Merhaba arkadaşlar,ismim Anıl forumlarda baya eskiyim ama uzun süreden beri uzaktan takip ediyorum denilebilir.Çocukluğumdan beri motor tepesinde olmama rağmen,trafikte legal olarak 13 senedir motosiklet kullanıyorum.Bu zamana kadar birçok motorum oldu,genelde otomobilde olduğu gibi motosiklette de İtalyancıydım,Gilera,Aprilia,Derbi,Piaggio derken,birgün kendimi yamaha'nın üstünde buldum,yaklaşık 4 senedir yamahacıyım

Bu da sizin gruba dahil olduğum 2. yamaham XT 660X'im.Yaklaşık 1.5 senedir bende,satmaya niyetlensemde yerine koyacak birşey bulamadığımdan kendisi ile bağlarımı koparamıyorum,sadece yerine koyamamak değil,süper zevkli,sağlam ve sorunsuz bir motor oladuğundan yeni maceralara atılmak istemiyorum. Motorum 2004 model,28bin km'de...Aldığımdan beri üzerine eklemeler yaptım,Delkevic egzoslar,DID zincir-esjot büyük dişli,Koso aynalar,metal cross ayaklıklar,KN filtre+şnorkel iptali,elcik korumalar,metzeler m3,xenon vs vs...Bu arada mekaniğe elim çok yatkındır,bunun da meraktan sökmediğim yeri kalmadı neredeyse,hertürlü diag-hoplama,zıplama,stop etme sorununda yardımcı olmaya çalışırım.Tanıştığıma şimdiden memnun oldum...