Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2012
Mesajlar
6
al al çok keyifli motor güm güm keçi gibi

---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:12 ----------


Z tenere, seyahat işi olan biraz daha 20 kg falan ağır, R enduro olan gene 21 teker Z gibi, X supermoto olan asfalt lastikli, temelde yüzde 90 aynı motor hepsi

Şu an sadece XTZ var ama değil mi? Diğerlerini üretmekten vaz mı geçti Yamaha?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
r ve x i getirmiyorlar, üretimi var ama satışı yok burda, tam armut bizim bayiler
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
3
Arkadaslar merhaba, yeni bir xt 660r kullanicisi olarak bir sorum olacak sikisik trafikte hararet sorunu yasayinca sigortayi kontrol ettigimde yandigini farkettim ve degistirdim sonrasinda ise hararet sorunu yasamadim ancak sikisik trafige pek girmedim ve fanin calistigini da duymadim.Malum makina gurultulu bu nedenle fan calistiginda rahat farkediliyor mu?fanin calisip calismadigini baska sekilde kontrol edebilirmiyim? İlginiz icin simdiden tesekkurler.
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Bende daha bu sabah aldım motoru üzerime.
İşte xt kardeşler:




Aklımdaki yapılacaklar:

Egzoz takılacak leovince karbon SBK (hazır)
Plakalık iptali(teker üstünde tavanda ufak plaka var orijinali sele altına sığarsa oraya konulacak)
Sele deri kaplaması yapılacak(125'in de yaptırmıştık motoru yeniymiş gibi gösteriyor)
Depo çantasından dolayı olan soyulmalar ( boya yapılacak) , Arka maşa boyanacak
Gidon değiştirilecek ufak paslanmalar var ( bir sezon çıkarır öteki yaz ortası acerbis gidon takılır)
Elcik gidonla birlikte değişecek.
Zincir ufaktan ses yapıyor gidonla beraber değişecek.
Bunları yaptıkta sonra motosiklet sıfırdan farksız olacak gibi gözüküyor. Herkes beğendi. Önce binmek istiyorlar sonra inmek :) Elime para geçtikçe yaptıracağım.
Düzcede üniversite okuyacağım varsa Düzcede 660 kullanıcısı bana ulaşabilir kroslarız stres atarız. Bu arada tavsiyeleriniz varsa duymak isterim. İyi forumlar.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
600 luk ler hakkinda bir sorum olacak Fz6 fazer , XT660 ve MT 03 cok hoşuma gidiyor.
xt660 ve mt 03 deki motor bloğu birebir aynı diye biliyorum daha cok naked sevdiğim icin mt 03 daha iyi olur eger motoru gerçekten aynı ise birde fazer 600 bunlarla ayni mi yakar yoksa daha mı fazla neticede 600 luk.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
600 luk ler hakkinda bir sorum olacak Fz6 fazer , XT660 ve MT 03 cok hoşuma gidiyor.
xt660 ve mt 03 deki motor bloğu birebir aynı diye biliyorum daha cok naked sevdiğim icin mt 03 daha iyi olur eger motoru gerçekten aynı ise birde fazer 600 bunlarla ayni mi yakar yoksa daha mı fazla neticede 600 luk.
kardeş bildiğim kadarı ile cevap yazmaya çalışayım.önce kullanım amacını belirtmelisin,asfalt-offroad-arazi ona göre tavsiye edebiliriz.
öncelikle xt her yolun motorudur,hem terfik de, hem arazide,hemde uzun yol da keyif alabilirsin.kısacası xt de yol bitti anayyy derdi olmaz.
xt ile mt 03 aynı motoru kullanıyor,şehiriçi kullanacaksan tercih sana kalmış.
fazer ise kesinlikle farklı bir katogori,güçlü agresif ve dengesiz bir makina olduğu söyleniyor.
yani xt ile fazer arasında kalman çok ilgin olmuş bence,çünkü tarzları çok farklı.
yakıt olarak birbirlerine yakındırlar ama fazer kullanıma bağlı daha fazla yakar bence.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Beyler vakti, fikri, bilgisi, önerisi veya kullanıcısı kim varsa =)) bu ilanla ilgili yorum bekliyorum... xt660x almaya niyetlendim... bulamazsam 2014 motosiklet fuarına kadar bekleyip yeni çıkan model olursa ona bakcam olmadı ikinci el arayışına gireceğim... daha önce 125 cc'den 1200 cc dahil farklı motoskltler kullandım ancak yamaha xt660x hiç kullanmadın, kısa bir xt600e tecrübem olmuştu ancak o da biraz eski kalmıştı, süpermotoya gelmiycek bi motor olduğuna kanaat getirdim... bu model hakkında bilgim '0' ...hepinizin yardımını, özellikle kullancıların tavsiye ve bu ilan hakkındaki görüşlerini bekliyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-km-de-mekanik-sorunsuz-yamaha-xt-660-x-134231809/detay
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
modeli eskiymiş diyecektim ki,daha yeni modellerin fiyatlarını görünce sustum.
çok daha uygun fiyata xt-r niye düşünmüyorsun.
bu arada xt sorunsuz makinadır,linkdeki motorun km önemli değil bilesin.
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Arkadaşlar zincir dişli seti değiştirmek istiyorum. Son hızdan feragat ederek kalkışta daha iyi olması için hangi seti önerirsiniz? Bir sorum daha var plakalığı iptal eden var mı.? Eğer ettiyseniz sinyalleri ne yaptınız fotoğraf çekip atar mısınız?
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Arkadaşlar zincir dişli seti değiştirmek istiyorum. Son hızdan feragat ederek kalkışta daha iyi olması için hangi seti önerirsiniz? Bir sorum daha var plakalığı iptal eden var mı.? Eğer ettiyseniz sinyalleri ne yaptınız fotoğraf çekip atar mısınız?


Arkadaşlar yakın zamanda değiştireceğim. Bu konu hakkında yardımcı olabilen varsa acil bana mesaj atarsa sevinirim.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
arkadaşlar gece zifiri karanlıkta yol almam gerekiyor bazen ve kısa-uzun farların yetersiz kaldıgını dusunuyorum. bir kere ampulu degistirdim ama fazla fark etmedi. Acaba bu duruma baska cozum bulanınız var mı ? ne tavsiye edersiniz?
Bazı sitelerde cok güçlü ampuller takmanın cama zarar verebilecegi yazıyordu!!!
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
arkadaşlar gece zifiri karanlıkta yol almam gerekiyor bazen ve kısa-uzun farların yetersiz kaldıgını dusunuyorum. bir kere ampulu degistirdim ama fazla fark etmedi. Acaba bu duruma baska cozum bulanınız var mı ? ne tavsiye edersiniz?
Bazı sitelerde cok güçlü ampuller takmanın cama zarar verebilecegi yazıyordu!!!
aynı dertten bende muzdaripim,gece yolculuklarında uzun far bile çok zayıf geliyor.
en doğru çözüm led sis farı herhalde.forumun birinde bir arkadaş yapıp satıyordu.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
aynı dertten bende muzdaripim,gece yolculuklarında uzun far bile çok zayıf geliyor.
en doğru çözüm led sis farı herhalde.forumun birinde bir arkadaş yapıp satıyordu.

bu gibi durumlarında elektrik sistemini bozabildigi durumlar oldugu soylenıyo. yolda giderken ( ki ben torosları tırmanıyorum - çok ıssız bir yer- ) aniden sigortalar gidebiliyormus, sadece ısıklar sonse yine iyi komple elektrik gidebiliyormus. birde fiyatları ucuz degil sanırım
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
bu gibi durumlarında elektrik sistemini bozabildigi durumlar oldugu soylenıyo. yolda giderken ( ki ben torosları tırmanıyorum - çok ıssız bir yer- ) aniden sigortalar gidebiliyormus, sadece ısıklar sonse yine iyi komple elektrik gidebiliyormus. birde fiyatları ucuz degil sanırım
ben hella sis farı kullanıyorum uzun yolda,motor çalışırken sıkıntı yok.
anca kontağı açık unutursan aküyü yiyor(başıma geldi) onda da vurdurunca çalışıyor.
ledleri yapan meslek dersleri öğretmeni bir arkadaş,forumda birçok motora takdı hiç bir sorun
çıkmadı.
http://www.mesutkorkmaz.com/

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:19 ----------

projeler bölümünü incelersen....
http://www.youtube.com/watch?v=-_LydIKuSg0&feature=player_embedded
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
ben hella sis farı kullanıyorum uzun yolda,motor çalışırken sıkıntı yok.
anca kontağı açık unutursan aküyü yiyor(başıma geldi) onda da vurdurunca çalışıyor.
ledleri yapan meslek dersleri öğretmeni bir arkadaş,forumda birçok motora takdı hiç bir sorun
çıkmadı.
http://www.mesutkorkmaz.com/

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:19 ----------

projeler bölümünü incelersen....
http://www.youtube.com/watch?v=-_LydIKuSg0&feature=player_embedded[/QUOTE

çok tesekkur ederim bilgiler için, peki sen hangisini kullanıyosun ? maliyeti ne oluyor , o konudada bilgi verebilirmisin ?
antalyada ki tamircimde buna benzer bi sistem var, farı ampulun oldugu gobegi komple cıkarıp ampul olmayan sanırım led li bir gobek takıyolar 100 tl civarı ama daha yenı gelmiş bi sistem ve biraz geri donusum bekliyorum kullananlarda. hep uzun yol yapınca insan tırsıyo basına yolda bişey gelecekte yolda kalacak diye. hele benım gibi aşırı şanslı olup sıfır lastıkle 200 km de on lastıge dagın basında vida girerse!!!
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sizin motorların da maşallahı varmış :)

motosiklet_arabayi_hasat_etti_h20792.jpg


http://www.sisligazetesi.com.tr/guncel/motosiklet-arabayi-hasat-etti-h20792.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst