Arkdaşlar yeni 2. el r25 aldım bi sorum olucak, bugün park ettiğimde fan çalıştı göstergede hararet son seviyedeydi ve yere bi kaç damla benzin akıttığını farkettim önemli bir sorunmu acaba? Birde hararet seviyesi hep 3 diş gösteriyor, soğutma suyumu azaldı acaba?