- Katılım
- 6 Kas 2010
- Mesajlar
- 62
güzel kardeşim motor kullanıcısı az degil motor sahibi olanlara hepsp deil tabi ne oluyosa bilgilerini yazmıyorlar azlarından cımbızla zorla laf veriyolar . bende motor sahibi olmadan çok sordum cevap veren yazan pek çıkmıyo motoru alan kayboluyo.
r: o da onların sorunu tabi. oncelikle yola akısı gidisi viraj kabiliyeti oldukça güzel görsellik ve ebat olarak yeterince tatmin edici resimlerden dahada güzel yakından gören arkadaşlar anlar. güç olarak 15 beygir. konfor olarak taci recng oldundan bilekleree fazla yuk biniyo il baslarda bıraz agrıtıyo ama zamanla alısıyo insan. seriligi iyi dahaca yeni oldugu için fazla sert kullanamıyorum son hızını dahaca bende bilmiyorum . sürdükce motorun km ilerledikce hep beraber ögrençaz . bildikleriimi sizinle elimden geldince paylaşçam:bounce:
---------- Post added at 01:22 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
inşallah kardeşim. motor için yukardaki yazdımın haricinde su an başka birşey diyemicam. yeni kasa cbr göremedim veya binemedim için bişey diyemicam ama eski kasayla kıyaslarsak ondan baya bi heybetli ve göze baya bi şık geliyo her ısıklarda gözler üstünüzde oluyo. ama parformans için bisey diyemem şimdilik bi kapışmamız olmadı dahaca motorum yenioldugu için ama kalkışda çokdaha seri yalnız yzf de devir kesici oldundan ve cbr da devir kesici olmadından uzun yolda yamahanın hondaya fazla bi fark atcanı sanmıyorum arkasında dibine girer gelir diye düşünüyorum tabi. yeni gelişmeler olursa motorumun rodajını güzelce tamaladıkdan sonra kesin bilgileri sunarım ozaman .
---------- Post added at 01:22 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
inşallah kardeşim. motor için yukardaki yazdımın haricinde su an başka birşey diyemicam. yeni kasa cbr göremedim veya binemedim için bişey diyemicam ama eski kasayla kıyaslarsak ondan baya bi heybetli ve göze baya bi şık geliyo her ısıklarda gözler üstünüzde oluyo. ama parformans için bisey diyemem şimdilik bi kapışmamız olmadı dahaca motorum yenioldugu için ama kalkışda çokdaha seri yalnız yzf de devir kesici oldundan ve cbr da devir kesici olmadından uzun yolda yamahanın hondaya fazla bi fark atcanı sanmıyorum arkasında dibine girer gelir diye düşünüyorum tabi. yeni gelişmeler olursa motorumun rodajını güzelce tamaladıkdan sonra kesin bilgileri sunarım ozaman .
