- Katılım
- 24 Şub 2015
- Mesajlar
- 10
@ozzzzz80
50 TL işçilik + litresi 20 liradan da 2 litre Castrol Yağ = 90 TL ödedim.
Ozzz80 kardeşim filtre değişimi olmadımı?
@ozzzzz80
50 TL işçilik + litresi 20 liradan da 2 litre Castrol Yağ = 90 TL ödedim.
Değerli arkadaşlarım öncelikli herkese selamlar.Silifke Kadıoğlu Motor'dan Alp Bey iki gün önce aradı ve daha önceden konuşmuz olduğumuz mavi-beyaz 2015 r25 in kendilerine iki gün içinde geleceğini söyledi.Öncelikle şunu söyleyeyim Alp Bey'e samimi ve yardım sever tavrından dolayı teşekkür ederim.Kendimi değerli bir müşteri olarak hissettim.Örneğin kapora konusunda bile hiçbir ısrar göstermedi.Kararı bana bıraktı.Cumartesi günü Allah izin verirse Silifke'ye gidip teslim alacağım.İnşallah ertesi gün ilk izlenimlerimi paylaşacağım.Bu arada Alp Bey sağ olsun montajdan sonra ilk fotoyu çekip gönderdi.Ben de sizlerle paylaşıyorum.Herkese kazasız sürüşler. https://imageshack.com/i/ipO2sIkzj
Değerli arkadaşlarım öncelikli herkese selamlar.Silifke Kadıoğlu Motor'dan Alp Bey iki gün önce aradı ve daha önceden konuşmuz olduğumuz mavi-beyaz 2015 r25 in kendilerine iki gün içinde geleceğini söyledi.Öncelikle şunu söyleyeyim Alp Bey'e samimi ve yardım sever tavrından dolayı teşekkür ederim.Kendimi değerli bir müşteri olarak hissettim.Örneğin kapora konusunda bile hiçbir ısrar göstermedi.Kararı bana bıraktı.Cumartesi günü Allah izin verirse Silifke'ye gidip teslim alacağım.İnşallah ertesi gün ilk izlenimlerimi paylaşacağım.Bu arada Alp Bey sağ olsun montajdan sonra ilk fotoyu çekip gönderdi.Ben de sizlerle paylaşıyorum.Herkese kazasız sürüşler. https://imageshack.com/i/ipO2sIkzj
Harbiden Rodaj da pahalı bir işmiş, Benzine tekrar zam gelmese barirodaj bitene kadar bi 600 km daha var. 100 lirada orda gitse ortalama 250 lira benzin. birde bakımı var: 300-350 ::
Harbiden Rodaj da pahalı bir işmiş, Benzine tekrar zam gelmese bari![]()
arkadaşlar bende almayı düşünüyorum param hazır ama birisi 14250 veriyor ama motorun 13500 luk olanlardan olup olmadıgını nerden anlayabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim..![]()
Ruhsatı aldıktan sonra geri dönüşüm olmaz ki ruhsatı çıkarmadan noterden önce nasıl öğrenebilirim
Ruhsatı aldıktan sonra geri dönüşüm olmaz ki ruhsatı çıkarmadan noterden önce nasıl öğrenebilirim
motor çok şekil tamam da şu tek far olayına ayar oluyorum arkadaş, ikisi birden yansa ya, bi tarafa kısa bi tarafa uzun koymak yerine en azından kısaları ikisine de koysalar önden daha iyi görünür diye düşünüyorum.
böyle sanki bi farı patlamış gibi duruyo
bu motor lansman fıyatı oldugunda dolar 2.30 cıvarını yenı gormustu su anda bakar ısek dolar 2.60 cıvarı be kardesım adamlar ne yapsın ben bu motru almak ıcın bır sene dolar altın al sat yaptım az cok pıyasa ekomısını anladım 1000 lıra zaten gelmesı gerekırdı rc 200 cbr 250 o parayı verene kadar bunu alırım hem sekil hem tip hemde performans
Hım anladım arkadaşlar teşekkür ederim.ya 2014 2015 olması önemli degil,önemli olan tongaya gelmeyelim diye sormak istedim yardımcı olduğunuz için teşekkürler![]()
abi bi insan rüyasında r25 görürmü ya valla gördümne olacak benim bu halim? Allahım eğer hayırlı olacaksa banada nasip et en kısa zamanda
![]()