Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
zamanında satmadın eksozları bana senin de motorun satılmasın herkül :) hayırlı satışlar
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
zamanında satmadın eksozları bana senin de motorun satılmasın herkül :) hayırlı satışlar
aslında parça parça satmaya başlasam,şimdiye biterdi kardeş.:queen:
zalim17,DL yorumu alalım senden.çünkü geçen bir tanesi ile deneme
sürüşü yaptım hızlanma hoşuma gitti,yalnız tek silindir tadı verdi gibi
titreşimden dolayı.ama görüntü heybet gerçekten güzel,tabi ki eski kasa.
abs lisinden bir tane alasım var doğrusu.

jetthro,teşekkürler kardeş.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
hiç düşünme al absli abssiz şiir gibi motor, titresim var ama zararı yok teke göre hele delibaş xtye göre çok az, 6 bin devirde belirgindir orda bi zınlıyo. kısa yolda xt iyi uzun yol denge strom. günde 650 km gittim en ufak sıkıntı yoktu. 1000 km de gidilir en ufak sıkıntısız. konfor olarak tek rakibi touring motorlar o da en az 100 kg fazlası 2 misli hacimi var rahat olsun bi zahmet, tdm cbf bakıyom ben de bu ara, tüm mobiletçiler kaşıntılı gene havalar ısındıkça hadi hayırlısı
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
sefekarhan

motorunu 10-15 dk çalıştırtıktan sonra kapat. birkaç dakika motor yağının kartere süzülmesini bekle. sonra gidonun alt tarafındaki yağ çubuğundan seviyesini kontrol etmelisin. zaten çubukta minimum maksimum seviyesi var.
yalnız seviyeyi kontrol ederken motorun düz bir yerde dik durduğundan emin olmalısın.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
hiç düşünme al absli abssiz şiir gibi motor, titresim var ama zararı yok teke göre hele delibaş xtye göre çok az, 6 bin devirde belirgindir orda bi zınlıyo. kısa yolda xt iyi uzun yol denge strom. günde 650 km gittim en ufak sıkıntı yoktu. 1000 km de gidilir en ufak sıkıntısız. konfor olarak tek rakibi touring motorlar o da en az 100 kg fazlası 2 misli hacimi var rahat olsun bi zahmet, tdm cbf bakıyom ben de bu ara, tüm mobiletçiler kaşıntılı gene havalar ısındıkça hadi hayırlısı
tdm ve cbf vstromdan artısı ne ki,hele cbf 600 kesinlikle güçsüz diyorlar,cbf 1000 fazla yakar ve otoruş pozisyonunu pek sevmedim.
satılırsa kesinlikle vsrtomla bir nikah kıyacağız.ben xt nin torkuna alışınca diğer endurolar kesmez gibi
vara bile çok ağır kalıyor diyorlar.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
düzgün denk gelirse 600 yoksa tdm veya cbf 1000den yana tercih, cbf 1000 150 km altı fazla yakmıyor hatta daha az bile yakıyor sorunu 30 kg fazlası, ona da katlanacaz gari,
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
hayırlı olsun zalim kardeş binlenmişsin.
hemen cbf yorumu alalım vstrom karşılaştırmasıyla beraber.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:23 ----------

ama kırmızı motor yakışıyordu sana açıkçası.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
saol, ilk baş oturuş rahatsız gibi geldi ama sorun yok alıştım 2-3 günde, gidon yükseltme deneyebilirim, 2-3 cm kablo hortum payı var,her devir güç var dellenme yok huyu güzel,frenler şahane dün balata yağ filtre bakıma girdi frenler güzelleşti, ani frende pusmuyor,ön ömörtisörler çok yumuşak dönerken dalgalı yol olunca boşa çıkıyo gibi oluyo, yan ayağın yeri gıcık pedalın orlarda bulması açması biraz gıcık, durduğu yerde hissettiriyor kiloyu, stromun sallıyodum bacak arasında bunun payı az. genel olarak süper motor, ilk zaman bastım elim ayağım titredi greyder gibi fena asılıyor
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
fazla yumuşak amörtisör hariç full artı, o da dalgalı yolda virajda sıkıntı, o hariç bi eksisini görmedim. 1 hafta oldu gerçi çok da bişey demem yanlış olur. yarım litre 1 litre 100kmde benzin hesabı da yoksa (can sıkıyor ayrı konu) hiç bi eksisi yok, 4 silindirin genel olarak ömürsüz olduğu bi gerçek ama apaçi reysingçiler için geçerli o da, 180 bg 1000rr motorunun 97 bg düşmüş hali uzun ömürlü olur, oldukça düşük devirli ve gücü düşük devirde, v strom 10500de kırmızıya giriyor bu 4 silindirken 10binde giriyor kırmızıya. 5-6 bin devirdir sanıyosun göstergeye bakınca 3 bin çıkıyo alet sakin ayar tek ayar gidiyor. bayır çayır hafif arazide vstrom daha iyidir bi de tabi, 19 ön teker, çakma enduro desenli tekerler nispeten yüksek alt vb sebeplerden. almadan önceki araştırmalım sonucu model olarak kusurları: 2006larda tek tük alternaör sorunlu,arka amörtisöre çamurluk (hugger) yok, aküsü zayıf 8 amperlik, kısa ve çok yumuşak ve ayarlanamayan ön amörtisör
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
138
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tamamen-orjinal-17binde-122634250/detay/
2. sahibiyim. Maddi sıkıntıdan dolayı satılıktır. İlk sahibi ile de görüştürebilirim. Kazası vs. hiçbirşeyi yoktur.
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
2
Merhaba arkadaslar,

Ehliyet ve eğitimlerden sonra, uzun araştırmalar sonucu XT 660 R almaya karar verdim, ve geçen hafta muradima erdim. Bu ilk motorum olduğundan sırada koruma ekipmanları var. Ilk aşamada daha çok yolda kullanacağım ama dual sport tarzı, arazide de beni üzmeyecek, 4 mevsim kullanılacak ekipmanlar bakiyorum. Outdoor giyime de aşina olduğumdan bu tarz ekipmanlarin bazi aşırı markalar haricinde fiyatlarını hakettiklerini düşünüyorum, toplam bütçemden 2000-2500 TL civarini bu işe ayırarak, motorsiklet seçimimi ona göre yaptım, ama tabi bunu yaparken fiyatlara internetten soyle bir bakmıştım. Ne yazık ki, internetten araştırarak bulduğum çoğu marka ya Türkiye'de yok, ya da çok daha pahalı. Baktığım modeller arasında Shoei hornet ds kask, Revit sand mont / pantalon var. Ayrıca bot ve eldiven de alacağım. Benzeri ekipmanlar hakkında tecrübesi olanlar var mı?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
kaska hornet gerek yok kapalı kask güneş gözlüklü ideal, shark 900 veya marushin 999 (1100gr) ideal,500-600 tl civarı.yüzde 90 asfaltta gidip ne gerek var hornete
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst