Bu benim görüşümdür ; 19,5-20 aralığında bitmeli , illa xmax400 isteniyorsa ,
dediğim gibi ben olsam 17 ye 0 km xmax 250 alır , motora biner , kalan parayla yunanistan a yaz tatiline giderim

)
bende 250 vardı 1 yıl kullandım satıp 400 aldım
250 ile 400 ayrı dünyalar,,hızlanma ,ara hızlanma ve sollamalarda 250 trafikte yetersiz kalıyordu
hele artçınız varsa sollama yapmaya korkuyorsunuz
trafikte ilerlerken bir aracı sollamaya kalktığınızda araç biraz gaza yüklense kalakalıyorsunuz ,,yani trafikte sizi geçmeyen araba yok gibi bişey
0-100 ü 13-14 saniye
ama xmax 400 öyle değil orijinal hali 0-100 hızlanması 8 saniye j-costa varyatörle bu 6 saniyeye iniyor,buda son model spor arabalara eşit bir hızlanma
ben çok memnunum,artçılı artçısız hiç farketmiyor,gazı kapadığımda istediğim arabayı sorunsuz korkmadan sollayabiliyorum
250 şehir içi zar zor idare eder ama uzun yolda kesinlikle yetersiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
arkadaşlar xmax 400 alma aşamasındayım hatasız momo 14 model 6 binde 21,5 fiyat nasıl? birde momo ve düzlerin farkı nedir,400 lüğün kronik problemi ve 250 liğe göre aralarında motor harici fark varmı ?
benim motorumda momo
momo ile düzlerin farkı,,
görüntüsü yani boya farkı var momolar koyu mat siyah,
ayak koyma yerleride parlak ayak pedleri var,,
selesinde momo desing yazıyor ve düz xmax e göre daha yumuşak ve konforlu,,
torpido kapaklarının üstü düzlerde plastik,momoda deri kaplama,,
yan grenajlarda momo desing yazıları var
birde gösterge çerçevelerinin ve ışıklarının rengi farklı
bunlar gibi görüntü farkları var ,diğer herşey aynı
400 lüğün kronik problemi diye bişeyle karşılaşmadım duymadım,,motor zaten daha önceki versiyonlarda kullanılmış sorunsuz kendini kanıtlamış bir motor
orijinal varyatörle kalkışlarda belli bir devirde titraşim hissediyorsunuz ama rahatsız edecek seviyede değil,onunda çaresi var,,ben j-costa varyatör taktım ve bu titreşimi tarihe gömdüm,,yani sıfıra indi,,gerçi orijinal varyatörle bu titreşim 250 dede 400 dede var,,çaresi j-costa
250 ile 400 arasındaki farklara gelince
kasa olarak aynı kasa fark yok
motor haricinde
400 biraz daha ağır,,30-35 kg gibi,sebebi motorun ve egzosun büyük olması
250 de önde tek disk fren var 400 de çift disk
göstergeler farklı ,400 deki bildiğin ibreli araba göstergesi
selenin ortasında artçının ileri kaymasını önleyen parça var
400 ün egzosu devasa büyük,ve ağır,15 kg a yakın geliyor,,ben akrapoviç taktım 4-5 kg ,motor bayağı hafifledi
arka lastik 400 de daha kalın
hava filtre kutuları 250 de 1 adet 400 de sağda ve solda olmak üzere 2 adet,,ve daha büyük kutu
ve en büyük fark performans