- Katılım
- 4 Eki 2008
- Mesajlar
- 837
boşuna katır demiyorlar xt'ye,godumu oturtur.:queen::queen::queen:
canrush kerdeş,mesut korkmaz hocayı bir ara sor bence.
dediğim gibi bende hella sis farı var kullanıyorum yalnız o
sadece görünürlüğü artttırıyor,aydınlatmaya pek faydası yok.
ama hellanın yine ff50 modeli varki çok uzun aydınlatıyor
yalnız karşıdan gelen araçlardan bol küfür yersin.
ben de ek olarak,mesut hocanın ledlerinden takmayı düşünüyorum.
canrush kerdeş,mesut korkmaz hocayı bir ara sor bence.
dediğim gibi bende hella sis farı var kullanıyorum yalnız o
sadece görünürlüğü artttırıyor,aydınlatmaya pek faydası yok.
ama hellanın yine ff50 modeli varki çok uzun aydınlatıyor
yalnız karşıdan gelen araçlardan bol küfür yersin.
ben de ek olarak,mesut hocanın ledlerinden takmayı düşünüyorum.