Ninja 250R Geliyor! YZF-R125 Gelmiyor!

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Yamaha nın sitesinde yapılan açıklama.

YZF-R125 modeli 2008’de Türkiye’de satışa sunulmayacaktır.

http://www.beldeyama.com.tr/www/2008.html



Düzeltme: Yamaha karar değiştirmiş. Motoru getiriyormuş.

http://www.beldeyama.com.tr/www/2008_yzfr125.html



Bu da kawasaki ye attığım mail e gelen cevap

Merhaba Özgür bey,

Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, öncelikle Kawasaki 'ye göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Belirttiğiniz model Ninja 250R modeli Türkiye'ye gelecektir. Ancak geliş tarihi Mayıs aylarında olacaktır. Fiyatı henüz belirtilmemiştir. En kısa sürede bütün bilgilere web sitemiz güncellendikten sonra ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar dileriz.


Burçin GENÇ

Z-Moto Motorlu Araçlar A.Ş.
Bağdat cad. Sağlık Apt. No:8/1
Kızıltoprak / İstanbul
Tel: +90 216 449 34 20 ext:14
Fax:+90 216 449 22 77
www.kawasaki.com.tr
Z-Moto A.Ş. Bir HABAŞ kuruluşudur.
Z-Moto A.S. established by HABAS A.S.



2008 Kawasaki Ninja 250

Resimler için Tıklayın
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben de Honda'ya mail atsam 125 lik varadero yu getirtir mi acep :p :cherry:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
:cat:Büyük firmaların gözünü seveyim hemen cevap veriyorlar böyle olaylarda.
Olmadı cinlilere resimlerini göndereyim klonlasınlar eger orjinalleri gelmeyecekse:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Offff 250cc Racing kılasmanında nihayet bir motosiklet daha.Bu ninja 250R insallah 4 silindirdir.....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
gelmesi 250cc racing'te seçenekleri artırması açısından sevindirici...ama gelişi inşallah YBR250'ye benzemez...:p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Kawasaki nin kle 500 modeli 7000 €
Bu da 250 cc olduğuna göre en fazla 6000 € olsa 10.000 ytl. Yani 9000-10000 ytl gibi bişey olsa hiçte fena değil.
Hyosung Gt250R zaten 9000 ytl..
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
mayıs gibi gt250r almayı düşünüyordum. bu gelirse, fiyatı fa uygun olursa kaçmaz.
ama bence fiyatı 10000den aşağı olmaz. 11 derlerse de yalan olur:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Demek ninja 250 ,2 motor seçeneği sunuyor,karbüratörlü J modeli,enjektörlü K modeli.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
enjektörlüsü makbüldür de, ben 2 seçeneği de getireceklerini sanmıyorum.
1 tanesini getirip onu satarlar.
umarım enjektörlü olan gelir..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Adı ne olacak acaba?

Ninja 650R ın Türkiye'de ki adı er-6f.

Bu da Er-2f mi olacak? :mrgreen:

Yada zx-2r :mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşlar daha önce söyledim bir kez daha söylüyorum.Hyosung gt 250r'nin ABD satış fiyatı 3700$. Ninja 250R 2008 modelin satış fiyatı da 3500 $ olacak.Türkiye'de de Ninja 250R kesinlikle daha ucuz olmalı Hyosung'dan veya en fazla aynı olmalı fiyatı.Söyleye söyleye tüy bitti dilimde...
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
oh oh allahtan gelmiyor oh canıma deysin yqsa benim honda kıskanırdı vallah + bende kıskanıyom zaten de ama neyse :p:p:mrgreen::queen::cherry:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Arkadaşlar daha önce söyledim bir kez daha söylüyorum.Hyosung gt 250r'nin ABD satış fiyatı 3700$. Ninja 250R 2008 modelin satış fiyatı da 3500 $ olacak.Türkiye'de de Ninja 250R kesinlikle daha ucuz olmalı Hyosung'dan veya en fazla aynı olmalı fiyatı.Söyleye söyleye tüy bitti dilimde...

Peki niye ısrarla böyle olması gerektiğini düşünüyosun...yanlış hatırlamıyosam bu makinalar ABD değil Güney Kore ve Japonya İmalatı...Her markanın her ülkeye göre fiyatı vergi uygulamaları usulü gereği farklılıklar gösterir...!!!
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Her markanın her ülkeye göre fiyatı vergi uygulamaları usulü gereği farklılıklar gösterir...!!!

250cc'ye kadar alınan vergi aynı.Ötv %22 + KDV %18.Hyosung ve Kawasaki için vergi oranları farklı değil.ABD'de de sırf Hyosung olduğu için Kawasaki'ye göre daha fazla vergi aldıklarını düşünmüyorum.Zannedersem ABD'de bütün motorlar için %6 vergi var(Eyaletlere göre değişiyor mu bilmiyorum).
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst