Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
valla eger turkıyeye gelırse cbr 125 le guzel bır karsılastırmaya gırecegı kesın....:cat:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
55
makina çok fazla ama Türkiye'ye gelirse 10.000 YTL den aşağı olmayacağı kesin..
bu motora 8.000 YTL den fazla para vermek mantıksız bence..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
10.000 ytl ye kadar alıcı bulur daha fazla ısterlerse zaten buna ıyı motor demezler zaten....

''kedı erısemedıgı cıgere mundar der...'' hesabı :cat:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
beyler motor süper gorunuo ama bı ıkı sıtede baktım motora 4000 sterlin dıe bı paha bıcmısler...eger yanlıs okuyup gormedıysem...evet cbr 125 r la aynı katogarıde ama bu fıata cbr yıne aynı hızda satar ama 1 milyar fark olursakı kesın daha buyuk farklar olur 1 milyar olursa dedıgım gıbı aradakı fark herkes hucum eder motora bence...cok tatlı olmus..bunu al daha motor almaya gerek kalmaz bece :p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
görünüm olarak cbr 125 den cok daha kaslı duruyor ancak fiyatının 2 kat olacagı kesin.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
sanırım su soz cok doru ne kadar ekmek o kada kofte...cbr 125 5.500 ama yzf-r125 en az 9000 nerdeyse 2 katı...yzf-r125 ın guzellıgı hırcınlıgı dızaynıda 2 katı cbr 125 ın ama ekonomı her zaman ucuzdan yanadır kitleler baz alınınca
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
23
bakarsınız yamaha Türkiye ye bir kıyak yapar :wiinkk:6 7 bin ytl fiyat çeker bu motora :cherry:ne dersiniz:mrgreen:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
yamaha yfz r125 duydunuzmu

arkadaslar gecen gun bır dergıde gordum yamahanın kucuk super sport cbr125e rakıp cıkarmıs bılgısı olan varmı
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ilk once hoş geldin diyeyim ama kusuruma bakmazsan bu tip tıpic acmadan esvvel marka ve model olarak aratsaydın iyi olurdu çunku bu motordan butun uyelerin herhalde haberi vardır ama TÜKİYEye gelmeyecek bunun yerine kawasaki zx250 gelecek başlangıç motoru alacak arkadaşların buyuk çogunluğu bu motoru bekliyor galiba çunku yanlış duymadıysam hyosungtan fiyatı daha ucuzmuş amerikada avrupada bu motor hakkındada sitede yeteri kadar bilgi bulabilirsin saygılar
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
cbr a fazlasıyla rakip 15 bg olarak çıktı bu makina cbr 13 bg yamaha çok güzel bi makina yaptı bu sefer tr ye gelir umarım...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Evet böyle bi motor var ama Yamaha Türkiye ye getirmeyecek. Biraz forumu kurcalasan bunun cevabını bulabilirdin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst