- Katılım
- 22 Mar 2011
- Mesajlar
- 688
2 kişilik değil bu motosiklet anca bir tur attırırsın arkadaşına. ben artçıda oldum keyifli ama ağrı yapıyorarkadaslar 2 kısı kullanım nasıl arkada oturan resımlerden baktıgım kadar sıkıntı ceker.kullanan arkadaslar o konudan bahsedebılırmı