriyor, ayrıca kesinlikle parasını haketmeyen bir ürün.Ben motoru almadan önce gittim o kilidi aldım sırf kaliteli diyerek, disk kalın olduğu için alarmı sökmek zorunda kaldım. 2 hafta kullandım ondan sonra kilidin içinden 2 tane demir bilye düştü ve kitlenmemeye başladı, nerden düştüğünüde bulamadım.Param boşa gitti.

Zaten bu kilidin çalışma mantığı o. Diğerleri gibi değil. Diski araya geçirince içindeki top 3-4mm içeri kayıyor ve alarm devreye giriyor. Diske takılmadığında içindeki yay ile en sonra kayıyor ve içinde disk olmadığını aldığından alarmı devre dışı bırakıyor. Haliyle kılıfına koyunca ötmüyot. Denemek için dışarıda kilitleyip araya parmağınızı koyduğunuzda aktif olduğunu görürsünüz. sallayınca öter ve parmağınızı çekince disk yokmuş sanır ve susar.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
yok ya özel bi yerde Yamaha'da orjinalleri yoktu bunlar nasip oldu araştırmam sonucu orjinali kötüymüş ya cok güzel bi ivmelenme geldi motora zevk almaya basladım tekrardan su sıra R25'ten :mrgreen:


@IRau hacım 20.750KM olduydu motor zincirlerim ölmüştü mecbur değiştirttim keyiften boş yere para harcamaya degmez boşver :)

Kardeş sen söyle, başka almayı düşünen varsa sevaba girmiş olursun :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
kullanmış gibi konuşuyosunda pek kullanma şansın olmadı herhalde
bu sayfada az üst sıralara bak adam 196 yapmış hangi 390 la yapıcaksın bunu?
hadi yaptın diyelim Titreşim o kadar önemsiz bi ayrıntı değil haa ben sadece evden bakkala gidicem diyosan tabiki alınabilir.

sözün özü sürmeyen bilemez rc390

Dostum eğer KTM RC 390 dan bahsediyorsak iddia ediyorum o motoru senden çok daha fazla kullandım.
R25 ile 196 km/h yapmak icin kac dk beklemis, eğim ne kadarmis? Allah askina komik olma. Seni akli basinda biri sanirdim meğer marka fanatiğiymişsin. Racing motor sevmem, ne KTM nede Yamaha kullanıyorum. Ama yiğidi öldür hakkını ver.
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkadaşlar R25'in yağı kaç km de bir değişmeli? Her 5000 de servise götürdüğümüzde mi değişiyor
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Beyler selam , bende konuya müdahil olayım.11 bin km de r25 im çok seviyorum motorumu , benim bu süre boyunca edindiğim r25 sürüş tecrubelerinden biri hızlanma son sürat seviyesini sizlerle paylaşayım.160 170 lere kadar cok seri şekilde geliyor sonrasında ivmelenme yavaşlıyor ben 186 max top speed gördüm bursa otobanda. Sürati yapmak için mesafe uzuyor ve motoru olabildiğince red line a düşürmeden sürmeye dikkat ediyorum. Benim sürüş tecrübemden çıkardığım sonuç bu. 180 lerin üstünde artık zorlanıyor.
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkadaşlar R25 için kasko fiyatı ortalama ne kadar? Bide hangi kasko şirketini seçmeliyiz?
 
Katılım
7 Ağu 2016
Mesajlar
11
Eyv. bilader, tok satıcılığa oynasınlar bakalım. Kasım sonu honda 250rr burnunu piyasaya çıkarır. O zaman gel-al 15.000 TL derler :)
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
54
herkese iyi sürüşler..
Motorumu aldığım ilk gün Rosso II taktırmıştım ve latiklerin performansından memnunun ancak son 2 gündür frenlemede arka tekerimin herzamankinden daha fazla kitlendiğini farkettim. havanın daha sıcak olmasından mı benim ayağımın ayarı mı kaçtı neden böyle oluyor? :D
Bir de bazen rolantideyken motor devri sallanmaya başlıyor gaz verince düzeliyor bu normal bir durum mu?
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
RC 390 sürdüm kardeşim ktm test sürüşünde hatta o ara kredimi çekip paramı cebime koymuştum vitesli bi motor alıcaktım

rc390 a bindim kardeşim ben böyle bi titreşim görmedim abartmıyorum böbrek taşım varsa düşmüştür.
neyse titreşim bi kenara sen 390 cc bi motorsun gidişi nerdeyse cbr 250 gibi 30 dakika sürem vardı 20 dakikada geri götürdüm
motordan inince hemen ordan uzaklaştım.

sonra r25 aldım mutlu mesut yaşıyorum

Spormoto`nun follos olmus test motorlari gercekleri yansitmayabilir, cogu makinenin zincir dislisi berbat halde, catir catir ses veriyor onu gectim debriyaj ayari Allah`a emanet, ayirdi mi, birakti mi anlasilmiyor kavramada suruyorsun nerdeyse ama 390 Duke`un Ölüsü bile r25,cbr ile kiyaslanamaz. Kendimizi kandirmayalim.

500r, duke 390 gibi motorlari r25,ninja 300 ile kiyaslama geyigini bi birakalim artik.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Acilmiyor link. 2 tane 30liralik Ahtapotla bagladim ciktim yola dusuyodum az daha, koptu ahtapot 150km gitmeden. Dagci cantasi aldim o sırtımda tamsmladim ankara-istanbul-izmir-mugla yolunu. Dedigin cantanin isimi gorme ihtimali yok ben karar verdim bana tenere lazim :) hatta cok sacma olacak ama bizim motora uzun cam var mi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

Bizim r25in daha aktif konuşuldugu bi forum site bisey bilen varsa ozel mesaj atarsa sevinirim. Bura haftada bi guncellenen gazeteler gibi :)
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Geçmiş olsun.Ben kendi ahtopot ve bağlama tecrübemi anlatırken tamda başıma gelen buydu. Geçmiş olsun. Detaylı yazdığım ve foto larda kullandığım malzemeler ile sıfır sorun. Fotolarda mevcut givi ahtapot held bağlama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

Beyler motorumu satıyorum. 10.700 km de ,üzerinde michelin pilot streetler,f1 stop ,koruma takozu , arka kaldırma sehpası için takoz, orjinal yamaha tank pad bulunuyor. Tüm bakımları yapıldı. Surtme dahi yok. İlgilenen arkadaşlar özelden msj atsın. 600cc alacağım için satıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst