başka bir motosikletle yan yana gel ve hızını kontrol et. bu arızanın 3 açıklaması var ki 1 tanesini nerdeyse imkansız.6 vıteste motor 10 bın devırde geldıgınde goster 115 km hızı gosterıyo youtube da ızledıgım vıdeolarda 115 km hızı 7-8 bın devırde goruyolar ?
arkadaşlar bugun motoruma kn hava filitresi ve ngk iridyum buji taktım bakalım performans nasıl olacak ne degisiklikler lacak
arkadaslar dun test ettım tekrardan 6 vıteste 11 bın devırde 131 dı motorun hızı sızce normal mı ?
6 ya takmamışsın dimi :sunny: 10500 de kesici var ve 133 134 yapıyor istisnalar kaideyi bozmaz ama ben yüklü bir şekilde bayır aşşağı 137 yi gördüm her neyse bu ararlar fazla yazasım yok keyfim kaçık....arkadaslar dun test ettım tekrardan 6 vıteste 11 bın devırde 131 dı motorun hızı sızce normal mı ?
yok 6 vıtese takıyomusumda devrınde degıl erken vıtes yukselttıgım ıcın motor gıtmemezlık yapıyomus bırde bu motorla en ıdeal anladıgım kadarıyla 120 redline da gıtmek uzun sure nekadar saglıklı olabılırkı bu arada hayırdır dostum senın nıye keyfın yok ?6 ya takmamışsın dimi :sunny: 10500 de kesici var ve 133 134 yapıyor istisnalar kaideyi bozmaz ama ben yüklü bir şekilde bayır aşşağı 137 yi gördüm her neyse bu ararlar fazla yazasım yok keyfim kaçık....
Nereden ve ne kadara aldınız?
arkadaslar dun test ettım tekrardan 6 vıteste 11 bın devırde 131 dı motorun hızı sızce normal mı ?
Merhabalar ben TURHAL'dan Ufuk. Siteye yeni kayıt oldum sayılır benim motorum 2009 model kırmızı renk. 5 yıl HONDA CBR 125 e bindim atık farklı olsun diyerek YZF R 125 aldım arabam var o da kırmızı ona uydurayım rengini dedim şimdi resimlerini sizle paylaşacağım...
Motor Yaptığım Farklar:
1. Motorun ön dişlisini 14'den 15'e yükselttim
2. Eksozu katalizörden sonrasını değiştim
3. Ön ve arka lastiklerini orjinal ebatları ile değiştim. Modeli SAVA MC50 2011 yılı Slovenya üretimi.
Cadde ve Pist Lastiği
4. Gidon Pad Yapıştırdım
5. Grenajları muhtemel düşmelere karşı korumak için KORUMA TAKOZLARI taktım
6. Arka plakalığı yaptım ve arya led sinyal yaptım
7 Mağazada satılanlardan değil, reklamcıdan özel kalıpla her yanağa 3 parçadan yarım hilal şeklinde kesilmiş reflektör JANT YAPIŞTIRMA
8 Ön farları açınca tek tek yanıyor biliyorsunuz, ben uzunlara çift far yanması için ayarlattım.
9 KYOTO marka ön arka takım balata aldım İngiltere'den e-bay aracılığı ile henüz takmadım ama...
10 Ön kafaya 2012 model kaş yaptırdım çünki çok hoşuma gitmişti
şimdilik aklıma gelenler bunlar
Resimler...
http://img62.imageshack.us/img62/1240/029nv.jpg
1. Motorun ön dişlisini 14'den 15'e yükselttim (15 tl)
http://www.yildizticaret.com/epis/1622/YBR-125-ON-DISLI-14-DIS-YS
Ön dişli ile Hızım 134'den 145'e çıktı
2. Eksozu katalizörden sonrasını değiştim (200 tl)
http://img834.imageshack.us/img834/7859/033qpm.jpg
http://img802.imageshack.us/img802/7066/034ek.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/4888/035lli.jpg
eksozum da yakıştı... kuyrukla paralel oldu
3. Ön ve arka lastiklerini orjinal ebatları ile değiştim. Modeli SAVA MC50 2011 yılı Slovenya üretimi.
Cadde ve Pist Lastiği (takımı 270 tl)
http://img507.imageshack.us/img507/1646/042zh.jpg
ön lastiğim 100/80-17 M/C
http://img28.imageshack.us/img28/4568/040sx.jpg
arka lastiğim 130/70-17 M/C
4. Gidon Pad Yapıştırdım (46 tl)
http://img803.imageshack.us/img803/9725/006nbu.jpg
eski hali
yeni gidon pad ambalajında
http://img823.imageshack.us/img823/1196/003scp.jpg
taktım çok güzel oldu
5. Grenajları muhtemel düşmelere karşı korumak için KORUMA TAKOZLARI taktım (45 tl)
http://img546.imageshack.us/img546/2364/041iv.jpg
internette pek çok kimse iyi yerden destekle takmıyorlar koruma takozlarını ben şaseden altım desteğimi demir mil taktım, çokta zor olmadı biraz heves her işi hallediyor emin olun
6. Arka plakalığı yaptım ve arkaya led sinyal yaptım (75 tl)
http://img26.imageshack.us/img26/3791/038azy.jpg
böyle birşey çıktı ortaya
7 Mağazada satılanlardan değil, reklamcıdan özel kalıpla her yanağa 3 parçadan oluşan yarım hilal şeklinde kesilmiş reflektör JANT YAPIŞTIRMA (20 tl)
http://img407.imageshack.us/img407/897/028ts.jpg
çok güzel oldu
hazır satılanlar daha yapıştırırken bile kopuyorlar
8 Ön farları açınca tek tek yanıyor biliyorsunuz, ben uzunlara çift far yanması için ayarlattım. (15 tl)
http://img23.imageshack.us/img23/8641/069wz.jpg
güzel aydınlatıyor, birde tek yanınca insanlar uyarıyor "kardeşim farın geçmiş" filan...
9 KYOTO marka ön arka takım balata aldım İngiltere'den e-bay aracılığı ile henüz takmadım motora ama... (takım fiyatı 87 tl)
http://images.wemoto.com/full/BRAKE_PADS_KYOTO/10028885.jpg
10 Ön kafaya 2012 model kaş yaptırdım çünki çok hoşuma gitmişti (ücretsiz, arkaşım sağolsun)
http://img688.imageshack.us/img688/9744/058rb.jpg
ufuk sen nerdensin ayvacıga arasıra bende gidiyom nerde oturuyon yakınsak görüsürüz gezi yaparızz
---------- Post added at 14:51 ---------- Previous post was at 14:49 ----------
hey massallah kazasız belasız
brooklynnn ssen neler yapıyon motorundaN HİÇ BAHSETMİYON SEN NASI MEMNUNMUSUN SENİN MOTORDA DEVİR KESİCİ YOK HERAL 100KM HIZI KAC DEVİRDE YAPIYO KM NEkadar yakıyo hiç yzf le kıyaslama imkanın oldumu serilik hız nasıll vs.
ufuk sen nerdensin ayvacıga arasıra bende gidiyom nerde oturuyon yakınsak görüsürüz gezi yaparızz
motordan memnunun gecen ay 4bin km uzun yol yaptım problem yasamadım benzın bpden lastık basınclarıda normalden 1 psı dusuk olunca tıtresım azalıyor
bazen oyle tıtrıyor ki elım uyusuyor kotu yanı bu
7bın devir 93 km hız 8 bin devir 100 olması lazım ya da oyle bırsey 8500'de 110 yapıyor bunu bılıyorum cok net bir sekılde
devir kesici var 10500'de gırıyor dıye bılıyorum ıkı kısı max 141 gordum yasın ıle denedık motorları da benımkının oturusu daha net rahat
yzfde cok onde oturuyorsun cok genıs bır vırajda donemedım gerı gerı gıdıp donmek zorunda kaldım
90-100 arası gidince bir litre ile 41,4 km yapıyor 2.4 gibi birseye tekabu edıyor
110 gidince 2.7 yakıyor 120 ve ustu dıp gaz gıdınce 3.1 gordum
bana gelınce okul bıttı ıs bankası ıle cagrı merkezı ıcın sozlesme ımzalayaacktık adamların kole aradıgını gorunce vazgectım 800 maas 250 ticket ısten 3 yıldan once cıkarsan 2500 usd + calısamdıgın ay . 150 usd + egıtım masraflarına yuzde 10 eklenmısı
ısı reddettım askere gıdecegım heralde.)
ben Tokat/Turhal 'danım
Ayvacığa senede bi gezmeye geliyorum oralar çok hoşuma gidiyor...
Tabi ben de sizlerle tanışmak isterim hatta Yasin'le görüştük telefonda senin lafını ettik
- Yasin "ben Kastamonuya gelebilirim o zaman sen, ben kral-kaptan birleşiriz dedi" inşallah nasipse neden olmasın bir araya gelelim dedim![]()
6 ya takmamışsın dimi :sunny: 10500 de kesici var ve 133 134 yapıyor istisnalar kaideyi bozmaz ama ben yüklü bir şekilde bayır aşşağı 137 yi gördüm her neyse bu ararlar fazla yazasım yok keyfim kaçık....[
yasin bu moroli motoru satmak istemedin için olabilirmi motorsuz nasıl dururum gibipişmanlık duyarsın diyemi ?? yoksA bide sen yazmassan kim yazcak en aktifimiz sensin demi))
---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:49 ----------
arkadaşlar hadi bakalım kim makinesiyle enson düz yolda tabi tek yada çif kişi kacı gördü ben 128 ve daha sonra 125 gördüm tabı bu düzdeee
peki sizzzzz :wiinkk: :)) ha bu arada motorum için küçük plakalık siparişi verdim bakalım nasıl duracak
ufuk ellerine sağlık çok güzel olmuş modifiyeler. umarım lastiklerin iyi sonuç verir. silindir kiti ne yaptın peki? ben tek kişi max 137 gördüm 2 kişi çok basmayı sevmiyorum. sonuçta canı bana emanet... bu arada moralimin bozuk olmasının sebebi kocaeli mt den emrah arkadaşımızın motosiklet kazasında vefat etmesi.![]()
tabi bende tanışmak isterim facedende birbirimizi ekleyip daha çok yakın olup haberlese biliriz ben servet çotur eklemek isteyen motorcu arkadaşlarım için. tabi bulusup gezmemiz iyi olur neden olmasın . tabi bunu ozaman gosterir ben samsun bafradanım bafrada güzeldir bilmem geldin mi?? bidahaki tura beklerim bi çyımı iççç
yokya o ben değilim röportaj vermedim ben.Duydum ben bunu hemde kimden biliyor musun? Benim yan şeritleri yapan reklamcı Ali amcadan...
Kazadan sonra seninle röportaj yapmışlar senle sanırım artık araba alacam bundan sonra heves-meves kalmadı demişsin..?? Televizyonda görmüşler Kocaeli'nde helikopter teknisyeni imiş falan deyince tahmin ettim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
inşallah nasipse olur![]()
baksana Yasin morali bozulmuş ona moral verelim, geçen gün ben de mahallede kazaya rast geldim çok korktum kim görse hevesi kaçar aman dikkatli sürelim.