Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Teknoali
250 tl zincir-ön arka dişli takım fiyatı mı ? Eğer öyleyse markası ne, bi de beni yolda bırakmaz inşallah :) Fiyat çok uygun geldi de

---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

Syanur
En başta iran konusundaki tesadüfe şaşırdım :) demekki bizden başka insanların da iran ilgisini çekiyor. Eğer tarihler denk gelirse beraber gitmek isterim.

Zincir dişli ebaydan baktım fiyatlar türkiyeye göre uygun ama kargo parasıyla aynı fiyata geliyor :( 70 sterlin kargo ücreti sadece
esjot dişli - did zincire 350 tl fiyat veriyorlar. Esjot dişlinin kalitesi nasıl bilmiyorum ama
Aldıktan sonra değiştirmeyi bi deniyecem olmadı ustayı alır getiririm :p

Lastik olarak verdiğiniz ürünleri gerçekten bütçeme uygun. Bunlardan almayı düşünüyorum.
Teşekkürler önerileriniz için

satıcı ile bi alakam yok ama xt 660 zincir dişli yazınca çıkanlar ;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-xt660r-zincir-disli-seti-138537315/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-yamaha-xt-660r-zincir-disli-kit-dc-afam-104035538/detay/

http://www.motobakkal.com/?urun-5022-YAMAHA-XT660R-04-YBN-DiSLi-ZiNCiR-KiTi-480-128.html
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
satıcı ile bi alakam yok ama xt 660 zincir dişli yazınca çıkanlar ;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-xt660r-zincir-disli-seti-138537315/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-yamaha-xt-660r-zincir-disli-kit-dc-afam-104035538/detay/

http://www.motobakkal.com/?urun-5022-YAMAHA-XT660R-04-YBN-DiSLi-ZiNCiR-KiTi-480-128.html

bu ybn markası nasıl acaba ? güvenebilir miyiz ?
teşekkürler
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
YBN çin markasıdır bu arada, belirteyim. Yurt dışı (sanırım Supermotojunkies sitesinden" öğrenmiştim. Ben olsam XT660 gibi bir motora almazdım.

Benim motor çin malı ve zinciri de çin malıydı doğal olarak. 6.000 km de koptu, gayet bakımlarını yapmama rağmen. Kaza yapmadan ucuz atlattım, haeket halindeyken koptu. DID aldım, 5000 km den fazla gerdirme ihtiyacı oluşmadı. Kafam rahat, kesinlikle kaliteli bişeyler bakardım ben olsam. Bir daha yokuş aşağı giderken zincirin kopmasını yada tekere kitlenmesini düşünmek istemiyorum. Ama tabi bütçe meselesi...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bu ybn markası nasıl acaba ? güvenebilir miyiz ?
teşekkürler
YBN'yi bilmiyorum lakin SFR kullanıyorum bakayım kaç kmdir kullanıyorum,
63k kmde almışım şuan motor 68k olması lazım,
yani ortalama 5k kmdir kullanıyorum ve gerdirmedim bile zinciri,
kaldıki 1000cc bir motorda kullanıyorum 100 yahut 110tl gibi bir rakama almıştım hala da var aynından zaten,,

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-sfr-zincir-o-ringli-525-zincir-yamaha-r6-cbr-600f-600-f-gsr-600-146110302/detay



YBN çin markasıdır bu arada, belirteyim. Yurt dışı (sanırım Supermotojunkies sitesinden" öğrenmiştim. Ben olsam XT660 gibi bir motora almazdım.

Benim motor çin malı ve zinciri de çin malıydı doğal olarak. 6.000 km de koptu, gayet bakımlarını yapmama rağmen. Kaza yapmadan ucuz atlattım, haeket halindeyken koptu. DID aldım, 5000 km den fazla gerdirme ihtiyacı oluşmadı. Kafam rahat, kesinlikle kaliteli bişeyler bakardım ben olsam. Bir daha yokuş aşağı giderken zincirin kopmasını yada tekere kitlenmesini düşünmek istemiyorum. Ama tabi bütçe meselesi...

ben olsam zincirim tekrar bozulsa dahi gider sfr alırım niye?
120tl ve zaten kafadan gerdirmeden 5000km üstü gitmiş bir zincir bunu alırkenki aklımdaki düşünce 3-4 ay idare etse bile kafi idi lakin görünen o ki şimdiye kadar gerdirmediğime göre bir bu kadar da gider sanırsam,
buda totalde 10k km eder benim bildiğim normal kullanıcılarda zaten bir zincirin ömrü 20k km oda uç bir örnek tabi otomatik zincir yağlama vs kullanmayan kişilerden bahsediyorum,
buda aynı hesaba geliyor, ben 2 zincir ile 20k km yapsam sen tek zincir ile 20k km yapabilecekmisin peki?

zira yaklaşık yarı yarıya fiyat farkı var ki arada uçurum birde cc farkı var bunuda gözardı etmemek lazım...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben olsam zincirim tekrar bozulsa dahi gider sfr alırım niye?
120tl ve zaten kafadan gerdirmeden 5000km üstü gitmiş bir zincir bunu alırkenki aklımdaki düşünce 3-4 ay idare etse bile kafi idi lakin görünen o ki şimdiye kadar gerdirmediğime göre bir bu kadar da gider sanırsam,
buda totalde 10k km eder benim bildiğim normal kullanıcılarda zaten bir zincirin ömrü 20k km oda uç bir örnek tabi otomatik zincir yağlama vs kullanmayan kişilerden bahsediyorum,
buda aynı hesaba geliyor, ben 2 zincir ile 20k km yapsam sen tek zincir ile 20k km yapabilecekmisin peki?

zira yaklaşık yarı yarıya fiyat farkı var ki arada uçurum birde cc farkı var bunuda gözardı etmemek lazım...

Sen SFN alırsın ben DID alırım. Çünkü bakış açımız, beklentilerimiz farklı.

Ayrıca yaptığın hesaplar da doğru değil.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Sen SFN alırsın ben DID alırım. Çünkü bakış açımız, beklentilerimiz farklı.

Ayrıca yaptığın hesaplar da doğru değil.

bu hesaplarda bakış açısına bağlı tabisi,
hesap olarak fiyatı kasdediyorsan başkasının aldığı zincirin fiyatını bilmiyorum ama trde satılan x-ring zincirler de 180 civarından falan başlıyor..
evet 40 lira fark oluyor.
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
57
Arkadaşlar selam,
Uzun yolculuklarda bu motorun konforu nasıl sizce? Titreşim ve sele rahatlığı özellikle. 10-12 civarı bir bütçem var, enduro sınıfı çok yakmayan, yarı yolda bırakmayacak bir motor düşünüyorum xt 660 da seçeneklerim arasında. kullanım amacım ise uzun geziler olacak, şehir içi nadir.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
YBN'yi bilmiyorum lakin SFR kullanıyorum bakayım kaç kmdir kullanıyorum,
63k kmde almışım şuan motor 68k olması lazım,
yani ortalama 5k kmdir kullanıyorum ve gerdirmedim bile zinciri,
kaldıki 1000cc bir motorda kullanıyorum 100 yahut 110tl gibi bir rakama almıştım hala da var aynından zaten,,









ben olsam zincirim tekrar bozulsa dahi gider sfr alırım niye?
120tl ve zaten kafadan gerdirmeden 5000km üstü gitmiş bir zincir bunu alırkenki aklımdaki düşünce 3-4 ay idare etse bile kafi idi lakin görünen o ki şimdiye kadar gerdirmediğime göre bir bu kadar da gider sanırsam,
buda totalde 10k km eder benim bildiğim normal kullanıcılarda zaten bir zincirin ömrü 20k km oda uç bir örnek tabi otomatik zincir yağlama vs kullanmayan kişilerden bahsediyorum,
buda aynı hesaba geliyor, ben 2 zincir ile 20k km yapsam sen tek zincir ile 20k km yapabilecekmisin peki?

zira yaklaşık yarı yarıya fiyat farkı var ki arada uçurum birde cc farkı var bunuda gözardı etmemek lazım...


Gaccall teşekkür ederim önerin için. Bu firma dişli takımı da üretiyor mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

Arkadaşlar selam,
Uzun yolculuklarda bu motorun konforu nasıl sizce? Titreşim ve sele rahatlığı özellikle. 10-12 civarı bir bütçem var, enduro sınıfı çok yakmayan, yarı yolda bırakmayacak bir motor düşünüyorum xt 660 da seçeneklerim arasında. kullanım amacım ise uzun geziler olacak, şehir içi nadir.

Uzun yolda titreşim ve sele rahatlığı iyi. Ama rüzgar camı küçük olduğundan rüzgarla ciddi bir mücadele etmen gerekiyor özellikle 95 km/h sürat üstünde. Ben uzun yolda xt 660r da kullandım suzuki v stromda dl 650 da. Eğer asfalt ağırlıklı kullanacaksan kesinlikle vstrom dl 650 öneririm ben de(hem yol tutuş,hem hızlanma,hem rüzgar camı çok ergonomik). Ama toprağa geçersen xt660r hem torkuyla hem süspansiyon yapısıyla hem yerden yüksekliği ile hem grenaj yapısıyla vstromdan üstün. Yakıt tüketimi xt660 km de 3-4 kuruş az yakıyor aynı kullanım koşullarında.
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Arkadaşlar xt 660 R 2008 model 40bin bakımını yaptıracağım bendeyken ilk bakımı büyük bir bakım olacak motorun her şeyinden anlayan çözüm üretebilen bir servis arıyorum. İstanbul - İstanbul/Anadolu yakası nereyi tavsiye edersiniz?

40bin bakımı kitapcıkta yapılacaklar + zincir değişimi + bir kaç makyaj yapılacak. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar bu XT660 - X lerin jantları iç lastiksiz kullanıma uygun mu ? Yani Tubleess jant mı bunlar ? Yoksa iç lastik kullanmak zorundamıyız ?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Tel jant oldugu icin iclastik kullanmak zorundasin.patlarsa tubeless gibi değil lastik tamir kiti ise yaramio.ve ustunde gidince hemen havasi inio zekariyakoyde lastigim patlamisti merkeze kdr patlak lastik ustunde gittim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bütün tel jantlar böyle değil. Bazıları "tubless" özellikli. Yani iç lastiksiz kullanabiliyorsunuz. Genelde jantın üstünde belirtilir yada içine bakıldığında anlaşılır. O yüzden sormuştum. Benim eski Hyo'nun tel jantı öyleydi mesela...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kesinlikle, yıl olmuş 3856 hala lastik patlasın, düşmezsen şanslısın, jantı ve lastiği ezmezsen de şanslısın... sonra lastiği sök, iç lastiği al, yama yap, geri tak vs, vs, vs,

Bakıyorum Yunus usta.

Buarada bazı yerlerde tel jantı tubless'e çevirenler varmış. Onları bir araştırmak lazım. Sanırım tellerin bağlandığı yerleri içerden bir malzeme ile kapatıyorlarmış, komple jantı içten çeviriyorlar sanırım...
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Arkdaşlar arka çanta demiri lazım oldu okuldan eve gelirken falan bagaj lazım 45 lt civarı çanta takacağım. Elinde arka çanta demiri varsa uygun fiyatlı mesajınızı bekliyorum.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
http://www.motomaxonlineshop.com/shad-yamaha-xt660-tenere-arka-canta-tasiyici-pmu1593
Arkdaşlar arka çanta demiri lazım oldu okuldan eve gelirken falan bagaj lazım 45 lt civarı çanta takacağım. Elinde arka çanta demiri varsa uygun fiyatlı mesajınızı bekliyorum.
taşıma tablası var kappa,ama çok uçuk fiyat istiyorlar.
http://www.motomaxonlineshop.com/shad-yamaha-xt660-tenere-arka-canta-tasiyici-pmu1593
bu biraz uygun gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst