Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkdaşlar yeni 2. el r25 aldım bi sorum olucak, bugün park ettiğimde fan çalıştı göstergede hararet son seviyedeydi ve yere bi kaç damla benzin akıttığını farkettim önemli bir sorunmu acaba? Birde hararet seviyesi hep 3 diş gösteriyor, soğutma suyumu azaldı acaba?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Arkdaşlar yeni 2. el r25 aldım bi sorum olucak, bugün park ettiğimde fan çalıştı göstergede hararet son seviyedeydi ve yere bi kaç damla benzin akıttığını farkettim önemli bir sorunmu acaba? Birde hararet seviyesi hep 3 diş gösteriyor, soğutma suyumu azaldı acaba?

motor kaç km de? soğutma suyu seviyesi ne gösteriyo?

muhtemelen suyu azaldı yada termostat sorunu var

bendekinde sürekli 3. çizgide gösteriyor harareti zaten 4 olursa fan açıyor yeniden 3. seviyeye düşüyor

eğer istanbul da iseniz size önereceğim bir usta olabilir
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Arkdaşlar yeni 2. el r25 aldım bi sorum olucak, bugün park ettiğimde fan çalıştı göstergede hararet son seviyedeydi ve yere bi kaç damla benzin akıttığını farkettim önemli bir sorunmu acaba? Birde hararet seviyesi hep 3 diş gösteriyor, soğutma suyumu azaldı acaba?

motor calışırken mi 6 diş oldu ? sönükken olduysa normal motor devirdayim yapmadıgı için ve cok sıcaksa hava birazda zorladıysan durdugunda 6 olması normal 6 olmadan 5 te marşa bassan anında 3 e düşürürdü :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:13 ----------

buda bugünkü denemeden :sunny::santa:::sas::
9GpB13.png
[/url][/IMG]
::gazla:::thumleft:
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
motor kaç km de? soğutma suyu seviyesi ne gösteriyo?

muhtemelen suyu azaldı yada termostat sorunu var

bendekinde sürekli 3. çizgide gösteriyor harareti zaten 4 olursa fan açıyor yeniden 3. seviyeye düşüyor

eğer istanbul da iseniz size önereceğim bir usta olabilir

10400 şuan, 2 hafta önce 10000 bakımı yapıldı.Motoru biraz zorlamıştım düşük vitesde yüksek devir yaparak bide sürekli trafikte dur kalk.Park edip kapattıktan sonra fan açtı ama neden benzin akıttı onu anlamadım
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
10400 şuan, 2 hafta önce 10000 bakımı yapıldı.Motoru biraz zorlamıştım düşük vitesde yüksek devir yaparak bide sürekli trafikte dur kalk.Park edip kapattıktan sonra fan açtı ama neden benzin akıttı onu anlamadım

benzin olduğuna emin misin? belki tahliyeden su atmıştır termostat suyu dolaştıramadığı için tahliyeden göndermiştir suyu

bende benzer sorunu xmax 250 de yaşadım termostat değiştik

eğer istanbul da isen ümraniye de yunus usta var eski yamaha yıldız bayisi şuanda tvs bayisi oldu ümraniye meydanın orada
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
selam herkese

şimdi hergün top speed videoları görüyoruz motor 190 yapabiliyor fakat ben istanbul trafiğinde o hızlara çıkamıyorum

sürekli 100-130 civarı giderken motor sağır olabilirmi zamanla acaba ara sıra son hız denemeli miyiz
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
1
selam aleyküm arkadaşlar adıyaman dan yazıyorum dün r25 almış bulunuyıorum fakat burda güzel bir kask ve ceket bulamadım kullanıcıa rkadaşlar bana bir iki örnek gösterebilirmi yardımlarınız için teşekürler
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
ben de almayı düşünmüştüm ama yenı cikti biraz geliştirsin kendisini dedim bekliyorum bakalım 2017 de r25r gelecekmiş tam da düşündüğüm gibi gelişmiş şekilde. bu güçte böyle bir motora ne diye saçmasapan düz catal koyarlar anlamıyorum. şükür ters ön çatal oluyor bakalım daha ne gibi artıları olacak r25 e göre
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
İyi akşamlar arkadaşlar r25 lerde motosiklet çalışmadan önce yağ lanbası çalışana kadar yanık kalıp çalışınca mı sönüyor?
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
5
iyi geceler motoru yeni aldım hararet 3 deyken fan açılıyo arada ama dörde çıkmıyo normal bi durummu
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Arkadaşlar top speed denemesinin videosunu ayarladım sonunda izlemek isteyenler buyursun :) . belki abone olmak istersiniz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst