- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,207
NEDEN EROL .. ER 6 N BULDUM ASLINDA ONU ALICAM AMA PARAM YETMİYORR.. YZF YİDE GÖRÜNTÜSÜ İÇİN ALMAYI DÜŞÜNYORUM ASLINDA BAKALIM HAYIRLISI
bu da 400. mesaj hayırlı uğurlu olsun. bu arada kısa farların uzunlara alındığında sönmemesi için birşeyler yaptım kendimce muhtemelen en basit yöntem de buydu. sol kütüklüğü söktüm uzun kısa butununa gelen bir adet mavi kablo var; buradanda bir yeşil ve bir sarı kablo cıkıyor(sarı uzun, yeşil kısa) bende yeşil ve mavi kabloyu butona gelmeden önce bağladım. sonuç olarak uzunlara alsam bile kısanın enerjisi hiç kesilmiyor.
evet bi xenon link atarsan inceleyebilirim çünki büyük boyutda ise olmaz diyebilirim capı max 7.5 cm olmalıkardeşim senin mercekler bi xenon mu ?
normal oldugundan tek ışık yanıyor, ben buldum bi xenon mercek hazır, içinde hazır angel ve bi xenon ampülleri var 2şer adet 160 tl ye sence fiyat uygunmudur ?
25 30 yakması imkansız yani yakması için motorun boğulması gerek o nasıl bir zengin karışım benimki normal şartlarada şehir içi 13 14 falan yakıyo uzun yolda 9 indirdim bir kere arada 3 kat fark var neredeyse:s10-15 krs yakarken sımdı rahat 25-30 krs a cıkmıstır
kafadan salladıgım ıcın bıraz abartmıs olabılırım ama eskıye oranla baya bı yakıyo hanı daha 1700 kmde de motor acaba dıyorum rodajını duzgun olmadı ondan mı bukadar yakıyo25 30 yakması imkansız yani yakması için motorun boğulması gerek o nasıl bir zengin karışım benimki normal şartlarada şehir içi 13 14 falan yakıyo uzun yolda 9 indirdim bir kere arada 3 kat fark var neredeyse:s
bence yeni bir ölçüm yap motorunun o kadar yakması çok zor merak etme bu motoru rodajla falan yıpratamazsınkafadan salladıgım ıcın bıraz abartmıs olabılırım ama eskıye oranla baya bı yakıyo hanı daha 1700 kmde de motor acaba dıyorum rodajını duzgun olmadı ondan mı bukadar yakıyo
bence yeni bir ölçüm yap motorunun o kadar yakması çok zor merak etme bu motoru rodajla falan yıpratamazsındeponu fulle motor stop edene kadar benzin alma en 450 km garantisi var
max 620
arkadaslar motorum daha 1.700 km de ve motorum 115 km/h hızı 10 bın devırde goruyo sızce napmam gerekıyor ?
---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------
arkadaslar bıde arka selenın yan tarafları neredeyse aldıgımdan bu yana 3 kez cızıldı nasıl bı onlem alabılırım oraya
biraz daha ayrıntı verir misinarkadaslar motorum daha 1.700 km de ve motorum 115 km/h hızı 10 bın devırde goruyo sızce napmam gerekıyor ?