Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
boşuna katır demiyorlar xt'ye,godumu oturtur.:queen::queen::queen:
canrush kerdeş,mesut korkmaz hocayı bir ara sor bence.
dediğim gibi bende hella sis farı var kullanıyorum yalnız o
sadece görünürlüğü artttırıyor,aydınlatmaya pek faydası yok.
ama hellanın yine ff50 modeli varki çok uzun aydınlatıyor
yalnız karşıdan gelen araçlardan bol küfür yersin.
ben de ek olarak,mesut hocanın ledlerinden takmayı düşünüyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
boşuna katır demiyorlar xt'ye,godumu oturtur.:queen::queen::queen:
canrush kerdeş,mesut korkmaz hocayı bir ara sor bence.
dediğim gibi bende hella sis farı var kullanıyorum yalnız o
sadece görünürlüğü artttırıyor,aydınlatmaya pek faydası yok.
ama hellanın yine ff50 modeli varki çok uzun aydınlatıyor
yalnız karşıdan gelen araçlardan bol küfür yersin.
ben de ek olarak,mesut hocanın ledlerinden takmayı düşünüyorum.

tesekkur ederim Hercül, degerlendiricem. Bole karanlıkta olmuyor, en son çare komur madeni var gorev yaptıgım yerde onların kafa fenerlerinden takıcam kaska :)
 
Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
2
Plakalığına talip olabilirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

Merhabalar Arkadaşlar XT 660 X sahibi olarak aranızdayım artık ;)
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
Merhaba arkadaşlar, öncelikle bizim blok çok sessiz; yorum, paylaşım ve soru-cevap yönünden etkisiz kalıyor maalesef.
1-2 hafta içinde Antalya' ya dönüşe geçicem ve yine yağ değişim zamanı. Enson 110 lira gibi bir ücrete yaptırmıştım, sizler hangi yağları tavsiye edersiniz, ne kadar ödüyorsunuz ortalama? Paylaşımlar olursa sevinirim
Herkese keyifli sürüşler Caner
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Merhaba arkadaşlar, öncelikle bizim blok çok sessiz; yorum, paylaşım ve soru-cevap yönünden etkisiz kalıyor maalesef.
1-2 hafta içinde Antalya' ya dönüşe geçicem ve yine yağ değişim zamanı. Enson 110 lira gibi bir ücrete yaptırmıştım, sizler hangi yağları tavsiye edersiniz, ne kadar ödüyorsunuz ortalama? Paylaşımlar olursa sevinirim
Herkese keyifli sürüşler Caner

Services manuelinde yazan yağ tipi ve çeşidi nedir acaba?
ben kendim değiştirdiğim için 4lt lik castrol 10/40 tam sentetik motor yağını 75tl ye almıştım ve yağımıda kendim değiştirdiğim için maliyeti 75tl tuttu ve 1ltde fazladan yağ var elimde şuan mesela?
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
Services manuelinde yazan yağ tipi ve çeşidi nedir acaba?
ben kendim değiştirdiğim için 4lt lik castrol 10/40 tam sentetik motor yağını 75tl ye almıştım ve yağımıda kendim değiştirdiğim için maliyeti 75tl tuttu ve 1ltde fazladan yağ var elimde şuan mesela?

Kullanılması gereken nedir veya kullanma klavuzunda ne yazıyor bilmiyorum, ikinci el aldım motoru ve klavuz yok.
bayram tatili oncesi yagını degistirticem, o zaman iyice bakıp bundan sonra bende kendım degistiricem.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Helal olsun :)
her 10.000k da bir yağ değişimi var xt660'ın
yağ filtresi değişmez ise 2.5lt
değişir ise 2.6lt yağ alıyormuş kendileri
Bknz. saife 6-11
be 8-1 de yağ cetveli mevcut,

MOBIL SUPER 4T veya
MOBIL EXTRA 4T veya MOBIL1 RACIN 4T
veya
SAE10W30 veya SAE10W40 veya
bu yağları kullanabilirsiniz demiş 10/30 trde çok bulunmadığından 10/40'ı gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz..
 
Katılım
2 Eki 2013
Mesajlar
2
YARDIMMMMMM

-- motorum çok ısınıyo yada bana öyle geliyo ..fan devreye girdiği anda stop edip diag a girip baktım 108 derece idi ddaha sonra aynı şeyi fan durduğunda yaptım 98 derece idi bu normalmi .soğuk motoru çallıştırdığımda 3 dakika kadar sonra 80 derece --değerlere diag tan bakıyorum.......

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

-- motorum çok ısınıyo yada bana öyle geliyo ..fan devreye girdiği anda stop edip diag a girip baktım 108 derece idi ddaha sonra aynı şeyi fan durduğunda yaptım 98 derece idi bu normalmi .soğuk motoru çallıştırdığımda 3 dakika kadar sonra 80 derece --değerlere diag tan bakıyorum cevabınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
merhaba 1 ay önce racingden endruro kısmı olarak xt660r aldım. ama pek bana göre değil sanırım ne yaptıysam bitürlü alışamadım. satmaya çalışıyorum şimdi. bakalım.

ama tork kısmı aşırı güzel titreşim kısmı aşırı sinir bozucu :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
merhaba 1 ay önce racingden endruro kısmı olarak xt660r aldım. ama pek bana göre değil sanırım ne yaptıysam bitürlü alışamadım. satmaya çalışıyorum şimdi. bakalım.

ama tork kısmı aşırı güzel titreşim kısmı aşırı sinir bozucu :)

şu mavi olan mı ilanlardaki?
 
Katılım
2 Eki 2013
Mesajlar
2
YARDIMMMMMM
-- motorum çok ısınıyo yada bana öyle geliyo ..fan devreye girdiği anda stop edip diag a girip baktım 108 derece idi ddaha sonra aynı şeyi fan durduğunda yaptım 98 derece idi bu normalmi .soğuk motoru çallıştırdığımda 3 dakika kadar sonra 80 derece --değerlere diag tan bakıyorum.......

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

-- motorum çok ısınıyo yada bana öyle geliyo ..fan devreye girdiği anda stop edip diag a girip baktım 108 derece idi ddaha sonra aynı şeyi fan durduğunda yaptım 98 derece idi bu normalmi .soğuk motoru çallıştırdığımda 3 dakika kadar sonra 80 derece --değerlere diag tan bakıyorum cevabınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Topik biraz canlansın resim ekleyeyim ;)

1374130_605633152814025_1783394336_n.jpg


1239458_603760126334661_741022805_n.jpg


1231657_603759939668013_1858306675_n.jpg


579092_603759546334719_1699549469_n.jpg


1239825_603759516334722_1223839877_n.jpg
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
antalya serik den . gecen hafta bi uzun yol yapayım motorun tadına bakayım diyerekten cumartesi gecesi fethiye den yola çıktım . antalya serik belek alanya derken 1100 km civarı yol yaptım. o esnada belekte çekmiştim :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
benim ailemde fethiyede oturdugundan aceba gözden kacırdıgım biryermi kalmıs diye sordum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst