- Katılım
- 26 Haz 2014
- Mesajlar
- 1,319
Lastikleri en kisa surede degistiriyorum.İRC kuru zeminde iyi ama yagmurda vasat.Az once dustum malesef.
Geçmiş olsun hocam.. Sizde birşey olmaması sevindirici haber..
Irc'lerin bu motorda gelenlerine biraz daha yumuşak vs. Diyen arkadaş vardı.. Umarım bunu okur.. IRC'ler ÇÖPTÜR arkadaşlar güvenmeyin ıslak veya kuru farketmiyor.. Kullanmak zorunda olanlar ise bunu düşünerek gaz açsın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
Merhaba arkadaşlar mavi renk te ısrar ettiğim için biraz geç oldu ama bu gün benim motorum da geldi. Henüz teslim almadım pazartesi ruhsat plaka işlemlerini yapıcam salı günü binerim herhalde. Bu kadar beklediğim için iki motoruda yan yana koyup karar verme şansım oldu. Uzun uzun seyrettim motorları ama yine mavi dedim. Bunlar da yan yana fotoları.
[url]http://i.hizliresim.com/kjRGpA.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/N5JlN5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/aoRdp5.jpg[/url]
Hayırlı uğurlu olsun Maşallah hocam.. Allah kazasız belasız cezasız kullanmayı nasip etsin İnşallah..