Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2013
Mesajlar
2
%50 asfalt, %50 arazide kullanmayı planlıyorum. Aslında yorumlardan fiyat performans olarak AFX FX-39'i düşünüyordum, ama sanırım Türkiye'de yok. Bu arada Shark S900'e baktim, o da iyi bir alternatif olarak görünüyor, yol için birşey almaya karar verirsem onu da değerlendireceğim, teşekkürler.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
enduro kros kask işi sonradan memnun kalınmıyor, vardı benim shoei kros kask çok da iyiydi sürat mürat sabitti ama yok gözlüğünü tak yok burnuma sürttü bi ton iş, hiç bulaşma, kapalı veya güneş gözlüklü şaşma
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
xt660x ile ninja 250rımı takas etmek istiyorum . burda düsünen arkadaslar varsa bana dönsün
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu motorların satılık ilanlarında kırmızı anahtarıda mavi anahtarıda verilcek falan deniyor o nedir?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Bu motorların satılık ilanlarında kırmızı anahtarıda mavi anahtarıda verilcek falan deniyor o nedir?

yamaha da kırmızı anahtar kod anahtarı olayı var çok önemseniyo...yalan olmasın ama yenisini çıkarttırmak 1500-2000 tl dolaylarında..bazı durumlarda servis hizmetleri için gerekli olabiliyo...kişisel bi kullanımı yok..ek olarak immobilizer kodları içinde olduğu için yedek anahtar çıkarım işlerinde gerekiyo sanırım
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
yamaha da kırmızı anahtar kod anahtarı olayı var çok önemseniyo...yalan olmasın ama yenisini çıkarttırmak 1500-2000 tl dolaylarında..bazı durumlarda servis hizmetleri için gerekli olabiliyo...kişisel bi kullanımı yok..ek olarak immobilizer kodları içinde olduğu için yedek anahtar çıkarım işlerinde gerekiyo sanırım

İlgincmiş ilkkez duydum :D mühim birsey o zaman bilmeyince renkli topcase anahtarını al bu deseler alirim ben ama :D
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
her aldığınız motorda yedek anahtar, kırmızı anahtar, klavuz, yapılan bakım alınan parça fatura, muayene belgesi evrak olarak ne varsa sorun, km oynamaya da bi nevi çare
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Merhaba arkadaşlar,ismim Anıl forumlarda baya eskiyim ama uzun süreden beri uzaktan takip ediyorum denilebilir.Çocukluğumdan beri motor tepesinde olmama rağmen,trafikte legal olarak 13 senedir motosiklet kullanıyorum.Bu zamana kadar birçok motorum oldu,genelde otomobilde olduğu gibi motosiklette de İtalyancıydım,Gilera,Aprilia,Derbi,Piaggio derken,birgün kendimi yamaha'nın üstünde buldum,yaklaşık 4 senedir yamahacıyım:) Bu da sizin gruba dahil olduğum 2. yamaham XT 660X'im.Yaklaşık 1.5 senedir bende,satmaya niyetlensemde yerine koyacak birşey bulamadığımdan kendisi ile bağlarımı koparamıyorum,sadece yerine koyamamak değil,süper zevkli,sağlam ve sorunsuz bir motor oladuğundan yeni maceralara atılmak istemiyorum. Motorum 2004 model,28bin km'de...Aldığımdan beri üzerine eklemeler yaptım,Delkevic egzoslar,DID zincir-esjot büyük dişli,Koso aynalar,metal cross ayaklıklar,KN filtre+şnorkel iptali,elcik korumalar,metzeler m3,xenon vs vs...Bu arada mekaniğe elim çok yatkındır,bunun da meraktan sökmediğim yeri kalmadı neredeyse,hertürlü diag-hoplama,zıplama,stop etme sorununda yardımcı olmaya çalışırım.Tanıştığıma şimdiden memnun oldum...
nmvq5.jpg

nmvub.jpg

nmvyk.jpg
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
astral kardes motorun cok temiz görünüyor masallah. bende 2 hafta oldu xt660x alali. suan sorunsuz gidiyoruz ama tabi ufak tefek sorunlar yasıyorum anlamadığım icinde devam ediyorzu böle. tecrübene ihtiyacımız olabilir :D
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Merhaba Borisss, hayırlı olsun.Biraz kıl adam olduğum için temiz ve bakımlı tutmak için uğraşıyorum. Dün motor yağını değiştirdim, 3 litre castrol 15W/50 yağ ve hiflo yağ filtresi aldım,değiştirdim,maliyet soran olursa filtre 15TL,yağ 60TL,işçilik ise benden:) Elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Merhaba Borisss, hayırlı olsun.Biraz kıl adam olduğum için temiz ve bakımlı tutmak için uğraşıyorum. Dün motor yağını değiştirdim, 3 litre castrol 15W/50 yağ ve hiflo yağ filtresi aldım,değiştirdim,maliyet soran olursa filtre 15TL,yağ 60TL,işçilik ise benden:) Elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.

eyw usta.. isim neydi bu arada ? benim adım Bora.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
zincir did kardeş, tartışmam bile, bakım en mühimi tabi gene ama v stromda vardı 15 bin km kullandım iyi bakım düzenli gaz yağı temizlik ve yağlama, değil uzamak ayar bile istemedi, 50bin kmyi gözü kapalı yapar yani, vx serisiydi, x ringli yani, km yapıcam 2-3 yıl binerim diyosan hele hiç başka yere bakma DİD sonra don lastiği gibi uzayan zincirle uğraşma

---------- Post added at 04:14 ---------- Previous post was at 04:09 ----------

kullanma klavuzunda yazan orjinal dişli ve zincir ebatlarını da es geçme, zincirle dişlinin uyması lazım birbirine, bazen eni büyük zincir satıyolar
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Ben de DID zincir, esjot dişil derim..Sadece zincir değil,dişli-zincir takım değiştirmek iyidir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-yamaha-xt-660-x-2004-2011-zincir-disli-set-did-esjot-101469373/detay/
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085

2-3 gündür şu ilana bakıyorum bulmak için,
farklı bir topic altında yazışmıştık hatta bunun hakkında,
naptın hocam motoru sattın galiba?
benim bir kaç sorum olacaktı,
egzozların maliyeti ne olmuştu size Akrep egzozlar vardı yanılmıyorsam sizin motorun üzerinde,
birde ortalama şehiriçi ve şehirdışı yakıt tüketimi ne civarda bu aletlerin?
Tüm konuyu okuyamadığım için soruyorum bunu.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşlar merhaba geçen hafta xt660x sahibi oldum iş güç derken hem motora binmeye fazla fırsatım olmadı hemde fotoğraf vs paylaşamadım.2005 model 56bin kmde mavi bir Xtx im oldu,Klr 650 den sonra 4silindir bakınırken yine kendimi tek silindir tepesinde buldum:mrgreen:Motorda aradığım özelliklerin başında pratik olması geliyordu bu sebepten 5 aylık motorsuzluğuma bir son verdim.zamanla motorda extralara yönelicem ama ilk işim tepeden tırnağa bir bakım yaptırmak...
sormak istediklerim var aslında ilk olarak kartel koruma nereden bulabilirim?zenon için önerileriniz var mı?
tabi orta sehpa da ister...koyu bir renk tur camı da takmayı düşünüyorum.
elinde bu malzemelerden olan varsa bana buradan ulaşabilir hatta ilgilenen olursa satılık 2 adet temiz kusursuz cross kask var birsi BOX marka diğeri HEBO HSX-04 CARBON
keyifli sürüşler:wiinkk:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
arkadaşlar merhaba geçen hafta xt660x sahibi oldum iş güç derken hem motora binmeye fazla fırsatım olmadı hemde fotoğraf vs paylaşamadım.2005 model 56bin kmde mavi bir Xtx im oldu,Klr 650 den sonra 4silindir bakınırken yine kendimi tek silindir tepesinde buldum:mrgreen:Motorda aradığım özelliklerin başında pratik olması geliyordu bu sebepten 5 aylık motorsuzluğuma bir son verdim.zamanla motorda extralara yönelicem ama ilk işim tepeden tırnağa bir bakım yaptırmak...
sormak istediklerim var aslında ilk olarak kartel koruma nereden bulabilirim?zenon için önerileriniz var mı?
tabi orta sehpa da ister...koyu bir renk tur camı da takmayı düşünüyorum.
elinde bu malzemelerden olan varsa bana buradan ulaşabilir hatta ilgilenen olursa satılık 2 adet temiz kusursuz cross kask var birsi BOX marka diğeri HEBO HSX-04 CARBON
keyifli sürüşler:wiinkk:

Müdür hayırlı olsun,
Allah kaza bela vermesin,
bende bunlara bakıyorum bu ara şu pratiklik açısından..
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
GaCCaLL iyi dileklerin için teşekkürler,seninde gönlüne göre versin:wiinkk:
arkadaşlar benim sol debriyaj kütüğü ayna bağlantısından kırık yenisini netten nerede bulabilirim farklı modellerin ki uyar mı mesela ybrnin filan bilgisi olan başına gelen var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst