Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
NEDEN EROL .. ER 6 N BULDUM ASLINDA ONU ALICAM AMA PARAM YETMİYORR.. YZF YİDE GÖRÜNTÜSÜ İÇİN ALMAYI DÜŞÜNYORUM ASLINDA BAKALIM HAYIRLISI
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
82
bu da 400. mesaj hayırlı uğurlu olsun. bu arada kısa farların uzunlara alındığında sönmemesi için birşeyler yaptım kendimce muhtemelen en basit yöntem de buydu. sol kütüklüğü söktüm uzun kısa butununa gelen bir adet mavi kablo var; buradanda bir yeşil ve bir sarı kablo cıkıyor(sarı uzun, yeşil kısa) bende yeşil ve mavi kabloyu butona gelmeden önce bağladım. sonuç olarak uzunlara alsam bile kısanın enerjisi hiç kesilmiyor.

kardeşim senin mercekler bi xenon mu ?
normal oldugundan tek ışık yanıyor, ben buldum bi xenon mercek hazır, içinde hazır angel ve bi xenon ampülleri var 2şer adet 160 tl ye sence fiyat uygunmudur ?
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
kardeşim senin mercekler bi xenon mu ?
normal oldugundan tek ışık yanıyor, ben buldum bi xenon mercek hazır, içinde hazır angel ve bi xenon ampülleri var 2şer adet 160 tl ye sence fiyat uygunmudur ?
evet bi xenon link atarsan inceleyebilirim çünki büyük boyutda ise olmaz diyebilirim capı max 7.5 cm olmalı
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
hiç resim çekmedim ama butonu çok güzel bir yere koydum ulaşması kolay. flaşör 7.5 TL buton 3 TL işçilik paha biçilemez.
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
arkadaslar motorum 1700 km oldu ama suan aklıma takılan tek nokta motorum rodaj donemıne gore baya bı fazla yakıyo acaba bunun sebebı nedır ??
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
10-15 krs yakarken sımdı rahat 25-30 krs a cıkmıstır
25 30 yakması imkansız yani yakması için motorun boğulması gerek o nasıl bir zengin karışım benimki normal şartlarada şehir içi 13 14 falan yakıyo uzun yolda 9 indirdim bir kere arada 3 kat fark var neredeyse:s
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
25 30 yakması imkansız yani yakması için motorun boğulması gerek o nasıl bir zengin karışım benimki normal şartlarada şehir içi 13 14 falan yakıyo uzun yolda 9 indirdim bir kere arada 3 kat fark var neredeyse:s
kafadan salladıgım ıcın bıraz abartmıs olabılırım ama eskıye oranla baya bı yakıyo hanı daha 1700 kmde de motor acaba dıyorum rodajını duzgun olmadı ondan mı bukadar yakıyo
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
kafadan salladıgım ıcın bıraz abartmıs olabılırım ama eskıye oranla baya bı yakıyo hanı daha 1700 kmde de motor acaba dıyorum rodajını duzgun olmadı ondan mı bukadar yakıyo
bence yeni bir ölçüm yap motorunun o kadar yakması çok zor merak etme bu motoru rodajla falan yıpratamazsın :) deponu fulle motor stop edene kadar benzin alma en 450 km garantisi var:) max 620
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
bence yeni bir ölçüm yap motorunun o kadar yakması çok zor merak etme bu motoru rodajla falan yıpratamazsın :) deponu fulle motor stop edene kadar benzin alma en 450 km garantisi var:) max 620

bencede depoyu fulle 100 km yap sonra gene fullet bakalım 100km tüketimi ne ama ben okadar yakmasına imkan vermiyorum bi yanlıslık var . benzin attırırken bakıyomusun nekadar koyduklarına. yedekde zaten 98 km gitti benimki ben ölçtüm. ayriyetten yasin kardeşimin dedi gibi bu motoru rodajda eskitemezsin yada motor kısmına zarar veremezsin rahat ol:cat:

bu arada ben muhabbeti kaçırdım yasin neyi 4 lü yaptın motorda bide senin motoru gecende satılık ilanında gördüm satıyomuydun yoksa biri senin resmimi kullanıyo profil olarak

---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:16 ----------

benim motorum 3000 deyken depoyu fulledim 100km yaptım eşimle beraber ve tam 100km oldunda benzinaldım geri 12l fullendi yani km 12 lira yakmıs oldu çif kisi ortalama 90 ile 110 arası sehir dısı tabi. bu arada motorun yagını bi yarışcı arkadasımın istegi üzerine deiştirirken motul attım castroldan mobilden daha iyi gibi geldi bana vides geçişleri felan bilgi olsun dedim saygılar
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
bir düğme yardımıyla 4 sinyal birden yanıyor acil durumlarda yol kenarına çektiğimde grup sürüşlerinde işime yarayacak. motoru satmaktan ziyade takas düşünüyorum araba almayı planlıyorum hayırlısıyla.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
- yeni mesaj. yok doktor bey
+ biraz benzin verin..
- tepki vermiyor sayfayı kaybediyoruz.
+başka çare kalmadı.....
dsc00014rr.jpg


dsc00046vkz.jpg


dsc00344yj.jpg


dsc00186ql.jpg


4849p1230010.jpg
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
arkadaslar motorum daha 1.700 km de ve motorum 115 km/h hızı 10 bın devırde goruyo sızce napmam gerekıyor ?

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

arkadaslar bıde arka selenın yan tarafları neredeyse aldıgımdan bu yana 3 kez cızıldı nasıl bı onlem alabılırım oraya
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
arkadaslar motorum daha 1.700 km de ve motorum 115 km/h hızı 10 bın devırde goruyo sızce napmam gerekıyor ?

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

arkadaslar bıde arka selenın yan tarafları neredeyse aldıgımdan bu yana 3 kez cızıldı nasıl bı onlem alabılırım oraya

ayagını atarkenmi vuruyon. oraya bence folye kagıdı yapıstır reklamcılardan aynı renge dahada cizilme imkanı olmazzzz:))
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
daha onceden buyuk ıhtımal ayak atarken artıcalar saolsn ufak nokta seklnde cızıkler olusmustu onları ojeyle kapatmıstım dun fıleyle arkada kask tasıdım buyuk ıhtımal o cızdı dıye ddusunuyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst