Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
1.72 SORUN olabilir , bagaj çok önemli şehir içinde , honda forza deneyebilirsin ,
fakat yeni başlıyorsan xj6 biraz soru işareti kalır , hem senin canın için hemde motoruna zarar verme ihtimalin yüksek olduğu için ,
nasıl kullanacağını gözden geçir bence , eğer full şehir içi kullanacaksan , kesinlikle maxiscooter al derim
 
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
4
arkadaşlar xmax 400 alma aşamasındayım hatasız momo 14 model 6 binde 21,5 fiyat nasıl? birde momo ve düzlerin farkı nedir,400 lüğün kronik problemi ve 250 liğe göre aralarında motor harici fark varmı ?
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
12
arkadaşlar motora yeni başlayacağım. Yaş 26 Ne yapacağımı bilecek olgunlukta bir insanım. Ya yamahanın xj6 larından birini yada bu xmax 250 yi alacağım scooterı isteyişimin nedenide sadece baajı yoksa xj6 alacağım. Kafamı çelen şey ise sele yüksekliği boyum 1.72 80 kiloyum bacaklar güçlü fakat yere baskmadıkça hulk da olsam zorlayacaktır. 1.72 boyunda biri için x max 250 sorun yaratırmı durmalarda

Şahsi düşüncem, yeni başlayacak birisinin tercihi kesinlikle XJ6 olmamalı, bu kadar güçlü bir motosiklet yeni başlayacak biri için çok riskli. Xmax 250 için 1.72 boyda tabanlar tam olarak yere basmasa da sorun olacağını sanmam, tecrübesi olanlar için kullanımı son derece kolay bir scooterdır.
Ancak asıl mesele de tecrübe zaten, xmax 250 hafif bir scooter değil ve eğer tecrübe yoksa, düşük süratlerde düşme-kalkma kaçınılmaz olur, parçası da hiç ucuz değildir. Bu sebeple, bagaj olmazsa olmaz değilse, ben olsam 250 cc'yi geçmeyen, ayaklarımın tam olarak yere bastığı, parçası xmax 250'ye göre nispeten ucuz ve ağırlığı da daha az olan standart bir motosiklet alırım.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
Bana göre fiyat biraz yüksek geldi , 250 ile 400 arasında son hız farkını saymazsak pek fark yok ,
eğer şehirlerarası çok fazla kullanmayacaksan bence gerek yok , git 0 km 250lık al , sorunsuz temiz temiz bin derim ,
ama her hafta sonu uzaklara yolculuk varsa durum değişir .....
x mmax 400 artık gelmeyecek , küçük bir detay , ama aklında bulunsun , "@ayyildiz1"
 
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
4
arkadaşlar xmax 400 alma aşamasındayım hatasız momo 14 model 6 binde 21,5 fiyat nasıl? birde momo ve düzlerin farkı nedir,400 lüğün kronik problemi ve 250 liğe göre aralarında motor harici fark varmı ?

xmax 400 abs momo tam açılımı eksik olmuş sanırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

Bana göre fiyat biraz yüksek geldi , 250 ile 400 arasında son hız farkını saymazsak pek fark yok ,
eğer şehirlerarası çok fazla kullanmayacaksan bence gerek yok , git 0 km 250lık al , sorunsuz temiz temiz bin derim ,
ama her hafta sonu uzaklara yolculuk varsa durum değişir .....
x mmax 400 artık gelmeyecek , küçük bir detay , ama aklında bulunsun , "@ayyildiz1"
peki fiyat kaç olmalıydı sizce ?
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
xmax 400 abs momo tam açılımı eksik olmuş sanırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

peki fiyat kaç olmalıydı sizce ?

Bu benim görüşümdür ; 19,5-20 aralığında bitmeli , illa xmax400 isteniyorsa ,
dediğim gibi ben olsam 17 ye 0 km xmax 250 alır , motora biner , kalan parayla yunanistan a yaz tatiline giderim :))
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
arkadaşlar motora yeni başlayacağım. Yaş 26 Ne yapacağımı bilecek olgunlukta bir insanım. Ya yamahanın xj6 larından birini yada bu xmax 250 yi alacağım scooterı isteyişimin nedenide sadece baajı yoksa xj6 alacağım. Kafamı çelen şey ise sele yüksekliği boyum 1.72 80 kiloyum bacaklar güçlü fakat yere baskmadıkça hulk da olsam zorlayacaktır. 1.72 boyunda biri için x max 250 sorun yaratırmı durmalarda

Ben boy sıkıntısı çekeceğini pek düşünmüyorum,tamam ayakların tam yere basmaz tek ayağının üstünde yada parmak uçlarında tutabilirsin motoru,xj6 ile başlamak sıkıntı olabilir senin için,hiç düşünme al x max rahatına bak.Benimde boyum 1,73 bu arada ilk 1 hafta zorlandım şimdi hiç bir sıkıntı yaşamıyorum,artçılıda sürüyorum boyu çok sıkıntı etme.
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
149
herkese merhaba,

motora benzin doldururken taşma problemi ile karşılaşan var mıdır? Benzin pompası doluma yakın benzin akışını kesiyormu? bende bir kez taşma oldu, o sebepten sordum. Ayrıca benzin ışığı yandıktan sonra kaç km gidiyor xmax 250?
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
2
herkese merhaba,

motora benzin doldururken taşma problemi ile karşılaşan var mıdır? Benzin pompası doluma yakın benzin akışını kesiyormu? bende bir kez taşma oldu, o sebepten sordum. Ayrıca benzin ışığı yandıktan sonra kaç km gidiyor xmax 250?

Kullanım klavuzunda

Yakıt deposu kapasitesi:13.2 LYakıt seviyesi uyarı lambası yandığında depoda kalan yakıt miktarı:2,5 L

Diyor.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Bu benim görüşümdür ; 19,5-20 aralığında bitmeli , illa xmax400 isteniyorsa ,
dediğim gibi ben olsam 17 ye 0 km xmax 250 alır , motora biner , kalan parayla yunanistan a yaz tatiline giderim :))

bende 250 vardı 1 yıl kullandım satıp 400 aldım

250 ile 400 ayrı dünyalar,,hızlanma ,ara hızlanma ve sollamalarda 250 trafikte yetersiz kalıyordu
hele artçınız varsa sollama yapmaya korkuyorsunuz

trafikte ilerlerken bir aracı sollamaya kalktığınızda araç biraz gaza yüklense kalakalıyorsunuz ,,yani trafikte sizi geçmeyen araba yok gibi bişey
0-100 ü 13-14 saniye

ama xmax 400 öyle değil orijinal hali 0-100 hızlanması 8 saniye j-costa varyatörle bu 6 saniyeye iniyor,buda son model spor arabalara eşit bir hızlanma
ben çok memnunum,artçılı artçısız hiç farketmiyor,gazı kapadığımda istediğim arabayı sorunsuz korkmadan sollayabiliyorum

250 şehir içi zar zor idare eder ama uzun yolda kesinlikle yetersiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

arkadaşlar xmax 400 alma aşamasındayım hatasız momo 14 model 6 binde 21,5 fiyat nasıl? birde momo ve düzlerin farkı nedir,400 lüğün kronik problemi ve 250 liğe göre aralarında motor harici fark varmı ?

benim motorumda momo

momo ile düzlerin farkı,,
görüntüsü yani boya farkı var momolar koyu mat siyah,

ayak koyma yerleride parlak ayak pedleri var,,

selesinde momo desing yazıyor ve düz xmax e göre daha yumuşak ve konforlu,,

torpido kapaklarının üstü düzlerde plastik,momoda deri kaplama,,

yan grenajlarda momo desing yazıları var

birde gösterge çerçevelerinin ve ışıklarının rengi farklı

bunlar gibi görüntü farkları var ,diğer herşey aynı

400 lüğün kronik problemi diye bişeyle karşılaşmadım duymadım,,motor zaten daha önceki versiyonlarda kullanılmış sorunsuz kendini kanıtlamış bir motor
orijinal varyatörle kalkışlarda belli bir devirde titraşim hissediyorsunuz ama rahatsız edecek seviyede değil,onunda çaresi var,,ben j-costa varyatör taktım ve bu titreşimi tarihe gömdüm,,yani sıfıra indi,,gerçi orijinal varyatörle bu titreşim 250 dede 400 dede var,,çaresi j-costa

250 ile 400 arasındaki farklara gelince

kasa olarak aynı kasa fark yok

motor haricinde

400 biraz daha ağır,,30-35 kg gibi,sebebi motorun ve egzosun büyük olması

250 de önde tek disk fren var 400 de çift disk

göstergeler farklı ,400 deki bildiğin ibreli araba göstergesi

selenin ortasında artçının ileri kaymasını önleyen parça var

400 ün egzosu devasa büyük,ve ağır,15 kg a yakın geliyor,,ben akrapoviç taktım 4-5 kg ,motor bayağı hafifledi

arka lastik 400 de daha kalın

hava filtre kutuları 250 de 1 adet 400 de sağda ve solda olmak üzere 2 adet,,ve daha büyük kutu

ve en büyük fark performans
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
11
Ben boy sıkıntısı çekeceğini pek düşünmüyorum,tamam ayakların tam yere basmaz tek ayağının üstünde yada parmak uçlarında tutabilirsin motoru,xj6 ile başlamak sıkıntı olabilir senin için,hiç düşünme al x max rahatına bak.Benimde boyum 1,73 bu arada ilk 1 hafta zorlandım şimdi hiç bir sıkıntı yaşamıyorum,artçılıda sürüyorum boyu çok sıkıntı etme.

Sizinde ilk motorunuzmuydu. Daha önceden bir tecrübeniz var mıydı. Ayaklarım güçlüdür bende tek ayakta tutarım diye düşündüm yada alçak sele yapmaya çalışırım diye düşünmüştüm.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
xmax 400 alırsanız satarken elinizde patlıyabilir aylarca satmak için sahibinden.com sitesinde sürünürsünüz onuda düşünün....
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
Sizinde ilk motorunuzmuydu. Daha önceden bir tecrübeniz var mıydı. Ayaklarım güçlüdür bende tek ayakta tutarım diye düşündüm yada alçak sele yapmaya çalışırım diye düşünmüştüm.

Hayır ilk motorum değil ama x max 250 öyle aman aman hızlanan dengesiz bir motor değil,boyu çok sıkıntı etme pratik yapa yapa kavrarsın işi.İlk motorun olucaksa abs li modeli tercih etmelisin,çünkü acemilikte ön fren çok can yakıyor malesef :D
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,839
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
xmax 250 benim ilk motorum.
Ehliyet kursunda A sınıfı ehliyet için eğitimleri Honda CBF500 ile aldım. xmax 250'nin ağırlığı CBF 500 ile neredeyse aynı ama CBF 500 bana heyula gibi kocaman ve ağır gelmişti. Ehliyet sınavına girene kadar kendi motorumu hiç sürmedim. Sol el debriyaj alışkanlığım kaybolmasın zaten acemiyim iyice kafam karışmasın zaten ehliyetsiz motor sürülmez deyip kendi motoruma yalnızca artçı olarak bindim. :)
Sınavdan sonra kendi motorumla sınav yapılan yerin boş olan tarafında turladım yarım saat kadar. CBF 500'den sonra çok çok rahat geldi. Ağırlığı neredeyse aynı ama nedense hafif geldi.
Boyum 1.80, ayaklarım yere basma sıkıntısı yaşamadım ama zaten çok dengeli motor, daha kısa olanların da sıkıntı yaşadığını görmedim. Biraz pratikten sonra alışılır.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
xmax 400 alırsanız satarken elinizde patlıyabilir aylarca satmak için sahibinden.com sitesinde sürünürsünüz onuda düşünün....

ırak sende 250 var diye niye seni tokat manyağı yapan 400 e mok atmaya çalışıyorsun
bahsettiğin motor xmax piyasanın en popüler motorları,bunlar satılmazsa hiç bir motor satılmaz hepsi elde kalır

hem 250 hem 400 ün şuan sıfır üretimi yok ozaman 2 side elde kalıcak demek,,xmax 300 den başka seçenek yok artık
bu motorların hiçbiri elde kalmaz hepsi satılır alınır o konuda şüphen olmasın,kafanı yorma sen
birde 250 ile avrupada otoyola çıkamıyorsun biliyosun değilmi,300cc altı yasak,,o yasa burayada geliyor,,e5 den tıpış tıpış gidersin ozaman
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
ırak sende 250 var diye niye seni tokat manyağı yapan 400 e mok atmaya çalışıyorsun
bahsettiğin motor xmax piyasanın en popüler motorları,bunlar satılmazsa hiç bir motor satılmaz hepsi elde kalır

hem 250 hem 400 ün şuan sıfır üretimi yok ozaman 2 side elde kalıcak demek,,xmax 300 den başka seçenek yok artık
bu motorların hiçbiri elde kalmaz hepsi satılır alınır o konuda şüphen olmasın,kafanı yorma sen
birde 250 ile avrupada otoyola çıkamıyorsun biliyosun değilmi,o yasa burayada geliyor,,e5 den tıpış tıpış gidersin ozaman

valla seninle münakaşaya girmicem jcostalı cesur yürek.

900 lira para verip jcosta taktım diye böbürlen sen

aklı olan dr pulley alır diyorum ve seni tek başına kudurman için bırakıyorum :D
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
ırak gel yanıma sen benim motoru bir kullan kalkışa seriliğie ara hızlanmaya titreşimin sıfır olduğuna bir bak ondan sonra fikrini aliim senin,,boş konuşma

hem 900 değil 1300 tl
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
ırak gel yanıma sen benim motoru bir kullan kalkışa seriliğie ara hızlanmaya titreşimin sıfır olduğuna bir bak ondan sonra fikrini aliim senin

hem 900 değil 1300 tl

hee yani daha çok para verdim diyosun :D

neyse sen takıl burda xmax 400*akrapoviç*jcostalı cesur yürekli


murat sen jcosta ya 1300 lira verdin

ben dr pulley ağarlıklara 180 lira verdim

seni bıraz kudurtayım
brNpyb.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst