Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
güzel kardeşim motor kullanıcısı az degil motor sahibi olanlara hepsp deil tabi ne oluyosa bilgilerini yazmıyorlar azlarından cımbızla zorla laf veriyolar . bende motor sahibi olmadan çok sordum cevap veren yazan pek çıkmıyo motoru alan kayboluyo.:pr: o da onların sorunu tabi. oncelikle yola akısı gidisi viraj kabiliyeti oldukça güzel görsellik ve ebat olarak yeterince tatmin edici resimlerden dahada güzel yakından gören arkadaşlar anlar. güç olarak 15 beygir. konfor olarak taci recng oldundan bilekleree fazla yuk biniyo il baslarda bıraz agrıtıyo ama zamanla alısıyo insan. seriligi iyi dahaca yeni oldugu için fazla sert kullanamıyorum son hızını dahaca bende bilmiyorum . sürdükce motorun km ilerledikce hep beraber ögrençaz . bildikleriimi sizinle elimden geldince paylaşçam:bounce:

---------- Post added at 01:22 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

inşallah kardeşim. motor için yukardaki yazdımın haricinde su an başka birşey diyemicam. yeni kasa cbr göremedim veya binemedim için bişey diyemicam ama eski kasayla kıyaslarsak ondan baya bi heybetli ve göze baya bi şık geliyo her ısıklarda gözler üstünüzde oluyo. ama parformans için bisey diyemem şimdilik bi kapışmamız olmadı dahaca motorum yenioldugu için ama kalkışda çokdaha seri yalnız yzf de devir kesici oldundan ve cbr da devir kesici olmadından uzun yolda yamahanın hondaya fazla bi fark atcanı sanmıyorum arkasında dibine girer gelir diye düşünüyorum tabi. yeni gelişmeler olursa motorumun rodajını güzelce tamaladıkdan sonra kesin bilgileri sunarım ozaman .
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
kral-kaptan hayırlı olsun tekerin düz bassın daima iletişim içinde olalım motorlarımız hakkında sohbet edelim
devir kesici olduğu için 135 i gecemiyoruz ama 2 vitesde bile arka teker patinaja gidiyor çok seri 0 100 ü sanırım 10 saniye civarı falan bende. bu arada 60 kiloyum bunun etkisi çok olabilir. Apaçilerle kapıştım bir kere en son sağ aynamdaydı gerisini hatırlamıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
teşekkür ederim . allah bütün motorcu kardeşlerime kaza bela vermesin . herkeze saygılar...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
33e3kua.jpg

iod7di.jpg

28iygeg.jpg
süper bir tercih...
Allah kaza bela vermesin güle güle kullanman dileğiyle...
600 lüğe geçmessem benimde düşüncemde bu var, ve siyah renki çok başka göstermiş motoru....
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
12
Biraz geç cevap verdim bir YZF R125 kullanıcısı olarak k.bakmayın ^^

Son hız 135km/h 10.5 RPM'de kesiciye giriyor motosiklet. Redline 10-11-12 devir arası. 2011 CBR'da 13bin RPM var :) Düz yolda ve yokuş yukarı [Aprilia 125rs 2t dışında] kendi sınıfında en iyi diyebilirim (YBR-CBR-Apache-yarıotomatikler.. ile kıyaslama fırsatı buldum). Serilik olarak gerçekten paranın hakkını veren bir motosiklet ayrıca 135km/h giderken bile titreşim yorucu seviyeye ulaşmıyor (%100 garanti verebilirim bunun için). Tek sorun uzun yolda biraz tümsek ve benzeri , motosikleti zıplatacak yol bozuklukları varsa bel agrısı yapıyor hafiften, birde avuç içini yoruyor çok fazla. SS tarzından dolayı diye düşünüyorum. Yokuş aşagıda son hız 135km/h oluyor devir kesiciden kaynaklı :) 0-80 gayet seri 80-100 arası biraz daha agır kalıyor 0-80'e göre ancak 0-100 belirtildiği gibi 9sn-13sn arası değişiyor kullanıcıya göre.
Sonuç olarak ne kadar 8410 TL gibi 125cc için yüksek bir rakam olsa da parasının hakkını veriyor diyebilirim. Devir Kesici 11.5RPM gibi devreye girse çok daha iyi olabilirdi tabi ki :)
CBR ile kıyaslamak istemiyorum ya da hiç bir şekilde o motosikleti küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın zaten 140+ son hıza sahip bir motosiklet 2011CBR eğimli yol koşullarında , ancak aradaki 2810 TL'lik farkı titreşimsiz bir sürüşe , 2sübab fazlalığa ve kısmen biraz daha yüksek torkuna veriyorsunuz diyebilirim kısaca :))
Yardımcı olacak bilgiler verebildiysem ne mutlu bana :) Geç olsun güç olmasın :p
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
cbr yzfr arasında kalmış biri olarak tercihimi cbr'den yana yaptım
fakat bir gün yzf'ye binmeyi kullanmayı çok isterim arasındaki 3bin küsür liranın büyük fark olup olmadığını anlamak için
bayramın 3. günü motorumu almaya gidiyorum inşallah cbr'ye alışınca yorumlar gelicek inşallah

ayrıca cbr'de titreşim olduğuna dair bir yorum hiç görmedim eski kasalardan mı bahsediyorsunuz ?


tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
cbr yzfr arasında kalmış biri olarak tercihimi cbr'den yana yaptım
fakat bir gün yzf'ye binmeyi kullanmayı çok isterim arasındaki 3bin küsür liranın büyük fark olup olmadığını anlamak için
bayramın 3. günü motorumu almaya gidiyorum inşallah cbr'ye alışınca yorumlar gelicek inşallah

ayrıca cbr'de titreşim olduğuna dair bir yorum hiç görmedim eski kasalardan mı bahsediyorsunuz ?


tekeriniz düz bassın :)

Hayir dostum bildigin gibi bende yeni kasa kullanicisiyim bu titresim olayi bizim motorlarda var.Yuksek devirlerde titresim yapiyo ama asiri rahatsiz edicek derecede degil.Ama olmada iyi olur tabi
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
bende yaz r125 ci olarak motorum 600km devirdi ve tadını ança anlamaya başladım motor gerçekden her yonuyle çok hoşşş herkeze tavsiye ederim. serilik görsellik yakıtta cimrilik kaliye yol tutusu yola akısı hepsi süper:cat:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
100 km'de ne kadar yakıyor rodaj öncesi bilgiler neler söylüyor paylaşır mısınız ?
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
100 km'de ne kadar yakıyor rodaj öncesi bilgiler neler söylüyor paylaşır mısınız ?
tabi kardeşim ilk aldımda 30 milyona 245 km gitti peşine 10 milyonluk ben zine 90 km gitti simdi rodayı bitmek üzere başdan gene bakıçam ozaman gene paylasırım tahminen 100 kuruşla 110 kuruş arası yakıyor benim makinem ole tabi kullanmadan kullanmaya fark eder
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
tabi kardeşim ilk aldımda 30 milyona 245 km gitti peşine 10 milyonluk ben zine 90 km gitti simdi rodayı bitmek üzere başdan gene bakıçam ozaman gene paylasırım tahminen 100 kuruşla 110 kuruş arası yakıyor benim makinem ole tabi kullanmadan kullanmaya fark eder
iyimiş cidden
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
beyler topik ne kadar aktif olmasada.....
bir kaç şey soracağım size...
motor rahatlıkla 120-130 lu hızlara çıkıp o seyride ilerleyebiliyormu?
son hız nedir?
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
beyler topik ne kadar aktif olmasada.....
bir kaç şey soracağım size...
motor rahatlıkla 120-130 lu hızlara çıkıp o seyride ilerleyebiliyormu?
son hız nedir

120 rahatlıkla çıkıyo 120 dede gayet iyi giediyo 50km nasıl gidiyosa aynı:cherry: ama 130 yavaşca cıkıyo birden deil zaten 133 devir kesici giriyor :pr:ve motoru birden 130 za düşürüyor gitmesine izin vermiyor. son hız ben 134 gördüm ama birden devir kesicidevreye giriyor ve hızını düşürtüyor. yardımcı olabildiysem ne mutlu. ama makina harika tek kkelimeyle:cat:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
hey yzf kullanıcıları nerlerdesiniz ya topiçlerde hiç görün muyonuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz??????????????????
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
yzf'ciler malesef ama malesef aktiflikte değil pasiflikte yarışıyorlar
hiç problem yok heralde motorda sürekli gazlıyorlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst