saol, ilk baş oturuş rahatsız gibi geldi ama sorun yok alıştım 2-3 günde, gidon yükseltme deneyebilirim, 2-3 cm kablo hortum payı var,her devir güç var dellenme yok huyu güzel,frenler şahane dün balata yağ filtre bakıma girdi frenler güzelleşti, ani frende pusmuyor,ön ömörtisörler çok yumuşak dönerken dalgalı yol olunca boşa çıkıyo gibi oluyo, yan ayağın yeri gıcık pedalın orlarda bulması açması biraz gıcık, durduğu yerde hissettiriyor kiloyu, stromun sallıyodum bacak arasında bunun payı az. genel olarak süper motor, ilk zaman bastım elim ayağım titredi greyder gibi fena asılıyor