anladım zor bır secım aslında ılerde bu ıkı motor arasında kalmam cok olası tabı bıraz daha uzun yol konforuna kayarsam transalp olur ama oncelıkle ıkı motoruda kullanıp bakmak lazım ne ıyı karar ole verılır ama fıyatına gore cok ıyı bır motor bana gore hem havalı hem torklu
Selamlar bende xt660x kullanıcısıyım
xt ile transalp arasında bende cok gidip gelmiştim + sı şu ABS ve 2. silindir o aradaki 5 lita oraya gidiyor

ama xt yi tercih ettim asıl amacım sehir içinde kullanmak oldugu için transalp biraz iri geldi gözüme birde yeni model eskilere göre fazla yumusak hatlı eski takozluğu daha güsel transalpin
sonuc olarak xt660x 2008 turuncu bir makina kullanıyorum
10 (aslında 9,3) litre benzin ile 180 km gidebildim şehir içinde (gazı biraz açtım sanırım) en son ölçümüm bu oldu henüz 4000 km de belki ilerleyen KM lerde daha az yakar emin değilim bana biraz cok gibi geldi forumda xt660r ile 200-230 gibi rakamlar görünce
titreşim konusuna gelince: sadece gidondaki titreşim rahatsız edici belli bir devirin üzerinde özellikle yuksek hızda sabit devirde giderken ellerim karıncalanıyordu ama o da geçti

sanırım alıştım bilemiyorum + gidondaki sinyal tuşlarının oldugu plastik muhafazanın vidası düşmüş herşey titreşimin suçu
herkese tekrar selam, keyifli ve kazasız sürüşler.