Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
10
herkese merhaba.

motorumu ikinci el almıştım k&g hava filtresi ve iridyum buji zaten varmış üzerinde. bende acropovic taktım inanılmaz bir motor sesi oldu. zaten çok keyif alıyordum iyice arttı keyif. yakıt tüketiminde ise hala bi artış gözlemedim. önce de 30tl ye 200km gidiyodum yine aynı.
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
50
Devirdaim pompasında arıza

Daha önce belirttiğim üzere sıfır aldığım motorumun soğutma suyunda sızma problemi vardı.1000km bakımında servise gösterdim ve devirdaim pompasında fabrikasyon hatası olduğu ve garantiden değişeceği söylendi.3hafta oldu ve hala parça bekliyoruz.motoru kullanmamın bi sorun yaratmıyacağı söylendi ama bu yinede pek hoş değil.böyle her parça için 1 ay beklersek işimiz var.ben yedek parça problemi yaşamıyım diye bmw yerine yamahayı tercih ettim fakat demekki bu distrübütörlerin hepsi aynı.daha çok şey söylemek isterim fakat ne desek boş.daha önce türkiyedeki servislerle markalarla ilgili ne yazılar yazıldı çizildi.1ay boyunca debriyaj teli bekleyen ayna,far,sinyal bekleyen insanların yazılarını okuduk.değişen ne?hiçbişey!!!tüketici hakları mahkemesinin işini nasıl yaptığıda ortada zaten.pek ipleyen yok yani.mecburen beklicez.
herkese kolay gelsin.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
xt660 kulanıcılarına bır sey sormak ıstıyorum honda transalp ve bu motor aynı klasmandamı sankı xt660 bana daha cok arazi motoruymus gıbı gelıyor yoldan zıyade öle bir havası var ayrıca eger klansman aynıysan transalp 18000 tl bu motor su anda 13000 tl bu aradakı 5000 tl lik farkı acıklayabılcek olan varmı? transalp asfaltta daha rahat ve hızlı br motor sanırsam bu motora göre ama bu motorun yeteneklerınıde merak ediyorum..xt660 ın lastıklerıyle asfaltta rahat sekılde yol alınıyıormu vıraj kabılıyetını bu lastıkler nasıl etkılıyor?
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
xt660 kulanıcılarına bır sey sormak ıstıyorum honda transalp ve bu motor aynı klasmandamı sankı xt660 bana daha cok arazi motoruymus gıbı gelıyor yoldan zıyade öle bir havası var ayrıca eger klansman aynıysan transalp 18000 tl bu motor su anda 13000 tl bu aradakı 5000 tl lik farkı acıklayabılcek olan varmı? transalp asfaltta daha rahat ve hızlı br motor sanırsam bu motora göre ama bu motorun yeteneklerınıde merak ediyorum..xt660 ın lastıklerıyle asfaltta rahat sekılde yol alınıyıormu vıraj kabılıyetını bu lastıkler nasıl etkılıyor?


Transalp çift silindir V-motoru olan bir makine ve XT'den daha çok yol motoru. XT allroad ( her yol) için yapılmış bir alet bence. Transalp'in aeorodinamiği daha gelişmiş olarak tasarlanmış. ; mesela XT'de yediğiniz rüzgarı Transalp'te yemiyorsunuz. Transalp'te benzin göstergesi filan var.Transalp yüksek süratlerde XT'den çok daha konforlu ve gerçekten daha rahat. XT660'ta virajlarda gayet rahat bir motosiklet viraj kabiliyeti birbiriyle kıyaslanamaz.
XT hem arazi hem asfalt hemde uzun yolda kullanabilirsin ama tam olarak ne arazi ne asfalt nede uzunyol motosikletinin tadını alamazsın. Hepsin azar azar desem yeridir ...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
anladım zor bır secım aslında ılerde bu ıkı motor arasında kalmam cok olası tabı bıraz daha uzun yol konforuna kayarsam transalp olur ama oncelıkle ıkı motoruda kullanıp bakmak lazım ne ıyı karar ole verılır ama fıyatına gore cok ıyı bır motor bana gore hem havalı hem torklu
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
1
anladım zor bır secım aslında ılerde bu ıkı motor arasında kalmam cok olası tabı bıraz daha uzun yol konforuna kayarsam transalp olur ama oncelıkle ıkı motoruda kullanıp bakmak lazım ne ıyı karar ole verılır ama fıyatına gore cok ıyı bır motor bana gore hem havalı hem torklu

Selamlar bende xt660x kullanıcısıyım :)

xt ile transalp arasında bende cok gidip gelmiştim + sı şu ABS ve 2. silindir o aradaki 5 lita oraya gidiyor :p ama xt yi tercih ettim asıl amacım sehir içinde kullanmak oldugu için transalp biraz iri geldi gözüme birde yeni model eskilere göre fazla yumusak hatlı eski takozluğu daha güsel transalpin

sonuc olarak xt660x 2008 turuncu bir makina kullanıyorum

10 (aslında 9,3) litre benzin ile 180 km gidebildim şehir içinde (gazı biraz açtım sanırım) en son ölçümüm bu oldu henüz 4000 km de belki ilerleyen KM lerde daha az yakar emin değilim bana biraz cok gibi geldi forumda xt660r ile 200-230 gibi rakamlar görünce

titreşim konusuna gelince: sadece gidondaki titreşim rahatsız edici belli bir devirin üzerinde özellikle yuksek hızda sabit devirde giderken ellerim karıncalanıyordu ama o da geçti :p sanırım alıştım bilemiyorum + gidondaki sinyal tuşlarının oldugu plastik muhafazanın vidası düşmüş herşey titreşimin suçu :)

herkese tekrar selam, keyifli ve kazasız sürüşler.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
10
herkese merhaba.

ayrı sınıfların motorları bunlar. biri touring bin dünyanın öbür ucuna git. diğeri enduro (hard olmamak şartıyla ) asfalt ve arazi için tasarlanmış. konfor transalpe göre çok daha düşük. daha yorucu bir makina. kullanım amacınıza göre seçmelisiniz bence.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
maşalardaki yağ oranı lt bazında ne kadar olucak 660r ın?
Maşalardaki yağ oranı diye birşeymi var gülaycım :p Zaten yağ şaseden dolanıyor, o da 3.8 lt falan alıyor.
herkese merhaba.

motorumu ikinci el almıştım k&g hava filtresi ve iridyum buji zaten varmış üzerinde. bende acropovic taktım inanılmaz bir motor sesi oldu. zaten çok keyif alıyordum iyice arttı keyif. yakıt tüketiminde ise hala bi artış gözlemedim. önce de 30tl ye 200km gidiyodum yine aynı.
Hava filtresi + egzost benzin tasarrufu sağlar yakışı arttırmaz.
ses için ikinci el eksoz nereden bulabilirim acaba......
sıfır çok zor bulman zaten hocam.. sahibinden ilanlara bak .2 brothers yada akrapovic :cat:
xt660 kulanıcılarına bır sey sormak ıstıyorum honda transalp ve bu motor aynı klasmandamı sankı xt660 bana daha cok arazi motoruymus gıbı gelıyor yoldan zıyade öle bir havası var ayrıca eger klansman aynıysan transalp 18000 tl bu motor su anda 13000 tl bu aradakı 5000 tl lik farkı acıklayabılcek olan varmı? transalp asfaltta daha rahat ve hızlı br motor sanırsam bu motora göre ama bu motorun yeteneklerınıde merak ediyorum..xt660 ın lastıklerıyle asfaltta rahat sekılde yol alınıyıormu vıraj kabılıyetını bu lastıkler nasıl etkılıyor?
Transalp çift silindir + abs :)
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
herkese merhaba.

ayrı sınıfların motorları bunlar. biri touring bin dünyanın öbür ucuna git. diğeri enduro (hard olmamak şartıyla ) asfalt ve arazi için tasarlanmış. konfor transalpe göre çok daha düşük. daha yorucu bir makina. kullanım amacınıza göre seçmelisiniz bence.

Transalp için touring demek yanlış olur zira o bir safkan enduro. DL650 için touring diyebiliriz mesela yada bir paneuropean bu motorlar touring'tir ama ; Transalp bildiğimiz enduro'dur. (tabii ki arazi için çok uyumlu değil ama TKC80'leri takıp çantayıda çıkarttığınız zaman, biraz da güçlü kuvvetli bir adamsanız istediğiniz gibi oynarsınız Transalp ile arazide)
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
50
Bu hafta sonu BMW Rider Academy'nin Kemerburgaz'da yapacağı enduro eğitimlerine katılıyorum.Eğitimler milli krosscu Ümit Salkım tarafından veriliyor ve 2gün sürüyor.Daha önce kendisinden ARAKONTROL eğitimi aldığım Rahmi Barutcu;teknikleri bildiğinde bu makinanın arazide ve yolda yapabilceklerine inanamıcaksın ve kullandıkca daha fazla keyif alıcaksın demişti.umarım öyle olur.eğitimden sonra bilgileri burada paylaşırım.bence çok keyifli olacak.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enduro ve süpermoto tercih eden dostlar 1995 yamaha xt600e ve 2005 xt660x sahibiyim.xt600e 65000 km xt660x im 30000 kmde. bilgi paylasmak isteyene 05355810784 yardımcı olabilirim.kahraman maraşlıyım.sevgiyle kalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
10
herkese merhaba.

arkadaşlar ön camım kırıldı yenisini alıcam fakat en uygun nerden bulunur uygun fiyat ne kadardır bilmiyorum. yardımcı olabilecek var mı?

biraz araştırdım sahibinden.com da 110 tl satıyorlar (uzun renkli cam). bikaç yere sordum orjinaline 90€ diyorlar. ama bir türlü emin olamadım.
 
Katılım
11 Tem 2009
Mesajlar
46
bende anadolu yakasında eldiven gözlük kask filesi alabileceğim yer aroyurm bilen varsa çok yardımcı olur
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
73
xt 660 x/r yardım ..

mrb arkadaşlar şuan cbr 125r sahibiyim motosikletimi yakın biri cok istiyor ve sattım sayılır. yükseltmek için xt 660 düşünüyorum x-r olarak hangisini önerirsiniz düşündüğüm motosiklet doğru tercihmidir ? (arkadaşlar öncelikle cevaplarınız için şimdiden teşekür ediyorum yorumlarınızı yaparken nedenlerinide söylermisiniz iyisiyle kötüsüyle. teşekürler ):cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kendi segmentinde iyi bir seçim. Kullanan arkadaşlar detaylı bilgi verirler eminim.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
benim arkadaş r modelini aldı 0 km kampayalı fiyattan bir kaç kere sürme fırsatım oldu çok yüksek bir motosiklet ağayımın ucu ile destekliyordum motoru nasıl dağ motosikleti anlamış değilim dağda hafif bir yükseklikte dursan garanti düşürürsün motosikleti ve daha yeni olmasına rağmen nasıl olduysa tüm elektrik soketleri oksit yapmış garantiden değiştirdi ve düşük devirde vites değiştirdiğinde hep stop ediyor bildiğim bu sorunları vardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst