ben hella sis farı kullanıyorum uzun yolda,motor çalışırken sıkıntı yok.
anca kontağı açık unutursan aküyü yiyor(başıma geldi) onda da vurdurunca çalışıyor.
ledleri yapan meslek dersleri öğretmeni bir arkadaş,forumda birçok motora takdı hiç bir sorun
çıkmadı.
http://www.mesutkorkmaz.com/
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:19 ----------
projeler bölümünü incelersen....
http://www.youtube.com/watch?v=-_LydIKuSg0&feature=player_embedded[/QUOTE
çok tesekkur ederim bilgiler için, peki sen hangisini kullanıyosun ? maliyeti ne oluyor , o konudada bilgi verebilirmisin ?
antalyada ki tamircimde buna benzer bi sistem var, farı ampulun oldugu gobegi komple cıkarıp ampul olmayan sanırım led li bir gobek takıyolar 100 tl civarı ama daha yenı gelmiş bi sistem ve biraz geri donusum bekliyorum kullananlarda. hep uzun yol yapınca insan tırsıyo basına yolda bişey gelecekte yolda kalacak diye. hele benım gibi aşırı şanslı olup sıfır lastıkle 200 km de on lastıge dagın basında vida girerse!!!