YAMAHA ybr 125 mi yoksa kanuni freedom 200 mü alsam

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
yamahadan şaşma derim çünkü bnde kanuni seyhan 150 c vardı ve hiç memnun değildim en başta kanunilerin hepsinde bu var titreme ve balans titreme olayı hem motoru yawaş yawaş döküyo ,balansda yüksek hızlarda tehlike yaratıyor.yani aradaki fiyat farkı olsada rahatlık ve güvenlik için ybr al derim
 
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
35
s.a arkadaşım bende ybr 125 kullanıcısıyım 2008 model.benim motorumda başıma gelmeyen kalmadı motorla ilgili.sıfırında motor saga çekiyordu.götürdüm yapmaya çalıştılar içine ettiler yok şu parca degişcek yok bu motorum sıfır yani ii dinle derim.degiştiler ve sorun devam ediyo.başka servise gittim.dediler motorun koltuk altında şaseler var onlar egik düzelttiler.sorun azda olsa çözüldü.sonra motorda gazı kesince bi sallantı oluyordu onuda yaptılar sonra motorda ateşleme sorunu çıktı vs vs.buda benim şansımdı diyebiliriz çünki bi kaç ark ybr aldı canavar gibi kullanıyorlar.hiç bi sorunu yok ama ebnim ybr her türlü sorunu verdi.kafanı karıştırmak istemem ben benim motorum hakkımda bilgi verdim.digerlerini bilemem.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
s.a arkadaşım bende ybr 125 kullanıcısıyım 2008 model.benim motorumda başıma gelmeyen kalmadı motorla ilgili.sıfırında motor saga çekiyordu.götürdüm yapmaya çalıştılar içine ettiler yok şu parca degişcek yok bu motorum sıfır yani ii dinle derim.degiştiler ve sorun devam ediyo.başka servise gittim.dediler motorun koltuk altında şaseler var onlar egik düzelttiler.sorun azda olsa çözüldü.sonra motorda gazı kesince bi sallantı oluyordu onuda yaptılar sonra motorda ateşleme sorunu çıktı vs vs.buda benim şansımdı diyebiliriz çünki bi kaç ark ybr aldı canavar gibi kullanıyorlar.hiç bi sorunu yok ama ebnim ybr her türlü sorunu verdi.kafanı karıştırmak istemem ben benim motorum hakkımda bilgi verdim.digerlerini bilemem.

Hatalı üretim olabilir sizin motor.:cat: YRB başarılı bir satış grafiği olan kaliteli bir motor.:cat:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Cbf 150 mi yoksa Ybr 125 mi diye sorsan daha mantıklı olurdu...Kanuni ile Mondiali karşılaştır daha mantıklı ....:cat:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
tabiki YBR alıcan en azından bir sorun olduğunda karşında
muhattap bulabiliyosun (beldeyama) gerisi hikaye
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
tvs apache yide bi incele derim.:cat::cat:
hız istiyomuşsun tvs nin son hızı 135. bi bak derim..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu topic niye bukadar uzadı yoksa kanuni diyenlermi var cc ye aldanıp:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende önce kanuni 125 seyhan t vardı zırıltı ve titreşimden bıkmıştım. Kanuniyle yamahayı karşılıklı yazman bilen hatadır. yamahadan şaşma kardeşim ben o hatayı daha önce yaptım sen de bu hataya düşme varsın 550 ytl oynasın, satmak istediğinde ikinci eli daha yüksek yamahanın. rolantide çalışırken çalıştıg,ğını zor duyarsın.
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
ama ybr 125 ler çin malı diolar ne derece doğru bilmem bir motorsikletçiye sormuştum motoru açtığımda çoğu yerinde made in china yazıo diyordu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst