- Katılım
- 15 Mar 2008
- Mesajlar
- 329
xt125 te var mı ? yanlış olmasın ?
dijital içerisinde analog bir devir kadranı varsa bilemicem ama 660ta yok buna eminim![]()
xt125 te bilgisayar oyunlarındaki gibi ufak bir dijital devir saati var.
Şahidim.
xt125 te var mı ? yanlış olmasın ?
dijital içerisinde analog bir devir kadranı varsa bilemicem ama 660ta yok buna eminim![]()
arkadaşlar minisküs denen illet bir rahatsızlıktan dolayı daha 3 ay önce hevesle aldığım xt660r ımı satıyorum.Özelden msj. atıp ayrıntıları öğrenebilirsiniz.
Hehe xt 660 r almanda bu başlığın etkisi var mı acaba :mrgreen:Hehe, bu başlığı açmanda XT660R almanın etkisi var mı acaba? :cherry:
Hehe xt 660 r almanda bu başlığın etkisi var mı acaba :mrgreen:
sağolasın. Bende seni ve senin Titanı görmeyi isterdim artık başka bir zamana inşallah. Belki bir gün yolum Bursa'dan geçer yada sen bir gün Ankara'dan geçersen karşılaşırız :rendeer:Seni aradım seni sordum emok ta Titanı gör konuşalım istedim...
Geçmiş olsun gelememene üzüldüm...
Selamlar..![]()
...Bu topic Ölü bir topic olmamalı...
130dan sonra titreşimin fazla olması pek hoşbirşey değil:silent: Ara hızlanmalarımı iyidir nedir bu motoru artı özeliği:silent:Bence de olmamalı ama burada bu motora pek rağbet yok gibi görünüyor.
130'dan sonra titreşim çok rahatsız edici boyuta ulaşıyor. Fazla gazlamazsan sorun yok, hatta keyifli bile denebilir.
...130 dan sonra yada once diye bir tarif bana biraz yanlış gibi geldi...
Motor belirli bir devire geldiğinde olur o titreşim