Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72
vay bu cok kotu oldu kız arkadasımı bı eve bırakmak bı taksıme goturmek ıstesem goturemıcem yanı .otobusle gel dıcem rahatsız mahatsız gıtmezmı :D
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72
vay bu cok kotu oldu kız arkadasımı bı eve bırakmak bı taksıme goturmek ıstesem goturemıcem yanı .otobusle gel dıcem rahatsız mahatsız gıtmezmı :D
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
ufuk ellerine sağlık çok güzel olmuş modifiyeler. umarım lastiklerin iyi sonuç verir. silindir kiti ne yaptın peki? ben tek kişi max 137 gördüm 2 kişi çok basmayı sevmiyorum. sonuçta canı bana emanet... bu arada moralimin bozuk olmasının sebebi kocaeli mt den emrah arkadaşımızın motosiklet kazasında vefat etmesi. :(

çok üzüldüm ama bunlar ne yazıkı oluyo bunun için motordan sogumayalım trafik kazasında en cok can veren kaza yapan arabalardır birazdaha dikkatli gidelim yeterki
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
bilgisayarı karıştırırken bi kaç fotoğraf buldum.
dsc04491gu.jpg


dsc04492pl.jpg
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72
Arkadaşlar bugün yamaha ya baktım ama adam bize bişeyi yok dedi 7.500 dedi mont kask da veriyomuş, servise göstercez dedik .Eve geldik. Bizi aradı Önceki sahibinin; park halindeyken araba sürtü granajında boya var demiş. bi sorun olurmu dedi sinyal de krılmış çizikler var .Sizce ne anlama geliyor işgillendim
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72
Abi tam anlamadim kaza sonrasi resimlerimi diyosun .ben gordum motoru biseyi yok gibi gozukuyor
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
grenaja fazla takan birisi değilsen. boyalı yada boyasız binersin. önemli olan yürüyen,nde sıkıntı olmasın
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72
Motoru gordum tasarimina hasta oldum fakat motor donmuyor ya kamyon cevirir gibi 3 seferde yola girdim
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72
2008
Yamaha_YZF-R125_2008_21_1024x768.


2011
Yamaha_YZF-R125_2011.jpg


renk dışında 2011 ve 2008 arasında teknik olarak başka bir fark varmıdır görünümde granaj falan değişmiş gibi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500

O depo üstü çanta sana işkence ediyor gibi:D

Yahu bir şey soracağım,yzf r125 lere trafikte çok dikkat ediyorum.Sürenler fazla genç,kask takanı daha görmedim,şort t-shirt hepsi ayrıca tek dolaşanda yok,hepsinin artçısı var.Ve sadece gece ortaya çıkıyorlar,boş boş turluyorlar ve hiçbiri sürmeyi bilmiyor,her virajda fren,kontra 0.Neden bu fotoğraflardaki gibi full ekipman sürenlerle karşılaşamıyorum:D,görsek te iki muhabbet etsek.Unutmadan motorlarını r6 sanıyorlar,o motor çok az da olsa cbr 125 ten biraz daha performanslı,gece boş gördümü yolu hemen bir sıkıştırmalar,inatlaşmak istemiyorum,beni de geçiyorlar ama ilk virajdan sonra arkamda kayboluyorlar:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst