Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
6 vıteste motor 10 bın devırde geldıgınde goster 115 km hızı gosterıyo youtube da ızledıgım vıdeolarda 115 km hızı 7-8 bın devırde goruyolar ?
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
[QUOT1E=tuense;2785857]6 vıteste motor 10 bın devırde geldıgınde goster 115 km hızı gosterıyo youtube da ızledım vıdeolarda 115 km hızı 7-8 bın devırde goruyolar ?[/QUOTE]

6 videsde 10 devirde 115 de durma imkanıyok 10 debirde benim motorum 128 130 arası oluyo sen videsleri sasırma 5 de basmayasın ayrıca zaten 10.5 de devir kesiciye giriyo
oda 134 km hıza ulasdında oluyo . 6 videsde 8 devirde 100 ile sabit gidiyo bizim motorlar ama hondaları bilemeyiz onuda kullanan arkadaslar soyler bilgilendirir bizi. eger dedin gibiyse servise gidip maknannı göster devir saat göstergesinde sıkıntı mı vardır. bide motorun devirkesciye yani 10.5 geldinde km hız kaç oluyo 134 olması lazım eger 120 ve civarı ise devir sati panelimni servise göster garanti karsılasın . bizide haberdar et
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
6 vıteste motor 10 bın devırde geldıgınde goster 115 km hızı gosterıyo youtube da ızledıgım vıdeolarda 115 km hızı 7-8 bın devırde goruyolar ?
başka bir motosikletle yan yana gel ve hızını kontrol et. bu arızanın 3 açıklaması var ki 1 tanesini nerdeyse imkansız.
1 göstergen arızalı olabilir hızı yanlış okuyabilir(%70)
2 debriyajın kaçırıyor olabilir(%28)
3 motosikletin 6. vitese geçmiyor(%2)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
arkadaşlar bugun motoruma kn hava filitresi ve ngk iridyum buji taktım bakalım performans nasıl olacak ne degisiklikler lacak
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
arkadaslar dun test ettım tekrardan 6 vıteste 11 bın devırde 131 dı motorun hızı sızce normal mı ?
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
arkadaslar dun test ettım tekrardan 6 vıteste 11 bın devırde 131 dı motorun hızı sızce normal mı ?
6 ya takmamışsın dimi :sunny: 10500 de kesici var ve 133 134 yapıyor istisnalar kaideyi bozmaz ama ben yüklü bir şekilde bayır aşşağı 137 yi gördüm her neyse bu ararlar fazla yazasım yok keyfim kaçık....
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
6 ya takmamışsın dimi :sunny: 10500 de kesici var ve 133 134 yapıyor istisnalar kaideyi bozmaz ama ben yüklü bir şekilde bayır aşşağı 137 yi gördüm her neyse bu ararlar fazla yazasım yok keyfim kaçık....
yok 6 vıtese takıyomusumda devrınde degıl erken vıtes yukselttıgım ıcın motor gıtmemezlık yapıyomus bırde bu motorla en ıdeal anladıgım kadarıyla 120 redline da gıtmek uzun sure nekadar saglıklı olabılırkı bu arada hayırdır dostum senın nıye keyfın yok ?
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
32
Merhabalar ben TURHAL'dan Ufuk. Siteye yeni kayıt oldum sayılır benim motorum 2009 model kırmızı renk. 5 yıl HONDA CBR 125 e bindim atık farklı olsun diyerek YZF R 125 aldım arabam var o da kırmızı ona uydurayım rengini dedim şimdi resimlerini sizle paylaşacağım...

Motor Yaptığım Farklar:

1. Motorun ön dişlisini 14'den 15'e yükselttim
2. Eksozu katalizörden sonrasını değiştim
3. Ön ve arka lastiklerini orjinal ebatları ile değiştim. Modeli SAVA MC50 2011 yılı Slovenya üretimi.
Cadde ve Pist Lastiği
4. Gidon Pad Yapıştırdım
5. Grenajları muhtemel düşmelere karşı korumak için KORUMA TAKOZLARI taktım
6. Arka plakalığı yaptım ve arya led sinyal yaptım
7 Mağazada satılanlardan değil, reklamcıdan özel kalıpla her yanağa 3 parçadan yarım hilal şeklinde kesilmiş reflektör JANT YAPIŞTIRMA
8 Ön farları açınca tek tek yanıyor biliyorsunuz, ben uzunlara çift far yanması için ayarlattım.
9 KYOTO marka ön arka takım balata aldım İngiltere'den e-bay aracılığı ile henüz takmadım ama...
10 Ön kafaya 2012 model kaş yaptırdım çünki çok hoşuma gitmişti

şimdilik aklıma gelenler bunlar

Resimler...

029nv.jpg



1. Motorun ön dişlisini 14'den 15'e yükselttim (15 tl)
YBR-125-ON-DISLI-14-DIS-YS

Ön dişli ile Hızım 134'den 145'e çıktı

2. Eksozu katalizörden sonrasını değiştim (200 tl)
033qpm.jpg


034ek.jpg


035lli.jpg

eksozum da yakıştı... kuyrukla paralel oldu

3. Ön ve arka lastiklerini orjinal ebatları ile değiştim. Modeli SAVA MC50 2011 yılı Slovenya üretimi.
Cadde ve Pist Lastiği (takımı 270 tl)

042zh.jpg

ön lastiğim 100/80-17 M/C
040sx.jpg

arka lastiğim 130/70-17 M/C

4. Gidon Pad Yapıştırdım (46 tl)
006nbu.jpg

eski hali
yeni gidon pad ambalajında
003scp.jpg

taktım çok güzel oldu

5. Grenajları muhtemel düşmelere karşı korumak için KORUMA TAKOZLARI taktım (45 tl)
041iv.jpg

internette pek çok kimse iyi yerden destekle takmıyorlar koruma takozlarını ben şaseden altım desteğimi demir mil taktım, çokta zor olmadı biraz heves her işi hallediyor emin olun :)

6. Arka plakalığı yaptım ve arkaya led sinyal yaptım (75 tl)
038azy.jpg

böyle birşey çıktı ortaya :)

7 Mağazada satılanlardan değil, reklamcıdan özel kalıpla her yanağa 3 parçadan oluşan yarım hilal şeklinde kesilmiş reflektör JANT YAPIŞTIRMA (20 tl)
028ts.jpg

çok güzel oldu
hazır satılanlar daha yapıştırırken bile kopuyorlar

8 Ön farları açınca tek tek yanıyor biliyorsunuz, ben uzunlara çift far yanması için ayarlattım. (15 tl)
069wz.jpg

güzel aydınlatıyor, birde tek yanınca insanlar uyarıyor "kardeşim farın geçmiş" filan... :)

9 KYOTO marka ön arka takım balata aldım İngiltere'den e-bay aracılığı ile henüz takmadım motora ama... (takım fiyatı 87 tl)
10028885.jpg


10 Ön kafaya 2012 model kaş yaptırdım çünki çok hoşuma gitmişti (ücretsiz, arkaşım sağolsun)
058rb.jpg


061hdh.jpg

bu resimde pek belli olmuyor ama yenisini ekleyeceğim inşaAllah

bu da oğlum :)
049qx.jpg



HERKEZE KAZASIZ SÜRÜŞLER!!
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
Nereden ve ne kadara aldınız?

blamir serviscim aynı zamanda yarıscı olan arkadasımdan istedim oda getirdi kn hava filitresi 175 iridyum buji 50 birazdaha iyi ama çok bişeyde katmıyoo

---------- Post added at 14:44 ---------- Previous post was at 14:41 ----------

arkadaslar dun test ettım tekrardan 6 vıteste 11 bın devırde 131 dı motorun hızı sızce normal mı ?

tuensa senin motorda devir kesici yok mu?? enterasan 11 devirde motorunun 138 140 görmesi lazım ama gene bi anormallik var enterasan servisi ne dedi bizi bilgilendirir

---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

Merhabalar ben TURHAL'dan Ufuk. Siteye yeni kayıt oldum sayılır benim motorum 2009 model kırmızı renk. 5 yıl HONDA CBR 125 e bindim atık farklı olsun diyerek YZF R 125 aldım arabam var o da kırmızı ona uydurayım rengini dedim şimdi resimlerini sizle paylaşacağım...

Motor Yaptığım Farklar:

1. Motorun ön dişlisini 14'den 15'e yükselttim
2. Eksozu katalizörden sonrasını değiştim
3. Ön ve arka lastiklerini orjinal ebatları ile değiştim. Modeli SAVA MC50 2011 yılı Slovenya üretimi.
Cadde ve Pist Lastiği
4. Gidon Pad Yapıştırdım
5. Grenajları muhtemel düşmelere karşı korumak için KORUMA TAKOZLARI taktım
6. Arka plakalığı yaptım ve arya led sinyal yaptım
7 Mağazada satılanlardan değil, reklamcıdan özel kalıpla her yanağa 3 parçadan yarım hilal şeklinde kesilmiş reflektör JANT YAPIŞTIRMA
8 Ön farları açınca tek tek yanıyor biliyorsunuz, ben uzunlara çift far yanması için ayarlattım.
9 KYOTO marka ön arka takım balata aldım İngiltere'den e-bay aracılığı ile henüz takmadım ama...
10 Ön kafaya 2012 model kaş yaptırdım çünki çok hoşuma gitmişti

şimdilik aklıma gelenler bunlar

Resimler...

http://img62.imageshack.us/img62/1240/029nv.jpg


1. Motorun ön dişlisini 14'den 15'e yükselttim (15 tl)
http://www.yildizticaret.com/epis/1622/YBR-125-ON-DISLI-14-DIS-YS
Ön dişli ile Hızım 134'den 145'e çıktı

2. Eksozu katalizörden sonrasını değiştim (200 tl)
http://img834.imageshack.us/img834/7859/033qpm.jpg

http://img802.imageshack.us/img802/7066/034ek.jpg

http://img193.imageshack.us/img193/4888/035lli.jpg
eksozum da yakıştı... kuyrukla paralel oldu

3. Ön ve arka lastiklerini orjinal ebatları ile değiştim. Modeli SAVA MC50 2011 yılı Slovenya üretimi.
Cadde ve Pist Lastiği (takımı 270 tl)

http://img507.imageshack.us/img507/1646/042zh.jpg
ön lastiğim 100/80-17 M/C
http://img28.imageshack.us/img28/4568/040sx.jpg
arka lastiğim 130/70-17 M/C

4. Gidon Pad Yapıştırdım (46 tl)
http://img803.imageshack.us/img803/9725/006nbu.jpg
eski hali
yeni gidon pad ambalajında
http://img823.imageshack.us/img823/1196/003scp.jpg
taktım çok güzel oldu

5. Grenajları muhtemel düşmelere karşı korumak için KORUMA TAKOZLARI taktım (45 tl)
http://img546.imageshack.us/img546/2364/041iv.jpg
internette pek çok kimse iyi yerden destekle takmıyorlar koruma takozlarını ben şaseden altım desteğimi demir mil taktım, çokta zor olmadı biraz heves her işi hallediyor emin olun :)

6. Arka plakalığı yaptım ve arkaya led sinyal yaptım (75 tl)
http://img26.imageshack.us/img26/3791/038azy.jpg
böyle birşey çıktı ortaya :)

7 Mağazada satılanlardan değil, reklamcıdan özel kalıpla her yanağa 3 parçadan oluşan yarım hilal şeklinde kesilmiş reflektör JANT YAPIŞTIRMA (20 tl)
http://img407.imageshack.us/img407/897/028ts.jpg
çok güzel oldu
hazır satılanlar daha yapıştırırken bile kopuyorlar

8 Ön farları açınca tek tek yanıyor biliyorsunuz, ben uzunlara çift far yanması için ayarlattım. (15 tl)
http://img23.imageshack.us/img23/8641/069wz.jpg
güzel aydınlatıyor, birde tek yanınca insanlar uyarıyor "kardeşim farın geçmiş" filan... :)

9 KYOTO marka ön arka takım balata aldım İngiltere'den e-bay aracılığı ile henüz takmadım motora ama... (takım fiyatı 87 tl)
http://images.wemoto.com/full/BRAKE_PADS_KYOTO/10028885.jpg

10 Ön kafaya 2012 model kaş yaptırdım çünki çok hoşuma gitmişti (ücretsiz, arkaşım sağolsun)
http://img688.imageshack.us/img688/9744/058rb.jpg

ufuk sen nerdensin ayvacıga arasıra bende gidiyom nerde oturuyon yakınsak görüsürüz gezi yaparızz

---------- Post added at 14:51 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

hey massallah kazasız belasız

brooklynnn ssen neler yapıyon motorundaN HİÇ BAHSETMİYON SEN NASI MEMNUNMUSUN SENİN MOTORDA DEVİR KESİCİ YOK HERAL 100KM HIZI KAC DEVİRDE YAPIYO KM NEkadar yakıyo hiç yzf le kıyaslama imkanın oldumu serilik hız nasıll vs.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
motordan memnunun gecen ay 4bin km uzun yol yaptım problem yasamadım benzın bpden lastık basınclarıda normalden 1 psı dusuk olunca tıtresım azalıyor
bazen oyle tıtrıyor ki elım uyusuyor kotu yanı bu
7bın devir 93 km hız 8 bin devir 100 olması lazım ya da oyle bırsey 8500'de 110 yapıyor bunu bılıyorum cok net bir sekılde
devir kesici var 10500'de gırıyor dıye bılıyorum ıkı kısı max 141 gordum yasın ıle denedık motorları da benımkının oturusu daha net rahat
yzfde cok onde oturuyorsun cok genıs bır vırajda donemedım gerı gerı gıdıp donmek zorunda kaldım :)
90-100 arası gidince bir litre ile 41,4 km yapıyor 2.4 gibi birseye tekabu edıyor
110 gidince 2.7 yakıyor 120 ve ustu dıp gaz gıdınce 3.1 gordum

bana gelınce okul bıttı ıs bankası ıle cagrı merkezı ıcın sozlesme ımzalayaacktık adamların kole aradıgını gorunce vazgectım 800 maas 250 ticket ısten 3 yıldan once cıkarsan 2500 usd + calısamdıgın ay . 150 usd + egıtım masraflarına yuzde 10 eklenmısı

ısı reddettım askere gıdecegım heralde.)
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
32
ufuk sen nerdensin ayvacıga arasıra bende gidiyom nerde oturuyon yakınsak görüsürüz gezi yaparızz

ben Tokat/Turhal 'danım

Ayvacığa senede bi gezmeye geliyorum oralar çok hoşuma gidiyor...

Tabi ben de sizlerle tanışmak isterim hatta Yasin'le görüştük telefonda senin lafını ettik

- Yasin "ben Kastamonuya gelebilirim o zaman sen, ben kral-kaptan birleşiriz dedi" inşallah nasipse neden olmasın bir araya gelelim dedim :)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
motordan memnunun gecen ay 4bin km uzun yol yaptım problem yasamadım benzın bpden lastık basınclarıda normalden 1 psı dusuk olunca tıtresım azalıyor
bazen oyle tıtrıyor ki elım uyusuyor kotu yanı bu
7bın devir 93 km hız 8 bin devir 100 olması lazım ya da oyle bırsey 8500'de 110 yapıyor bunu bılıyorum cok net bir sekılde
devir kesici var 10500'de gırıyor dıye bılıyorum ıkı kısı max 141 gordum yasın ıle denedık motorları da benımkının oturusu daha net rahat
yzfde cok onde oturuyorsun cok genıs bır vırajda donemedım gerı gerı gıdıp donmek zorunda kaldım :)
90-100 arası gidince bir litre ile 41,4 km yapıyor 2.4 gibi birseye tekabu edıyor
110 gidince 2.7 yakıyor 120 ve ustu dıp gaz gıdınce 3.1 gordum

bana gelınce okul bıttı ıs bankası ıle cagrı merkezı ıcın sozlesme ımzalayaacktık adamların kole aradıgını gorunce vazgectım 800 maas 250 ticket ısten 3 yıldan once cıkarsan 2500 usd + calısamdıgın ay . 150 usd + egıtım masraflarına yuzde 10 eklenmısı

ısı reddettım askere gıdecegım heralde.)


benim motorum 7 binde 90 8 binde 100 8.5 devirde de 105- 106km hızx yapıyo 2 kişi iyi bi hız iz 134 görüyoz onuda metil assa düzde o hızı yapmıyo cbr daha rahat oldunu tahmin ediyorumtabi oturuş pozpsyonu fln titreşim yüksek devirlerde yapıyo heralsa eski kasalıra oleydi. bizim motorda 10.5 devirde bile ttreme yok ama makinaya göre gitmiyo rüzgar çok etkiliyo . ee saglamlıgına bişey demeye gerek yok biri honda biri yamaha

---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

ben Tokat/Turhal 'danım

Ayvacığa senede bi gezmeye geliyorum oralar çok hoşuma gidiyor...

Tabi ben de sizlerle tanışmak isterim hatta Yasin'le görüştük telefonda senin lafını ettik

- Yasin "ben Kastamonuya gelebilirim o zaman sen, ben kral-kaptan birleşiriz dedi" inşallah nasipse neden olmasın bir araya gelelim dedim :)


tabi bende tanışmak isterim facedende birbirimizi ekleyip daha çok yakın olup haberlese biliriz ben servet çotur eklemek isteyen motorcu arkadaşlarım için. tabi bulusup gezmemiz iyi olur neden olmasın . tabi bunu ozaman gosterir ben samsun bafradanım bafrada güzeldir bilmem geldin mi?? bidahaki tura beklerim bi çyımı iççç :)

---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

6 ya takmamışsın dimi :sunny: 10500 de kesici var ve 133 134 yapıyor istisnalar kaideyi bozmaz ama ben yüklü bir şekilde bayır aşşağı 137 yi gördüm her neyse bu ararlar fazla yazasım yok keyfim kaçık....[
yasin bu moroli motoru satmak istemedin için olabilirmi motorsuz nasıl dururum gibipişmanlık duyarsın diyemi ?? yoksA bide sen yazmassan kim yazcak en aktifimiz sensin demi:)))

---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:49 ----------

arkadaşlar hadi bakalım kim makinesiyle enson düz yolda tabi tek yada çif kişi kacı gördü ben 128 ve daha sonra 125 gördüm tabı bu düzdeee
peki sizzzzz :wiinkk: ::))) ha bu arada motorum için küçük plakalık siparişi verdim bakalım nasıl duracak
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
ufuk ellerine sağlık çok güzel olmuş modifiyeler. umarım lastiklerin iyi sonuç verir. silindir kiti ne yaptın peki? ben tek kişi max 137 gördüm 2 kişi çok basmayı sevmiyorum. sonuçta canı bana emanet... bu arada moralimin bozuk olmasının sebebi kocaeli mt den emrah arkadaşımızın motosiklet kazasında vefat etmesi. :(
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
32
ufuk ellerine sağlık çok güzel olmuş modifiyeler. umarım lastiklerin iyi sonuç verir. silindir kiti ne yaptın peki? ben tek kişi max 137 gördüm 2 kişi çok basmayı sevmiyorum. sonuçta canı bana emanet... bu arada moralimin bozuk olmasının sebebi kocaeli mt den emrah arkadaşımızın motosiklet kazasında vefat etmesi. :(

Duydum ben bunu hemde kimden biliyor musun? Benim yan şeritleri yapan reklamcı Ali amcadan...

Kazadan sonra seninle röportaj yapmışlar senle sanırım artık araba alacam bundan sonra heves-meves kalmadı demişsin..?? Televizyonda görmüşler Kocaeli'nde helikopter teknisyeni imiş falan deyince tahmin ettim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

tabi bende tanışmak isterim facedende birbirimizi ekleyip daha çok yakın olup haberlese biliriz ben servet çotur eklemek isteyen motorcu arkadaşlarım için. tabi bulusup gezmemiz iyi olur neden olmasın . tabi bunu ozaman gosterir ben samsun bafradanım bafrada güzeldir bilmem geldin mi?? bidahaki tura beklerim bi çyımı iççç

inşallah nasipse olur :)

baksana Yasin morali bozulmuş ona moral verelim, geçen gün ben de mahallede kazaya rast geldim çok korktum kim görse hevesi kaçar aman dikkatli sürelim.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Duydum ben bunu hemde kimden biliyor musun? Benim yan şeritleri yapan reklamcı Ali amcadan...

Kazadan sonra seninle röportaj yapmışlar senle sanırım artık araba alacam bundan sonra heves-meves kalmadı demişsin..?? Televizyonda görmüşler Kocaeli'nde helikopter teknisyeni imiş falan deyince tahmin ettim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------



inşallah nasipse olur :)

baksana Yasin morali bozulmuş ona moral verelim, geçen gün ben de mahallede kazaya rast geldim çok korktum kim görse hevesi kaçar aman dikkatli sürelim.
yokya o ben değilim röportaj vermedim ben.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72
arkadaslar 2 kısı kullanım nasıl arkada oturan resımlerden baktıgım kadar sıkıntı ceker.kullanan arkadaslar o konudan bahsedebılırmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst