buyur
ayakkabının burnu karşıya zarar vermemesi için küçük bir parçada karşıya yapıştırdım
[url]https://i.hizliresim.com/yEXDya.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/69014W.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/W0dPlL.jpg[/url]
Teşekkürler
buyur
ayakkabının burnu karşıya zarar vermemesi için küçük bir parçada karşıya yapıştırdım
[url]https://i.hizliresim.com/yEXDya.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/69014W.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/W0dPlL.jpg[/url]
Gündüz uzunları yak. Ben de bu çakardır, led vb şeyleri karşıyım. Mühendisler bu aletin elektrik kapasitesi ne ise ona göre akü koyuyor. Millet dayıyor döşüyor lambayı. Sonra benim akü voltajı dansöz gibi oynuyor. Motor 2 gün yatıyor akü çok düşük seviyeye iniyor diyor.
Ben son 2 aydır uzunları yakarak geziyorum. Bilseydim aldığım günden itibaren gezerdim. Hele sıkışık trafikte filtre yaparken farkını fark edince. Vay arkadaş demiştim. Adamlar ambulans görmüş gibi yol veriyor. :d
amaç görünürlük yaratmak ise araç sürücüsüde size karşı uzunları yakarsa sinirlenir misiniz
Teşekkürler hocam bunu alayım ozaman
1-bir de su linkteki sis farlarını almayı düşünüyorum tavsiye eder mısınız sis farı bunları nerede montaj yaptırırım Maltepe'de yım ben montaj günlüğü diye görüyorum xmax sayfalarında uygun mudur yoksa başka tavsiyeniz var mı
2- bunları yaptirmisken şunu da yaptır diyeceğiniz birşey var mı mesela F1 üçgen stop gördüm mesela
3- son olarak sizin motosiklette gördüm sanırım ayak koyduğumuz yerlere stiker gördüm ama nette bulamadım var midir linki
Bulmuşken sizi hepsini sorayım dedim şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
Linki unutmuşum
https://m.tr.aliexpress.com/item/32309986521.html
Arkadaşlar amaç sadece görünürlüğü artırmaksa sis farı yerine çakarlı kartal gözü taktırsanıza? yani sis farı gibi karşı tarafı kör etmez hem hemde ufacık olmasına rağmen gayet dikkat çeker?
Dipnot: Benim motorumda da sis farı takılı. :mrgreen: Ama valla ben taktırmadım, benden önceki sahibi taktırmışDüğmeli, gayet orijinal bir montaj yapılmış ama şu ana kadar hiç kullanmadım sis farını. Yalanım yok 1 kez bile sis farını açıp gezmedim trafikte, çünkü biliyorum ne kadar rahatsız edici olabildiğini.
Bu led sisler zaten çok parlak ampül değiller. Xmax'tada tekerin oradaki yere sabitleniyor. Tabii ki araç sürücülerinin göz seviyesine ayarlanacak şekilde değil. Dediğim gibi flash şeklinde yanıp sönmesi bi farkındalık yaratır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
İstanbul'da 3 kişi yapıyor hocam, facebook'ta aratırsanız çıkıyorlar
1) YGZ Motor (Göztepe)
2 Cemo garaj (Üsküdar)
3) Moto Far Tuning (Kağıthane)
Ben bu aralar yaptıracağım ama 3. kişiye gideceğim sanırım. Onun switchleri daha kaliteli duruyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Mümkünse düğmesinin resmini çekip atabilir misiniz?
Bu forumda okumuştum sanırım bir arkadaş İzmir taraflarindan xmax ile tek başına çıkıp güney Avrupa'ya doğru bir seyahat e çıkmıştı yolda yaptırdı bakımlarını vs bu gezi programının linkini bulamadım hatırlayan var mı
Hocam süpersin teşekkür evet buyduBu olabilir mi?
Merhaba, burada ilk defa yazıyorum fakat affınıza sığınarak muhtemelen milyonlarca sorulan bir soruyur: sormak istiyorum.:silent: Birkaç kişi yazmış şunu mu alsam bunu mu alsam diye. Xmax alacaklara Nmax önermişler o yüzden tereddüte düştüm açıkçası. Boyum 1.89cm ve 150kg civarında bir adamım ve 2016 model "Xmax 250 ABS" almayı kafaya koydum gibi gibi. Ayrıca sıfır almayı düşünüyorum ama bakım ücretleri beni düşündürüyor açıkçası sıfır alırsam kaç km'lerde bakım gerekiyor ve aşağı yukarı fiyatları ne kadardır? Motosiklet olarak önerilerinizi ve bahsettiğim bakım ücretlerini benimle paylaşabilirseniz sevinirim. Ayrıca satın alırken ekstra dikkat etmem gereken birşey varsa önerilerinizi de bekliyorum.
Çalınma olaylarını duyup iyice paranoyak olduğum için abus 170cm zincir kilit almıştım.
Motor kapalı otoparkta duruyor şimdilik diye kilidi kullanmıyordum.
Ehliyetimi yarın PTT'den teslim alıyorum. Bir iki hafta daha kapalı alanda pratik yaptıktan sonra trafiğe çıkınca artık kapalı otopark imkanım olmayacak. Evin önünde kaldırımdaki ağaca zincirle bağlayacağım akşamları.
Zincir kullananlara sorayım:
Xmax'ın neresinden bağlıyorsunuz? Yalnızca tekerlekten geçirsem tekeri söküp bırakırlar motoru alırlar gibi geliyor. Daha sağlam bir yerinden geçirip o şekilde bağlamanın en pratik yolu nasıl olur? Motor benden uzakta olduğu ve çok fazla yanına gitme imkanım olmadığından dikkatlice inceleme fırsatım olmamıştı. Mümkünse fotolarıyla birlikte nasıl ne şekilde zincirle bağladığınızı paylaşabilir misiniz?
Disk kilidi olarak ucuzundan bir şey mi alayım yoksa onu da abus gibi iyi marka mı alayım?
Sağ tarafta selenin yan - altında bu iş için yapılmış demir bir halka var, oradan bağlanır.Çalınma olaylarını duyup iyice paranoyak olduğum için abus 170cm zincir kilit almıştım.
Motor kapalı otoparkta duruyor şimdilik diye kilidi kullanmıyordum.
Ehliyetimi yarın PTT'den teslim alıyorum. Bir iki hafta daha kapalı alanda pratik yaptıktan sonra trafiğe çıkınca artık kapalı otopark imkanım olmayacak. Evin önünde kaldırımdaki ağaca zincirle bağlayacağım akşamları.
Zincir kullananlara sorayım:
Xmax'ın neresinden bağlıyorsunuz? Yalnızca tekerlekten geçirsem tekeri söküp bırakırlar motoru alırlar gibi geliyor. Daha sağlam bir yerinden geçirip o şekilde bağlamanın en pratik yolu nasıl olur? Motor benden uzakta olduğu ve çok fazla yanına gitme imkanım olmadığından dikkatlice inceleme fırsatım olmamıştı. Mümkünse fotolarıyla birlikte nasıl ne şekilde zincirle bağladığınızı paylaşabilir misiniz?
Disk kilidi olarak ucuzundan bir şey mi alayım yoksa onu da abus gibi iyi marka mı alayım?
arka tekerleğin içinden amortisörde dahil olmak üzere geçirin. sonra plakalığın üstünden sabitleyin...
önede disk kilidi tamamdır.
Sağ tarafta selenin yan - altında bu iş için yapılmış demir bir halka var, oradan bağlanır.
Disk kilidi ne tavsiye edersiniz? Nasıl olsa abus zincir var yeterince caydırıcı olur deyip disk kilidini ucuzundan alsam mı diye düşünüyorum? Malum abus marka kilitler çok pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
O halkayı farketmemiştim. Bir daha motorumun yanına gittiğimde dikkatlice bakayım oraya.
Çalınma olaylarını duyup iyice paranoyak olduğum için abus 170cm zincir kilit almıştım.
Motor kapalı otoparkta duruyor şimdilik diye kilidi kullanmıyordum.
Ehliyetimi yarın PTT'den teslim alıyorum. Bir iki hafta daha kapalı alanda pratik yaptıktan sonra trafiğe çıkınca artık kapalı otopark imkanım olmayacak. Evin önünde kaldırımdaki ağaca zincirle bağlayacağım akşamları.
Zincir kullananlara sorayım:
Xmax'ın neresinden bağlıyorsunuz? Yalnızca tekerlekten geçirsem tekeri söküp bırakırlar motoru alırlar gibi geliyor. Daha sağlam bir yerinden geçirip o şekilde bağlamanın en pratik yolu nasıl olur? Motor benden uzakta olduğu ve çok fazla yanına gitme imkanım olmadığından dikkatlice inceleme fırsatım olmamıştı. Mümkünse fotolarıyla birlikte nasıl ne şekilde zincirle bağladığınızı paylaşabilir misiniz?
Disk kilidi olarak ucuzundan bir şey mi alayım yoksa onu da abus gibi iyi marka mı alayım?
Sağ tarafta selenin yan - altında bu iş için yapılmış demir bir halka var, oradan bağlanır.