Görünen köy beldeyamanın haricinde,bilgi ve desteği dışında,yerel ithalatçılar vasıtasıyla getirilmiş olabilir.
O zaman bu arkadaş neden hoplayıp zıplar ki.......:queen::queen::queen::queen:
Bu motoru ilginç yapan nedir? Sıradan bir race, altı üstü.
Bedava da vermiyeceklerine göre....!
resimler harika yaw...çok çılgın bişeye benziyor
mehmetcalli sen bunu gördüğüne eminmisin R1 falan olması senin gördüğüm??
bencede r1 yada r6 görmüştür arkadaş kimbilir:silent:
Türkiye'ye 2008 de gelmeyeceği ithalatçı firma tarafından belirtilmiş.
ama yurtdışından meraklı bi arkadaş getirtmiş olabilir dicem ancak bu kadar çabuk olma olasılığı da biraz düşük değilmi.
ne ara duydun ne ara yurtdışından aldın ve ne ara Türkiye ye getirdin diye bir soru akla geliyor.
inşallah doğru görmüştür ne diyeyim.
Arkadaşlar benim bildiğim kadarıyla yamahanın 125 lik race motoru yok.Benim gördüğüm motor bunun gibiydi ve üzerinde 125 yazıyordu.ama dediğim gibi gece olması sebebi ile inceleyemedim.ama yarın gideceğim sırf türkiyede olduğunu ispatlamak için. foto fiyat v.s koyarım buraya :cat:
ybr olmasın sakın o gördüğün![]()